1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.354
    23-09-2010

    Mijn man is niet zo sexueel ingesteld...

    Ik ben zelf ook kwa rustig van karakter maar hij

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    hmm doe spaansevlieg bij hem

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    2.049
    13-03-2012

    Sex is best heel belangrijk in een huwelijk.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    23-03-2012

    Kon je dit niet voor je houden?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    148
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Barbieee Bekijk reactie
    Ik ben zelf ook kwa rustig van karakter maar hij
    Je kan hem ook helpen met bepaalde dingen doen dat voelt zo lekker dan gaat hij vanzelf wel los komen en zal hij jou ook goed aanpakken....Greetz

  6. #6
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    praat erover.kijk wat hij leuk vindt en wat jij leuk vindt, maak het spannend met elkaar sex in de huwelijk is zeker belangrijk. bij mij op nummer 1.

    2 gebruikers

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    148
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door missnaadje Bekijk reactie
    praat erover.kijk wat hij leuk vindt en wat jij leuk vindt, maak het spannend met elkaar sex in de huwelijk is zeker belangrijk. bij mij op nummer 1.
    Probeer nieuwe dingen uit er zijn plekjes waarvan je nooit dacht dat het lekker zou zijn. Verleid hem laat m genieten en hij verandert in een sexbeest die je intens laat genieten.

    Problem solved ;-)

  8. #8
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    Citaat Geplaatst door 020gastarbeider Bekijk reactie
    Probeer nieuwe dingen uit er zijn plekjes waarvan je nooit dacht dat het lekker zou zijn. Verleid hem laat m genieten en hij verandert in een sexbeest die je intens laat genieten.

    Problem solved ;-)
    hahah je hebt mijne tekst net iets veranderd

    2 gebruikers

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    148
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door missnaadje Bekijk reactie
    hahah je hebt mijne tekst net iets veranderd
    2 can play that game haha

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1
    17-05-2012

    waarschijnlijk ben je gewoon heel lelijk.. of heb je met een homo in de kast getrouwd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    367
    17-05-2012

    Citaat Geplaatst door Barbieee Bekijk reactie
    Ik ben zelf ook kwa rustig van karakter maar hij
    Het libido van man en vrouw is zelden gelijkaardig. Het wordt pas een probleem als er een groot verschil tussen beiden is. En een uitzichtloos probleem wordt het als er geen communicatie hierover is. Zolang er communicatie is, is vrijwel elk probleem op te lossen. Succes.

    سَلَامٌ عَلَى الدُّنْيَا إِذَا لَمْ يَكُنْ بِهَا ............. صَدِيقٌ صَدُوقٌ صَادِقُ الْوَعْدِ مُنْصِفَا


    © Imam ash-Shafi3ie

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10
    08-06-2010

    Citaat Geplaatst door Barbieee Bekijk reactie
    Ik ben zelf ook kwa rustig van karakter maar hij
    Ja? En nu...?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    97
    16-05-2010

    Stap je bed in met een spannende outfit ipv een trainingsbroek en een met bleek gevlekte shirt. Doe een geurtje op verleid em. Je hoeft het niet te zeggen maar je kan bv gewoon hem uitdagen met bepaalde dingen. Geef em bv iets te eten vanuit jou vingers of als hij net een hap neemt dan zeg je mag ik ook een hapje ofzo. En als dit allemaal niet helpt dan zeg ik succes met je gay

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door Nadordam Bekijk reactie
    Stap je bed in met een spannende outfit ipv een trainingsbroek en een met bleek gevlekte shirt. Doe een geurtje op verleid em. Je hoeft het niet te zeggen maar je kan bv gewoon hem uitdagen met bepaalde dingen. Geef em bv iets te eten vanuit jou vingers of als hij net een hap neemt dan zeg je mag ik ook een hapje ofzo. En als dit allemaal niet helpt dan zeg ik succes met je gay
    te standaard... maar kan effect hebben

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    97
    16-05-2010

    Citaat Geplaatst door Geiten-Killer Bekijk reactie
    te standaard... maar kan effect hebben
    We moeten een begin maken he. Wil het niet al te moeilijk maken voor haar. Maar als ze dit al zou doen wereld van verschil...