1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    27-06-2012

    Een mooi baan in Marokko


    Om zijn team van Nederlandse medewerkers te versterken, zoekt een ICT bedrijf te Salé (Rabat) in Marokko verschillende Nederlandse Support IT junior of senior.

    Indicatie van het salaris van een eerste lijnshelpdeskmedewerker in onze vestiging in Marokko is 1000$ plus een verhuizingpremie.

    Ben jij de ontbrekende schakel die wij zoeken?? Reageer dan direct op deze vacature op de volgende e-mail : werkeninmarokko@gmail.com.

  2. #2
    0er-in0e

    Reacties
    1.228
    19-08-2006

    ik woon al een tijdje in marokko en vlakbij sale kan je er ook part time terecht,

    Sorrow looks back,
    Worry looks around,
    Faith looks up!!


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5
    27-06-2012

    Zou je jouw CV naar werkeninmarokko@gmail kunnen sturen. ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
    Gr
    Anass

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5
    27-06-2012

    Zou je je CV kunnen sturen naar de volgende adres : werkeninmarokko@gmail.com

    Groeten
    Anass

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    239
    23-01-2011

    Wat de fuck doen jullie Marokko?

    Ga een studie volgen en ga hier werken... en bouw vervolgens iets op in Marokko. Als je toch als loons slaaf gaat werken, doe het dan hier.

    Heb een beetje respect voor je ouders...

  6. #6
    0er-in0e

    Reacties
    1.228
    19-08-2006

    bendrifanass het lukt mij niet om die cv op te sturen ik krijg steed errreur elke keer wanneer ik probeer op te sturen?
    ik wil het echt proberen

    Sorrow looks back,
    Worry looks around,
    Faith looks up!!


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5
    27-06-2012

    Citaat Geplaatst door fleury Bekijk reactie
    bendrifanass het lukt mij niet om die cv op te sturen ik krijg steed errreur elke keer wanneer ik probeer op te sturen?
    ik wil het echt proberen
    stuur mij jouw telefoon nummer of jouw emial adres.
    Groeten
    Anass

Tags voor deze discussie