1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    Ja mann..ZiT Te WaCHTen.....
    En missRif....--> Gij MoT Nie So MouWe JoNG..hihihihihihiih

    :melig: :melig: :melig:

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ajooow..ik heb al twee keer die verhaal geschreven vandaag..pfff maaaaar ik heb het met plezier geschreven..en ik ga zo weer schrijven okezzzz...

    Ik vind het zelf ook spannend..terwijl ik moet gaan verzinnen wat de vervolg is ...raaaar he maar ja..

    Ciao BaBy

    PS. Houd deze topic alive..zodat tie noooooit weggaat..okezzzz kan ik altijd schrijven..vind ik heeeeeerlijk..!!!!

  3. #18
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Heheehe, wijffie, Selmaatje toch!!!
    Ge wit toch!!!!!

    Crazy Baby, we wachten vol spanning op
    de vervolg!!! Hihihihihih

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Okezz dit is weer een vervolg..maar het gaat nu verder met TArik dus hij staat daar helemaal alleen..en dan ga ik vertellen vanuit zijn perspectief okez......


    Daar sta ik dan..helemaal alleen..waarom gaat ze nou weg ze had me wel gezien..waarom zegt ze dat ze me niet gezien heeft..ik snap het niet meer...Me telefoon gaat af en ik neem op.´Met Tarik´´Hee Tarik hoe ist met nordin. ´He gozer hoe ist waar ben je..´ik chil effe thuis je weet toch me moeder werd helemaal parra..omdat ik zo laat thuis was gisteravond je weet toch..maar waar ben jij.. kom effe langs bij me okezz ´Is goed Nordin ik ben er over een kwartier´Ik doe de telefoon uit..en ik loop richting centraal naar de trammen..beter kan ik niet gaan.

    Sarah is waar ik naar toe wil gaan..ik was zo blij om haar te zien..en ze zag er verdomd goed uit..net zo mooi als in Marokko..ze kreeg het altijd voor elkaar om me sprakeloos te krijgen..iedere keer als ik haar zag in Marokko dan verbaaste ze me iedere keer..ze wist zoveel ze was slim.. en mooi tegelijkertijd..ze was niet oppervlakkig maar lief en zorgzaam..en humor had ze ook..ze maakte altijd grappen..wat mis ik die tijden..samen met haar in Marokko daar kon ik haar wel uren aanstaren..en dan werd ze verlegen van me.Wat als ze me nou niet belt..dan heb ik niets dan ben ik haar weer kwijt..dat kan niet..

    Ik probeerde aan iets anders te denken terwijl ik de tram in staptte..ik moest denken aan die afspraak..die ik had gemist..die niet was komen opdagen..raar ik begrijp niet waarom ze niet kwam opdagen..opeens voelde ik me ellendig..ik moest denken aan..Melissa..Melissa was het eerste meisje op me school die ik leuk vond..niet verliefd maar leuk verder wou ik niets zei vond me ook leuk..en ik liet het gaan..nu verwacht ze van me dat ik haar bel..en zeg dat ik haar mis..maar dat kan niet want ik mis haar niet..ik houd geneens van haar ik hou Van Sarah als ik van Sarah hou dan kan ik niet met Melissa zijn..dat wou ik ook niet Melissa kreeg het wel altijd voor elkaar om me ellendig te voelen..Sarah niet..Melissa zou ik nooit durven te vergelijken met Sarah..Sarah was me lichtpuntje niemand was zo leuk als haar..

