1. #1
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Broodje aap

    Naar aanleiding van deze topic (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=428943), wil ik dit onderwerp wijden aan broodje aap verhalen.

    Hier heb ik er 1 gevonden op het internet:

    te moeilijke wiskunde opgave

    Een serieuze bloedneus
    Een student had grote moeilijkheden met zijn wiskunde tentamen. Een van de opgaven bezorgde de student zulke grote hoofdbrekers, dat hij besloot dat hij maar het beste zo snel mogelijk de collegezaal kon verlaten. Zonder verder over de gevolgen na te denken stak de student twee potloden in zijn neus en sloeg met zijn hoofd hard op tafel. Het idee was dat hij met een bloedneus de zaal kon verlaten en later het tentamen kon overdoen. Maar de potloden gingen verder zijn hoofd in dan de student had gepland. Beide potloden drongen de hersens van de student in, waardoor hij onmiddellijk overleed. Het antwoord dat hij gegeven had op de moeilijke wiskundevraag was overigens correct

    Wat denken jullie is het waar?

    Nog meer broodje aap verhalen zijn welkom.

  2. #2
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Dit een leuke:

    Kies de nieuwe wereldleider

    Het is tijd om een nieuwe wereldleider te kiezen. Jouw stem is beslissend. Hier zijn de feiten over de drie kandidaten:

    Kandidaat A:
    - Heeft goede banden met tal van corrupte politici.
    - Raadpleegt astrologen voor advies.
    - Heeft twee minnaressen.
    - Is kettingroker.
    - Drinkt dagelijks acht tot tien martini's.


    Kandidaat B:
    - Is meerdere malen ontslagen.
    - Slaapt uit tot twaalf uur.
    - Heeft bekend opiumproducten te hebben gebruikt.
    - Bracht enige tijd door in een buitenlandse gevangenis.
    - Drinkt een kwart liter whiskey per dag.


    Kandidaat C:
    - Is een onderscheiden oorlogsheld.
    - Is vegetarisch, rookt niet en drinkt alleen af en toe een biertje.
    - Schildert in zijn vrije tijd.
    - Heeft nooit een buitenechtelijke relatie gehad.


    Wie van deze kandidaten zou je kiezen? Beslis nu, en lees dan pas verder.

    A,B of C?

  3. #3
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    weten jullie het al?

  4. #4
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Kandidaat A is Franklin D. Roosevelt.
    Kandidaat B is Winston Churchill.
    Kandidaat C is Adolf Hitler.

  5. #5
    Evil Atheist

    Reacties
    375
    16-11-2004

    Ik geef eerlijk toe, mijn stem ging naar C
    Wist ik veel dat dat meneer Hitler was..
    A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject. ~ Sir Winston Churchill

  6. #6
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Cabal
    Ik geef eerlijk toe, mijn stem ging naar C
    Wist ik veel dat dat meneer Hitler was..
    Ik trapt er ook in hoor.

  7. #7
    laat me met rust

    Reacties
    60
    14-03-2004

    Gadver wat een vies verhaal zeg...die student!!!!
    A Whole Lovestory In A Heartbeat

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    497
    15-03-2004

    http://www.broodjeaap.nl/

    type het woordeje 'potloden' in bij de search-functie en je hebt je antwoord.


    Het is dus waarschijnlijk een broodje aap verhaal, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel een zwak antwoord is.

  9. #9
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Jane77
    http://www.broodjeaap.nl/

    type het woordeje 'potloden' in bij de search-functie en je hebt je antwoord.


    Het is dus waarschijnlijk een broodje aap verhaal, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel een zwak antwoord is.
    Hoe bedoel je antwoord?

    Er is nog geen antwoord gegeven.

  10. #10
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Citaat Geplaatst door peace1
    Naar aanleiding van deze topic (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=428943), wil ik dit onderwerp wijden aan broodje aap verhalen.

    Hier heb ik er 1 gevonden op het internet:

    te moeilijke wiskunde opgave

    Een serieuze bloedneus
    Een student had grote moeilijkheden met zijn wiskunde tentamen. Een van de opgaven bezorgde de student zulke grote hoofdbrekers, dat hij besloot dat hij maar het beste zo snel mogelijk de collegezaal kon verlaten. Zonder verder over de gevolgen na te denken stak de student twee potloden in zijn neus en sloeg met zijn hoofd hard op tafel. Het idee was dat hij met een bloedneus de zaal kon verlaten en later het tentamen kon overdoen. Maar de potloden gingen verder zijn hoofd in dan de student had gepland. Beide potloden drongen de hersens van de student in, waardoor hij onmiddellijk overleed. Het antwoord dat hij gegeven had op de moeilijke wiskundevraag was overigens correct

    Wat denken jullie is het waar?

    Nog meer broodje aap verhalen zijn welkom.

    Hier nog 1.

    Een Duits echtpaar bezocht vorig jaar samen met hun kleine kinderen het pretpark Eurodisney bij Parijs. Op een gegeven moment verdwijnt het jongste dochtertje van het gezin, Nadja, spoorloos. De ouders zoeken het hele park door, maar als ze na een half uur hun dochter nog niet gevonden hebben, schakelen ze de bedrijfsleiding in. Die plaatst de ouders samen met enkele beveiligingsmedewerkers aan de uitgang van het park.

