1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    Unhappy ma werkt tegen

    help!!!!!!

    Er is een jongen mijn hand komen vragen.
    Wij willen graag met elkaar trouwen, maar mijn moeder werkt tegen. Zijn moeder heeft heel vaak met mijn moeder gesproken en haar geprobeerd over te halen. Mijn broers hebben ook met haar gesproken maar toch blijft ze weigeren. Ze wil dat ik met mijn neef trouw uit maroc. Die jongen heeft mij gezegd met me te willen trouwen kost wat het kost. Wat kan ik doen????


    Graag advies


    Groetjes Doeda

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    Wat kan ik dan doen?

  3. #3
    Sensueeltje

    Reacties
    90
    25-03-2002

    Dag Meisje,

    Het is volgens de islam verboden om een meisje dwangmatig uit te huwelijken. Haal de Koran erbij en probeer je moeder te overtuigen. Het gaat wel om je leven. Als Allah de barmhartige wil dat jullie bij elkaar komen, dan gebeurt het ook. Je moeder kan dan hoog en laag springen.

    Thalla Succes.

    Mina

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    Met die neef trouwen doe ik echt niet en dat heb ik ook duidelijk gemaakt!!!! Ik heb allerlei manieren geprobeerd om het haar duidelijk te maken dat hij de enige voor mij is. Die jongen woont niet in amsterdam.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    mina, ik heb dat ook geprobeerd.
    Toen zei ze tegen me ga met je broer naar de consulaat en daarna mag je met hem meegan.
    Ik hoef je niet meer te zien.
    En dat doet pijn!!!
    Het is wel mijn moeder, wat kan ik doen ik word er echt gek van!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    heb jij ook zoiets meegemaakt?

  7. #7
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door Mina20
    Dag Meisje,

    Het is volgens de islam verboden om een meisje dwangmatig uit te huwelijken. Haal de Koran erbij en probeer je moeder te overtuigen. Het gaat wel om je leven. Als Allah de barmhartige wil dat jullie bij elkaar komen, dan gebeurt het ook. Je moeder kan dan hoog en laag springen.

    Thalla Succes.

    Mina
    Hier sluit ik me helemaal bij aan!
    L Mounia

    en succes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    He emshoom hoe bedoel je je maakt het al 15jaar mee?
    ik maak het nu al een paar maanden mee en ik ben al bijna psychisch!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    heeft niemand advies meer voor me?????
    Die jongen en ik willen voor de zomer trouwen, want ma blijft lang weg in maroc.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    ik heb geen vader meer, hij is overleden allah i rahmoe.
    ik heb zo vaak met haar gepraat maar ze wilt niet luisteren. het enige wat ze zegt is ga maar naar de consulaat en trouw met hem en kom niet terug!!!! Geen bruiloft niks en dat doet wel pijn. Je trouwt maar 1 keer in je leven.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    Ik zou graag advies willen in plaats van beledigingen want daar heb ik niks aan en doe ik niks mee!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    blijkbaar heeft niemand advies voor me nou dan ga ik maar weer aan het werken!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    Mijn moeder is heel koppig. En ik ben heel gevoelig.
    Wat vinden jullie ervan als ik met die jongen trouw (naar de consulaat ga) en dan kijken hoe dat loopt?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door doeda
    Mijn moeder is heel koppig. En ik ben heel gevoelig.
    Wat vinden jullie ervan als ik met die jongen trouw (naar de consulaat ga) en dan kijken hoe dat loopt?
    Ik vind het heel moeilijk om op dit vlak advies te geven, ik weet wel wat ik zou doen als ik in jou situatie zou zitten.
    Maar 1 ding moet je zeker niet doen: niet met je neef trouwen!!!!

    Hoe oud ben je eigenlijk?
    NIZNO ED POTS!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    30
    25-03-2002

    ik ben 21jaar heb alles wat mijn hartje begeert behalve dat ene!!!!