    Ik stapte de tram uit..en ik stak over ...Nordins huis was niet ver van hiet vandaan..ik liep door een paar straten heen en ik liep naar zijn achtertuin waar een deur was die naar zijn kamer leidde..ik klopte aan ..en ik hoorde hem aankomen..en deed de deur open..´he Tarik ´He Nordin alles goed..zo zo Nordin die thuis is..het is een wonder heb je klappen gehad of zo hahah..´He he Tarik doe stoer straks krijg je die klappen van mij´Ik maak grap je weet toch..´ Ik liep ze kamer in en ging gelijk zitten op een stoel..´En Tarik hoe ging die afspraak´´Nou er was helemaal geen afspraak ze is geneens komen opdagen´. Aan Nordin vertelde ik alles hij was een goeie vriend..hij wist zelfs van Sarah..´Raar dat ze niet is komen opdagen heeft ze niet gebeld of zo..´nee´´sow Tarik dat je dat nog pikt van die chikie ´Het is een aardige meid Nordin wat wil je dat ik haar bang maak of zo ik ben jou niet..haha.´He maar TArik over chikkies gesproken ik was Melissa nog tegengekomen ze vroeg zich af waar je was..ze zei dat je haar moest bellen hoe zit dat nou je hebt toch met haar..´Ja wat je heb met haar noemt..ik wil niet verder met haar..ze is niet te vertrouwen Nordin.´De pc van Nordin was aan.. en ik melde me aan op msn..ik keek of Mourima zich had aangemeld..´Mourima was het meisje waarmee ik afgesproken had..ze was erg aardig en lief..ik was zelf verliefd op haar geworden..eigenlijk ben ik het nog steeds ..maar alleen Sarah spookt in me hoofd..en dat is het enigste waar ik aan kan denken..Ik keek naar het scherm..en hoorde het aanmeldings geluid van Mourima..ze kwam online...


    Zo dit is het stukje van Tarikkk...en de volgende stuk gaat denk ik over Sarah..maaaaar wie is die Mourima nou..en wie is dat trutje Melissa nou en hoe loopt het af met haar??? De volgende keer het vervolg

    Ciao BABy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    iK WaCHT MeT SMaRT hihihhihihi

  6. #21
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    Thumbs up

    ayaaaaaw wanneer komt vervolg???????? og:
    echt leuk man

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Jaaaaa als ik zo snel mogelijk tijd heb..dan ga ik verder..want ik vind het zelf ook erggggg leuk..maar heb het effe druk..

    Keep it Alive


    Ciao BaBy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    OoOoOhhh volgens mij ben ik verslaafd aan deze verhaal...ik heb het zo druk maar toch wil ik dit VErder schrijven..duzzz hier komt tie dan..en het einde was dat Mourima online kwam..en dan zien we het nu van haar perspectief en van haar kant okezz.


    Hier zit ik dan weer achter de pc..het was haast een ritueel geworden dat ik iedere dag wanneer ik thuis kwam..gelijk naar de pc ging en hem aandeed..en het werd steeds erger door marocboy..dagelijks chatten met hem...was wat we deden bijna iedere vrijdagavond..waren wij aan het chatten met elkaar tot 1 uur middernacht of 2 er was eens een keer dat het zo laat werd tot half vier..maar het was zo gezellig en ik herinner me het nog zo goed..ook al was het zo laat..we praatten over alles..en als ik er aan terugdenk dan merk ik op dat sommige dingen wel op Tarik leken..of was het alleen zo omdat ik dacht dat hij het was..

    Ik kijk op me scherm..en ik zie dat hij online is..hij is er weer marocboy..ik werd zenuwachtig en ik wist niet wat ik moest doen..dit was het moment ik kon er nu achter komen of hij TArik was..of gewoon Marocboy de jongen waar ik verliefd op was geworden..of niet meer..ik twijfelde sinds ik Tarik had gezien vandaag..hij maakte weer gevoelens in me los die ik achter had gelaten in Marokko..die ik vergeten was.. ik moest hem spreken..en ik moest weten of hij het was..

    Ik klikte op ze naam..en typte hallo in..ik wachte af op een antwoord het duurde wel een eeuwigheid voor hij antwoorde..en toen keek ik weer..en hij groette me terug..´alles goed´typte ik weer..ik keek weer en las wat hij schreef.´Nee het gaat niet zo goed..´ Wat moest ik nu terug zeggen was hij Tarik of niet..of ging het niet goed met hem omdat ik niet op komen dagen was.Ik typte snel weer..´Sorry dat ik niet was komen opdagen..ik moest wat dingen regelen voor me moeder´ nu had ik weer gelogen..maar tegen wie loog ik..Marocboy de jongen waar ik sinds kort hopeloos verliefd op was geworden..de jongen die me elke keer trooste wanneer het effe tegen zat voor me..hij de jongen die altijd lieve woordjes naar me schreef..en altijd zo geduldig was zonder haast..en alles begreep..Of was het Tarik..tegen wie ik loog..weer voor de tweede keer..ik voelde me akelig ik kon niet liegen..ik kon het echt niet tegen hem..maar het moest als hij Tarik was..dan zou het uiteindelijk wel goed komen dan zou ik het zeggen..als het nog ooit goed zou komen..

