1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    ♥ My life as a housewife ♥

    Salam alikoum dames,

    Lijkt me leuk als huisvrouwen zich hier verzamelen en mekaar tips en tricks geven.
    huisvrouw zijn kan heel eentonig zijn en je kan al snel in een sleur komen en de controle over alles verliezen vooral als er kinderen bij komen dan kan alles al snel een chaos worden.
    Ik zal hier zelf mijn manier van werken plaatsen en waarschijnlijk ben ik wat raar als de doorsnee huisvrouw maargoed het werkt wel voor mij.
    Ook zal ik wat foto's plaatsen zo nu en dan, lijkt me leuk als andere huisvrouwen ook hun manier van werken als huisvrouw hier plaatsen. Het is een fulltime job die bijna 24uur per dag door blijft gaan.
    aub geen gescheld of rottigheid in deze topic, alleen maar liefde en respect voor mekaar ♥.




  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    vandaag ben ik met een klein projectje begonnen ik heb in mijn keukenkastje 6 blauwe mandjes staan die ik helaas alleen in het blauw kon vinden met die vorm en grootte.
    Ik ben begonnen vandaag met 1 zwart te verven morgen doe ik de andere 5.
    ik vind de blauwe kleur niet mooi en het past niet helemaal in mijn keuken.


    Before:




    After:


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    505
    10-09-2011

    Wat ben jij creatief, mandjes verven. Dat zal ik dus echt noooooit doen. Ik ga gewoon alle winkels af tot ik heb gevonden wat ik zocht.

    Hele leuke topic!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.464
    19-10-2005

    I'm In girl

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    Citaat Geplaatst door Elhamdoelilaah Bekijk reactie
    Wat ben jij creatief, mandjes verven. Dat zal ik dus echt noooooit doen. Ik ga gewoon alle winkels af tot ik heb gevonden wat ik zocht.

    Hele leuke topic!
    haha thanks, nou die mandjes zijn precies de goede maat enz waar ik ze voor gebruik dus moest ze gewoon verven en weer geld bespaart hihi

  6. #6
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb een klimjasmijn gekocht. Ik weet nog niet waar ik hem ga plaatsen. Door de schutting kun je heen kijken en wil dit jaar niet weer de buuv in bikini zien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    Citaat Geplaatst door Yasmina_b Bekijk reactie
    I'm In girl
    gezelliggg! ben je ook een huismama? heb jij een bepaald systeem waar je je aan houdt?
    mohim vertel gewoon over je huisvrouw leven hihi.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    505
    10-09-2011

    Citaat Geplaatst door Cherry-Blossom Bekijk reactie
    haha thanks, nou die mandjes zijn precies de goede maat enz waar ik ze voor gebruik dus moest ze gewoon verven en weer geld bespaart hihi
    Haha, je hebt helemaal gelijk hoor. Is toch alleen maar goed en leuk als je creatief bent.

  9. #9
    Hoceima!❤️

    Reacties
    387
    01-07-2010

    Wat een leuke topic! Geen huismama maar ik lees gewoon mee ;D

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    ik had zn theedoos de bovenkant was stuk gegaan dus wou hem weggooien. in de theedoos zat zn kleine orginazer van houtenplankjes die had ik eruit gehaald.


    ik heb die toen in mijn mandje gestopt omdat mijn bakpoeder enz. altijd moeilijk te vinden was tussen al die zakjes.
    ik heb ze op datum geschikt degene die als eerst op moet liggen voorin.
    hetgeen wat ik het meest gebruik ligt voorin en zo naar achter.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.464
    19-10-2005

    Citaat Geplaatst door Cherry-Blossom Bekijk reactie
    gezelliggg! ben je ook een huismama? heb jij een bepaald systeem waar je je aan houdt?
    mohim vertel gewoon over je huisvrouw leven hihi.
    Ja ja ook een huismama
    Mogen we ook tips geven aan andere mama's?
    Of is het meer iets wat we zelf doen?

  12. #12
    01122011 (L)!

    Reacties
    19.479
    01-09-2005

    Wat handig, leuke topic!

    Twéé gebruikers...


  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb een klimjasmijn gekocht. Ik weet nog niet waar ik hem ga plaatsen. Door de schutting kun je heen kijken en wil dit jaar niet weer de buuv in bikini zien.
    haha oke ik snap het, misschien dan voor de schutting hihihi?
    wij hadden vroeger een rozenklim achtig iets om zn boog ben vergeten hoe die heette was zo mooi.
    heb je een foto van een klimjasmijn? lijkt me ook mooi!

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2011

    Citaat Geplaatst door Yasmina_b Bekijk reactie
    Ja ja ook een huismama
    Mogen we ook tips geven aan andere mama's?
    Of is het meer iets wat we zelf doen?
    tuurlijk er zijn geen regels haha!
    Als het maar gezellg blijft is alles prima gezellig!

  15. #15
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Cherry-Blossom Bekijk reactie
    haha oke ik snap het, misschien dan voor de schutting hihihi?
    wij hadden vroeger een rozenklim achtig iets om zn boog ben vergeten hoe die heette was zo mooi.
    heb je een foto van een klimjasmijn? lijkt me ook mooi!
    Rozen heb ik ook nog in de planning. Binnekort hier plantjesmarkt en dan wil ik groots inslaan. Heb nu potten gemaakt met geranium (vanwege geur die aan marokko herinnert). Wil nog een vijgeboom en ik geloof dat de olijfjes echt dood zijn, die moet ik dan ook vervangen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran