1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-04-2015

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie
    ik zoek een oude klasgenoot ze heet hafida el o...ik ben echt super benieuwd hoe het met haar gaat nu....heb er hel lang nie gezien....ze is een beetje bleek kwa gezichtsuitraling en gebruikt no make up noch lippenstift o balsem, puur natuur...ze is berbers en ze heeft een broer die een kickboxzaal heeft in de baarsjes, me broertjes trainen daar....

    ze heeft broers en zussen...kan iemand me met haar in kontak late komen, weet iemand wie ik bedoel pm me aub.
    Wie ben jij dan ik zie het ineens staan en dacht wat is dit nou??

    Maar goed je zoekt mij dus hier ben ik dan.. Heb deze onzin speciaal aan gemaakt om hierop te kunnen reageren dus reageer als je dit leest.

    Graag hafida

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-04-2015

    Ik ben hafida die je zoekt wie ben jij???

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    412
    04-05-2014

    Citaat Geplaatst door hafiehafje Bekijk reactie
    Ik ben hafida die je zoekt wie ben jij???
    Yeah right. Wat is je andere account?

  4. #19
    Offline voorgoed

    Reacties
    7.481
    29-01-2013

    Dus je hebt geen account maar leest dit toevallig
    -account opgeheven-

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-04-2015

    ik ben niemand een verklaring verschuldigd!! Laat dat duidelijk zijn! maar nu ik hier toch ben!

    iemand die ik ken heeft het me laten zien en ben daarna zelf gaan kijken en aangezien ik niet kon reageren heb ik dit aangemaakt!

    De gene die deze onzin heeft aangemaakt kan me privé aanspreken en deze dan per direct weg halen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-04-2015

    Citaat Geplaatst door lost21 Bekijk reactie
    Yeah right. Wat is je andere account?
    Ik ben jou zeker niks verschuldigd maar zal het uitleggen! iemand van mijn vriendenkring zag dit en zei het ben gaan kijken zoals je weet heb je daar geen account voor nodig! Maar om te kunnen reageren wel!


    Nou bijdeze de dame die mijn zoekt hier ben ik zeg wat je te zeggen hebt en haal dit weg. Dank je!!