    Ik keek weer op me scherm en las wat hij weer terugschreef..´Oh dat geeft niets Mourima..ik..ik moet gaan..ik kan effe niet praten..dag´
    Wat las ik nou waarom ging tie weg..wat was er met hem..was tie boos..op mij..wat was er met hem ik wilde het weten maar hij was weg..waarom was hij zo kortaf tegen mij..hij vertelde me altijd alles ik trooste hem altijd..ik hielp hem altijd hij kon altijd vertellen wat er aan de hand was..en dat deed hij ook zonder dat ik het vroeg en nu antwoorde hij zo kortaf..waarom ik snap het niet ?? ik begrijp het niet..het drong opeens tot me door en ik stond stil..was hij dan toch Tarik '??? was hij in de war omdat hij mij had gezien vandaag..was hij verdrietig..en wou me niet spreken omdat hij..nee dat kan ik niet denken dat kan niet..hij zou er niet zo kapot van zijn..dat geloof ik niet..of betekende ik toch nog iets voor hem..ik moet het weten..maar hoe hij wilt mij niet spreken..dit gaat niet zoals het moest gaan..dit kan niet zo..moest ik hem dan toch bellen..en met hem afspreken.

    Ik liep naar me bed toe..en ik pakte me telefoon ik staarde er een minuut naar..met de gedachte dat ik hem moest bellen of niet..bellen of niet bellen of niet..en dan met hem afspreken..mischien kon ik hem dan troosten..waarom overkomt mij dit..ik kon niet bellen nog niet..mischien morgen..als het beter gaat.ik legde me telefoon neer..en ik ging op me bed liggen..aan me zij kijkend naar de klok..langzaam viel ik in slaap..denkend aan Tarik denkend aan de zomer en dat we samen waren..niemand die ons stoorde ..net als nu..in me slaap droom ik van hem..en niemand die me dan stoort..ik deed nog effe me ogen open..en ik zag hem voor me..maar nu glimlachte ik en deed me ogen helemaal dicht..zodat ik bij hem kon zijn in me dromen....

    Zuchhttttt zo dat was het alweerr..weer een stuk verder....volgende keer weer okezzzzzzzz...

    Ciao BaBy

  9. #24
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    Thumbs up

    ga zo door!!!!!!!!!!!
    ik wacht op vervolg
    je hebt echt talent meid
    ceep on doing the things you are doing now and keep writing!!
    zo welie jij kan boek gaan schrijven misschien dat je wel een beroemd schrijfster wordt ofzo!!!!!!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    hahaha..dankjewel nadia voor je compliment maaaaaar schrijver worden..dat is wel heeeeel erg hoog gegrepen maar ja.....thanksssss anyway kuzzzzzje...

    dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje..ik ga nu weer schrijven want ik heb echt opeeeeeens heel veel inspiratie de laatste tijd.. ..okezzzzz


    Ciao BAby

  11. #26
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Meid, met smart wachten we allen op een vervolg. DamnZ, die verhaal is goed, kei goed zelfs. :duim:

    LaterZ

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou okezzzz nu weer verder..en nu gaat het verder bij Tarikkkk...die boyy..


    ´He Tarik wat was dat nou waarom praat je niet tegen die chi meid dat was toch die meid waarmee je afgesproken had.´Ja Nordin ik heb nu effe geen zin om te praten´´he wat is er met jou..iets gebeurd of zo..heb je een slechte beurtje met Melissa gehad of zo´He Nordin ik waarschuw je kom niet met zulke praatjes volgende keer maak ik je echt af..je praat zo graag over haar..waarom neem je zelf niet met haar.´zei ik boos en geirriteerd..´Tarik Tarik doe rustig mang chill..zo bedoelde ik het niet..wat is er met jou aan de hand..je deed daarvoor helemaal niet zo gek..´Ja ik ben effe niet in de stemming ok..ik ga ervandoor´ ´Ja is goed..ik zie je morgen nog wel mischien op pleintje of zo.´is goed beslamma he´Beslamma´

