1. #31
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door SannaeSannae Bekijk reactie
    Je hebt genoeg aandacht gehad. Wilde je alleen even zeggen dat je voortaan wat langer moet nadenken voor je zulke onzin opent, dan krijg je ook wat positievere reacties. Als je interesse hebt in de maagdenvlies operaties, moet je je zusjes even opbellen. Die kunnen je er alles over vertellen. Good luck with that.

    ahhhhhh word het je te heet onder de voetjes? of heb je weer een klantje op de 06 voor een snelle pijpbeurt op de parkeerplaats?
    Moehiem, voor je het weer in je rattenkop haalt om stoere praat te hebben tegen doorgewinterde figuren als Lumberjack, je weet wat je te wachten staat vanaf vandaag. Dus beter leef je zielige leventje achter gesloten deuren en doe wat aan je kledingstijl el9aahba dat je bent.
    Kom je hier een beetje grote bek geven waar haal je het gore lef vandaan met die tweedehand pruik van je? Als jij begint te ademen of een scheetje laat ruikt het naar sperma ja. Ehm....even voor de goede orde he, nu niet naar de eerstvolgende intercity lopen en er vor gaan liggen he, allemala niet persoonlijk deze confersatie tussen you and me he je bent wel enigzins feskhel.
    LUMBERJACK

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-04-2012

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Geen wonder dat je niet ziet dat er iets mis is met je foto, je moet even dat mannenzaad uit je ogen spoelen. En weer treed je in herhaling en hou je er een ziekelijke nijging oo na om mijn woorden en strekkingen over te nemen. Als jij net zo snel leert als dat je zulke hoerige foto's op internet plaats was je nu wat slimmer meisie.
    Jaja jou pappa dit, mijn pappa dat. Dat station hebben we gepasseerd meisie.
    Hey even andere vraag he, nu je er toch bent wanneer was je laatste maagdenvlies herstel operatie dan?
    Er is toch niks mis met haar foto, zover ik het kan beoordelen ziet ze er goed uit.
    Bij jou foto vraag ik me af of je wel op de juiste site bent, hoor je niet jezelf te verkopen op een gaydating site aangezien je hekel hebt aan vrouwen.

  3. #33
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door sinner1975 Bekijk reactie
    Er is toch niks mis met haar foto, zover ik het kan beoordelen ziet ze er goed uit.
    Bij jou foto vraag ik me af of je wel op de juiste site bent, hoor je niet jezelf te verkopen op een gaydating site aangezien je hekel hebt aan vrouwen.
    Hey 3amoe, we zijn niet allemaal zoals jij he, geboren in 1975, bij je pappie en mammie op zolder wonend in je rukbunker en in de hoo pte kunnen scoren complimentjes geven aan dat soort sletjes
    zelfs je schaduw is lelijk man ga lekker ergens anders de pedo uithangen man, Robert M. dat je bent
    LUMBERJACK

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-04-2012

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Hey 3amoe, we zijn niet allemaal zoals jij he, geboren in 1975, bij je pappie en mammie op zolder wonend in je rukbunker en in de hoo pte kunnen scoren complimentjes geven aan dat soort sletjes
    zelfs je schaduw is lelijk man ga lekker ergens anders de pedo uithangen man, Robert M. dat je bent
    hahaha, jij bent zeker geboren in 2011 aangezien je het verstand hebt van een kind. Kunnen we je ouders ook nog niet kwalijk nemen dat je nog niet geestelijk ontwikkeld bent misschien gaat het ze nog lukken. Alleen betwijfel ik dit, eens een mongool altijd een mongool.

  5. #35
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door sinner1975 Bekijk reactie
    hahaha, jij bent zeker geboren in 2011 aangezien je het verstand hebt van een kind. Kunnen we je ouders ook nog niet kwalijk nemen dat je nog niet geestelijk ontwikkeld bent misschien gaat het ze nog lukken. Alleen betwijfel ik dit, eens een mongool altijd een mongool.
    Heyyyyy onze grootvader is er weer. Zo heu dat duurde lang zeg! tsja....typen met reuma in je poten valt niet mee he.
    Moet jij niet in het koffiehuis zitten of zo? Wat doe je hier man, je bent veel te oud gek! Oh ja sorry, je bent natuurlijk zo goed geintegreed ind e NL samenleving dat je als oude man op tieners en twintigers valt.
    Nou vertel tsjappie, hoe is het nou om nog steeds bij je ouders te wonen op je 37e en elk huwelijksaanzoek bij het zien van die tufuskop van je wordt afgewezen?
    Ze hebben hele goeie datingsites hoor tegenwoordig! Maar daar moet je wel voor betalen hmmmm....tsja dat gaat hem niet woorde voor jou nee.
    LUMBERJACK

  6. #36
    Moderatór

    Reacties
    564
    26-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    hahaha grappig
    Alhamdulillah ten alle tijden!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    8
    05-03-2012

    aahahahaa go go jackie, een opa kan jou zeker niet dissen

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-04-2012

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Heyyyyy onze grootvader is er weer. Zo heu dat duurde lang zeg! tsja....typen met reuma in je poten valt niet mee he.
    Moet jij niet in het koffiehuis zitten of zo? Wat doe je hier man, je bent veel te oud gek! Oh ja sorry, je bent natuurlijk zo goed geintegreed ind e NL samenleving dat je als oude man op tieners en twintigers valt.
    Nou vertel tsjappie, hoe is het nou om nog steeds bij je ouders te wonen op je 37e en elk huwelijksaanzoek bij het zien van die tufuskop van je wordt afgewezen?
    Ze hebben hele goeie datingsites hoor tegenwoordig! Maar daar moet je wel voor betalen hmmmm....tsja dat gaat hem niet woorde voor jou nee.
    Je moet wel af en toe op F5 drukken he dan had je al kunnen zien dat ik had gereageerd, maar ja daar kun jij als zwakbegaafde ook niets aan doen. Naast je lul zijn ook waarschijnlijk je hersenen geslonken door gebruik van anabolen.
    Daarom ben je zo gefrusteerd en zit je vrouwen lastig te vallen.
    Maar hoe voelt het nou dat je piemeltje niet meer werkt?

