1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Mp3 doet 't niet.

    Ik probeer lezingen naar m'n mp3 te downloaden en 't lijkt altijd te gaan lukken. Maar wanneer ik wil afspelen dan krijg ik te horen dat de mp3 bestand leeg is.
    I asked Allah to Protect me from my enemies, and then I started losing friends.

  2. #2
    Selectief

    Reacties
    10.527
    18-02-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door antigay Bekijk reactie
    Ik probeer lezingen naar m'n mp3 te downloaden en 't lijkt altijd te gaan lukken. Maar wanneer ik wil afspelen dan krijg ik te horen dat de mp3 bestand leeg is.
    Zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden..

    Zijn die lezingen ook echt mp3 bestanden? Zijn het snelkoppelingen? Staan ze ook echt opgeslagen op je laptop/pc?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Citaat Geplaatst door Technisch Bekijk reactie
    Zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden..

    Zijn die lezingen ook echt mp3 bestanden? Zijn het snelkoppelingen? Staan ze ook echt opgeslagen op je laptop/pc?
    Bestandtype: RealAudio / RealVideo en ik heb wel vaker mp3 bestand gedowload en wanneer ik de pa3 bestand open dan zie ik dat ze wel gekopiƫrd zijn, maar wanneer ik ze wil afspelen dan krijg 't volgende: no songs found.
    I asked Allah to Protect me from my enemies, and then I started losing friends.

  4. #4
    Selectief

    Reacties
    10.527
    18-02-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door antigay Bekijk reactie
    Bestandtype: RealAudio / RealVideo en ik heb wel vaker mp3 bestand gedowload en wanneer ik de pa3 bestand open dan zie ik dat ze wel gekopiƫrd zijn, maar wanneer ik ze wil afspelen dan krijg 't volgende: no songs found.
    Kun je me even dat site geven? Ik wil even zelf proberen.