    Ik liep de deur uit en naar buiten..het was een beetje frisjes..maar ik had me jack aan en daaronder een trui..dus dat zat wel goed.Ik liep weer door de straten heen..en van verte zag ik de tram alweer aankomen..ik had geen zin om op de volgende te wachten dus rende ik er naar toe..ik haalde het net..en ik stapte in.Ik keek het raam uit..en ik vroeg me af bij iedere huis of Sarah daar woonde..ik was het helemaal vergeten dat Sarah hier woonde ook in deze stad..maar het was sinds kort dat ik hier woonde..en ik had nooit gedacht dat ik haar tegen zou komen hier en vandaag.Ik haalde me telefoon uit me zak..en ik keek of er iemand gebeld had..niemand ik hoopte dat Sarah me gebeld had..ik wou het zo graag...wat als ze nou niet belde..dan was ik haar weer kwijt maar dat zal niet gebeuren..niet weer al moet ik heel de stad afzoeken naar haar..Mischien woonde ze hier helemaal niet..mischien was ze alleen op bezoek bij familie dat kan ook .. het is vakantie dus het zou kunnen ik hoop van niet natuurlijk..

    Ik pakte me sleutels uit me zak..en draaide rustig de voordeur open..zodat niemand me zou horen..ik liep rustig de trap af naar beneden..naar me kamer..Het huis was stil iedereen sliep al..behalve me ouders die nog tv aan het kijken waren..en waarschijnlijk al in slaap gevallen waren bij het tv..Ik deed snel me schoenen uit..en ik deed de computer aan..ik was wat kalmer..en rustiger geworden..nu kon ik effe relaxen..ik melde me weer gewoonlijk aan op msn..ik ging het rijtje af met namen..die online waren maar Mourima was er niet...ik moest opeens weer denken aan daarnet..dat ik haar zo afsnauwde..hoe had ik dat kunnen doen..ik was toch verliefd op haar geworden..of was het Sarah waar ik verliefd op was..het was gewoon weer terug gekomen..maar hoe kon ik op twee meisjes verliefd zijn..dat kon toch niet..ik wou nu effe haar stem horen..en dat ze met haar hand door me haren heen ging..dat vond ik altijd heerlijk..met haar zachte handen ik kan het me nog zo goed herinneren..ik wou dat ik terug kon..ik wou dat ik naar toe kon gaan..en zeggen dat ik nog verliefd op haar was maar dat kon niet.Ze moet me bellen..het moet..ik moet haar zien..ik had haar achterna moeten gaan en zien waar ze woonde..waarom had ik dat niet gedaan..dan kon ik nu naar haar toe..en haar in me armen houden..waarom kon het niet..

    De computer deed ik uit..ik had er nu niets meer aan..mourima was niet online en de enigste die ik in me hoofd had..dat was Sarah..lieve Sarah het mooiste meisje van het strand..het mooiste meisje in Marokko..het mooiste meisje die ik zag in de stad vandaag...ik kon het nog steeds niet geloven..ik had haar gezien gewoon daar in de centrum..daar stond ze voor me..

    Het was tijd..tijd om te slapen..wat ik altijd zo graag deed als ik aan Sarah wou denken..af en toe droomde ik weleens van haar...af en toe waren het fijne dromen..en soms dromen waarvan ik niet kon slapen..want dan droomde ik van die laatste dag met haar...toen ik afscheid nam..ik draai mezelf de andere kant op..en ik deed de ondersta la open die naast me bed lag..daar onder een boek lag een foto van haar..ik pakte hem..en ik staarde er naar..het was het de enigste foto die ik van haar had..en het was zo lang geleden dat ik er naar gekeken had..maar ik was niet vergeten hoe de foto eruit zag..als het kon dan zou ik hem zo tekenen..zo diep zat ze in me gedachten..ik zuchte en viel in slaap met de foto in me hand.....

    DAt wasssss het weer volgende keeeeer weeeeer..okezzzzzz


    Ciao Baby

  13. #28
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    Thumbs up

    zo wajoooooooow ik zal zeker wel wachten op vervolg ik leef echt helemaal mee!!!!!!!!!!!echt jammer dat het niet echt is gebeurd!!! keep up the good work!!!! en vergeet het vervolg niet he