    Na een half uur ziet de moeder een meisje lopen dat aan iedere arm wordt meegetrokken door een echtpaar. Het kind draagt dezelfde schoenen als haar dochter. De moeder twijfelt in eerste instantie omdat haar dochter blond haar heeft, en dit meisje donkerbruin haar. Ook draagt dit meisje andere kleren. Maar als het meisje haar moeder ziet kijken, rukt ze zich los en rent ze naar haar ouders. De man en de vrouw proberen inmiddels weg te komen maar worden gepakt door de veiliheidsmensen.

    Ze vertellen de politie dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Het kidnappen van een kind leek hun de enige oplossing. Ze hadden het meisje meegenomen naar de toiletten en haar daar andere kleren aangetrokken en haar haren geverfd.
    ........

  11. #11
    respect for live

    Reacties
    73
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Mocro4eva
    Hier nog 1.

    Een Duits echtpaar bezocht vorig jaar samen met hun kleine kinderen het pretpark Eurodisney bij Parijs. Op een gegeven moment verdwijnt het jongste dochtertje van het gezin, Nadja, spoorloos. De ouders zoeken het hele park door, maar als ze na een half uur hun dochter nog niet gevonden hebben, schakelen ze de bedrijfsleiding in. Die plaatst de ouders samen met enkele beveiligingsmedewerkers aan de uitgang van het park.

    Na een half uur ziet de moeder een meisje lopen dat aan iedere arm wordt meegetrokken door een echtpaar. Het kind draagt dezelfde schoenen als haar dochter. De moeder twijfelt in eerste instantie omdat haar dochter blond haar heeft, en dit meisje donkerbruin haar. Ook draagt dit meisje andere kleren. Maar als het meisje haar moeder ziet kijken, rukt ze zich los en rent ze naar haar ouders. De man en de vrouw proberen inmiddels weg te komen maar worden gepakt door de veiliheidsmensen.

    Ze vertellen de politie dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Het kidnappen van een kind leek hun de enige oplossing. Ze hadden het meisje meegenomen naar de toiletten en haar daar andere kleren aangetrokken en haar haren geverfd.
    Eind goed al goed

  12. #12
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Citaat Geplaatst door peace1
    Eind goed al goed
    Yep, maar een en al onzin.
    ........

  13. #13
    BiG & Beautifull

    Reacties
    362
    06-11-2002

    Tekst van het e-mail bericht:

    Onderwerp: MEIDEN LEES DIT MAILTJE!! ECHT ZIEK DE
    SMILEY_BENDE

    Hier wil ik even op reageren.
    4.5 week geleden, stond er een nederlands meisje bij de tram halte in Ypernburg ( Den Haag)te wachten op de tram, op dat moment komen er 5 marokanen naar haar toe en stellen haar inderdaad de vraag!

    Verkracht worden of een smile. Dat miesje ( 18jaar) zei smile en zij hebben haar inderdaad helemaal open gesneden van oor tot oor!! Dit
    is echt geen grap. het meisje is een vriendin van mijn vrienin, ik heb gezien hoe zij er uitzag, drie dagen na het vooval. het ziet er niet uit! wees AUB op je hoede!! ze slaan hun slag op nederlands meisjes en jongens stuur dit aub door!! It's true!!!


    Smilie-bende Let op.

    Er is een bende aan de gang, genaamd: smily-bende. Ze komen overal. Ze hebben al zover mij bekend is, slachtoffers gemaakt in Antwerpen en
    Bergen op zoom, Roosendaal en nu ook zelfs in Halsteren en Vlaardingen. Wat doet de smilie-bende??

    Ze pakken meisjes (zo rond 16/20 jaar) en stellen haar de vraag: Glimlach door het leven of verkracht worden. Zodra je kiest voor
    glimlach door het leven, snijden ze je mond open in de vorm van een glimlache en ze strooien er zout is, zodat je heel je leven een litteken hebt.

    Dit is geen grap!!!
    Pas op, het zijn ongeveer 6 maroks.
    Stuur dit door naar zoveel mogelijk meisjes (eventueel jongens) zodat ze het weten!!

    Met vriendelijke groet,
    Lisette Hoogstad

    Ministerie van Buitenlandse Zaken
    Directie Personenverkeer, Migratie en Vreemdelingenzaken
    Afdeling Asiel- en Migratiezaken
    Telefoon (070) 348 5964
    Fax (070) 348 5046
    Passion for Fashion!


  14. #14
    BiG & Beautifull

    Reacties
    362
    06-11-2002

    Natuurlijk een vet broodje aap!!!!! Kijk maar naar deze melding,

    Een nepwaarschuwing, in het Engels “hoax” genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren.
    De boodschap van een hoax-bericht kan divers zijn. Er zijn hoax-berichten bekend die zich doen voorkomen als een donor e-mail alsook berichten die “waarschuwen” voor een bepaald bestand op uw computer wat een virusbestand zou zijn. In alle gevallen is de boodschap onjuist en kan de verwarring en ook schade enorm zijn.

    Stuur het bericht niet door en verwijder het uit uw mailbox!

    Bron: Nepwaarschuwing.nl
    Passion for Fashion!