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    629
    25-06-2011

    Haha LumberJack. Ik heb me goed vermaakt hier ( niet sarcastisch bedoeld trouwens)

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    8
    05-03-2012

    was niet zo lachwekkend opa.. maar thx voor de f5 hihihih....

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    210
    24-09-2003

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Voor degene onder ons die niet geconfornteerd willen woorden met de rauwe waarheid, links boven in uw scherm ziet u als het goed is een grote blauwe pijl. Als je daar op drukt dan verlaat je deze topic. Voor de rest:

    [ De reden dat Marokkaanse mannen "buiten de deur eten" is dat de hedendaagse marokkaanse vrouw niet voldoet aan de minimale regels die je mag stellen aan een echtegnote. Ze heeft het veel te druk met haar sloerie vriendinnetjes, een simpel gerecht op tafel toveren is teveel gevraagd, als je haar iets vriendelijk vraagt gaat ze je met die verkankerde ho.erenogen aankijken van: Tazzzzzz ga je nu zeggen wat ik moet doen wella? Alles is het gevolg van een zeer slechte opvoeding van die ezel die haar opgevoed heeft. Als haar vader minder aan zijn pik zat te trekken en parabo zat t ekijken en zich meer bezig hield met de opvoeding van die rat die hij in huis heeft, dan had de vrouw ontzag voor haar man en wist ze zijn belangrijke plek in het gezin. uiteindelijk trouwt de Marokkaanse man meskien met wahed schoolmeisje die zich voordoet als vrouw, en zodra het feestje en de 5 jurken tot het verleden behoren weer de rol aanneemt van mongooltje.
    ieuwa de Marokkaanse man voelt zich dan haast verplicht de liefde buitenshuis te zoeken. Bij eentje die in plaats van op m.nl en facebook en dat soort dingen zit wel oog heeft voor haar lieftallige man. En dan duwt hij zijn totempaal lekker in wahed lekkere negerinnetje of een andere marokkaanse l9ehba en komthij helemala happy naar huis ja toch?
    En uiteindelijk leidt het een en ander weer tot een bezoekje bij de el3adoe op het consulaat, en mag die sloerie samen met die domme p avan haar een scheidingsakte tekenen. Resultaat: gescheiden opengeneukte en ontmaagde el9aahba mag zich weer anaterkkelijk maken voor de huwelijksmarkt (dat wordt iezjen marokkaan importeren die alleen voor de papieren gaat) en de gescheiden marokkaanse man slaat zo weer een nieuw poppetje aan de haak. ]

    Tbarkellah voor jouw ouders voor de opvoeding die ze je hebben gegeven! InchaAllah worden JOUW kinderen hier niet de dupe van!! En inchaAllah tref je wat je verdient.. Amien...

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    210
    24-09-2003

    Citaat Geplaatst door athsaynoee Bekijk reactie
    Alleen een aghyour weet niet wat hy in huis haalt :-) meeste mannen doen zich gwn dom voor, achteraf doen dat het allemaal de schuld van de vrouw is. Daarvoor ging het hun alleen om azzin zzin waha. Achteraf is het owh wacht eens ff, er zyn nog andere dingen in het leven. Je hebt meisjes die gwn nie klaar zyn voor het huwelyk en die gwn trouwen om te willen trouwen ze3ma dan hebben ze het 'gemaakt' stupid echt.. en je hebt mannen die gwn niet hun hersenen gebruiken en niet naar de belangryke dingen kyken.

    Ten tweede, er is geen enkel excuus om vreemd te gaan. En de enige die echt benadeelt wordt is hyzelf. Zina is niet iets waar je trots op moet zyn en ook niet iets waar makkelyk over gedacht moet worden.
    Inderdaad! Sommige mannen en ook vrouwen proberen een excuus te verzinnen voor hun vreemdgedrag.. Best zielig! Vraag me ook af waar de angst voor Allah is gebleven.. Allemaal bla bla! meneer denkt hier ze3ma punten te scoren met zn zielige topic! Ya Rabbi 7fedma m8ad shmayet! Ya Rabbi Amien!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    8
    05-03-2012

    slaapverwekkend, Jack where are you....

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-04-2012

    Citaat Geplaatst door maysa24 Bekijk reactie
    slaapverwekkend, Jack where are you....
    Jack is momenteel druk bezig met zijn geit die zijn kleine piemeltje aan het melken is. Arme beest

  15. #45
    In love!

    Reacties
    82
    02-04-2012

    Jeh bullshit.
    Zijn jouw zussen zo eh zemmer?
    In mijn familie, omgeving gaat het er heel anders aan toe.
    Dat jouw walgelijke vader misschien hele dag parabo kijkt, taz.
    3la werkelijkheid.
    Hahaha, in mijn omgeving kunnen meisjes van 16 zelfs elk gerecht op tafel zetten. Brood bakken zelfs en nee het zijn geen boerinnetjes als je ze ziet.

    Jij hebt echt klappen nodig wollah

    Geen pm's van mannen.