  14. #29
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Soooooooooooooooooooooooooo
    Hey meid je hebt echt een levendige fantasie !!!
    Je kan echt goeddddddddd schrijven !!!
    Hey als je slim bent print je deze teksten uit en maak je er een soort boekje van .
    Wie weet als ik een keer naar de bibleotheek ga staat er een goud bekroond boek met de titel
    :Me verloren geliefde,De ontmoeting in marokko,Twee verschillende gedachtes maar een hart of nee dit is beter : De terug keer van me geliefde
    maar hey meid het is jou verhaal dus verzin jij maar een titel voor je strakke vehaal...
    En snel een beetje want ik ben heel erg nieuwsgierig naar het vervolg

    Beslama

    Ps: Jammer dat dit niet de werkelijkheid is !!
    Ik zou echt wel willen dat mijn oude zomer geliefde naar me terug zou komen..
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Her we go again........ Sarah´s kant..


    Het was zaterdagmiddag..gisteren had ik Tarik gezien..me verloren liefde..alleen was het niet gegaan zoals ik dacht dat het zou gaan..Alles was mis gegaan..Tarik was marocboy en marocboy was Tarik..twee personen die veel voor mij betekenden..Tarik was mij lang verloren zomer liefde..hem wou ik nooit kwijt..marocboy was me internet liefde..het jongen zonder gezicht..ik was verliefd.. op het jongen zonder gezicht..de jongen met alleen woorden..maar nu was het nog ingewikkelder..Tarik en marocboy waren geen twee jongens maar nee..het was 1 jongen..ik was verliefd op twee..ben ik nu dan opeens verliefd op die ene jongen..dat was toch bizar..

    Ik miste hem nu al ik had hem gisteren nog gezien en nu al miste ik hem..en wou ik hem zien..ik kon hem ook zien..ik kon de eerste stap zetten..maar dat deed ik niet..ik had de hele ochtend gepiekerd in me bed..ik kon niet slapen ik moest steeds aan hem denken en ik herhaalde het moment van gisteren steeds door me hoofd door.Ik liep steeds door me kamer heen..ik was al zo vroeg wakker geworden zeven uur smorgens terwijl het weekend was..en ik gewoon slapen kon..maar wat ik niet deed..

    ik had gedroomd..ik had over Tarik gedroomd..ik zie het nog zo helder voor me .. ik stond helemaal alleen..in een grote oneindige lange hal..en toen ik me om draaide zag ik van afstand Tarik voor me..hij was helemaal wit gekleed..en zag er uit als een prins..hij keek naar me..en wou naar me toe lopen..ik wou het ook maar op een of andere manier kon ik me niet verroeren.Hij kwam steeds dichterbijer toen opeens..iemand Tarik riep..een meisje met een onbekende gezicht..haar gezicht was wazig..ze riep ..ze bleef hem riepen .. En ik was in de war..Toen opeens Tarik stopte en omdraaide..en rennend naar het meisje toe ging..en met haar mee ging weg..Ik stond daar helemaal alleen en eenzam ik voelde de pijn over me heen komen..ik was alleen gelaten niemand die er voor me was..hij had gekozen voor iemand anders..en was mij vergeten..dat was wat ik droomde en waardoor ik niet slapen kon..

    S´morgens had ik me vriendin gebeld..Hajat ik had haar alles verteld..ik moest het er met iemand over hebben..ik kon het niet aan om helemaal alleen te lijden van mijn verdriet..ik moest iemand bij me hebben..Hajat had me overtuigd..ze zei dat ik moest bellen..dat was het beste wat ik kon doen..en ze had gelijk ik kon het zo niet door laten gaan..ik moest hem bellen..maar ik was bang ik durfde niet..ik liep naar me kamer toe.En ik zag me telefoon al op me bureau staan..ik pakte hem op..en ik zocht ze nummer op..enigste wat ik nog moest doen is op ok drukken dan kon ik Tarik´s stem weer horen..waar ik zo naar verlangde en kon ik hem zien..ik liep nog effe door de kamer op..en ik raapte al me lef bij elkaar op..en ik drukte op ´ok´ Ik deed de telefoon bij me oor..en ik had er ook voor gezorgd dat het een anonieme nummer was..want hij mocht niet weten dat ik ook Mourima was..ik moest eerst weten of hij nog van me hield..

    De telefoon ging af..hij nam nog niet op..ik twijfelde ik kon de telefoon beter uit doen..beter niet ik durfde het niet..en toen stond ik stil..ik hoorde zijn stem....

    DAt wazz het weer verder..

    Ciao Baby