1. #1
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Waarom Marokkaanse mannen vreemf gaan en Marokkaanse vrouwen scheiden

    Voor degene onder ons die niet geconfornteerd willen woorden met de rauwe waarheid, links boven in uw scherm ziet u als het goed is een grote blauwe pijl. Als je daar op drukt dan verlaat je deze topic. Voor de rest:

    [ De reden dat Marokkaanse mannen "buiten de deur eten" is dat de hedendaagse marokkaanse vrouw niet voldoet aan de minimale regels die je mag stellen aan een echtegnote. Ze heeft het veel te druk met haar sloerie vriendinnetjes, een simpel gerecht op tafel toveren is teveel gevraagd, als je haar iets vriendelijk vraagt gaat ze je met die verkankerde ho.erenogen aankijken van: Tazzzzzz ga je nu zeggen wat ik moet doen wella? Alles is het gevolg van een zeer slechte opvoeding van die ezel die haar opgevoed heeft. Als haar vader minder aan zijn pik zat te trekken en parabo zat t ekijken en zich meer bezig hield met de opvoeding van die rat die hij in huis heeft, dan had de vrouw ontzag voor haar man en wist ze zijn belangrijke plek in het gezin. uiteindelijk trouwt de Marokkaanse man meskien met wahed schoolmeisje die zich voordoet als vrouw, en zodra het feestje en de 5 jurken tot het verleden behoren weer de rol aanneemt van mongooltje.
    ieuwa de Marokkaanse man voelt zich dan haast verplicht de liefde buitenshuis te zoeken. Bij eentje die in plaats van op m.nl en facebook en dat soort dingen zit wel oog heeft voor haar lieftallige man. En dan duwt hij zijn totempaal lekker in wahed lekkere negerinnetje of een andere marokkaanse l9ehba en komthij helemala happy naar huis ja toch?
    En uiteindelijk leidt het een en ander weer tot een bezoekje bij de el3adoe op het consulaat, en mag die sloerie samen met die domme p avan haar een scheidingsakte tekenen. Resultaat: gescheiden opengeneukte en ontmaagde el9aahba mag zich weer anaterkkelijk maken voor de huwelijksmarkt (dat wordt iezjen marokkaan importeren die alleen voor de papieren gaat) en de gescheiden marokkaanse man slaat zo weer een nieuw poppetje aan de haak. ]
    LUMBERJACK

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.590
    31-08-2011

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Voor degene onder ons die niet geconfornteerd willen woorden met de rauwe waarheid, links boven in uw scherm ziet u als het goed is een grote blauwe pijl. Als je daar op drukt dan verlaat je deze topic. Voor de rest:

    [ De reden dat Marokkaanse mannen "buiten de deur eten" is dat de hedendaagse marokkaanse vrouw niet voldoet aan de minimale regels die je mag stellen aan een echtegnote. Ze heeft het veel te druk met haar sloerie vriendinnetjes, een simpel gerecht op tafel toveren is teveel gevraagd, als je haar iets vriendelijk vraagt gaat ze je met die verkankerde ho.erenogen aankijken van: Tazzzzzz ga je
    nu zeggen wat ik moet doen wella? Alles is het gevolg van een zeer slechte opvoeding van die ezel die haar opgevoed heeft. Als haar vader minder aan zijn pik zat te trekken en parabo zat t ekijken en zich meer bezig hield met de opvoeding van die rat die hij in huis heeft, dan had de vrouw ontzag voor haar man en wist ze zijn belangrijke plek in het gezin. uiteindelijk trouwt de Marokkaanse man meskien met wahed schoolmeisje die zich voordoet als vrouw, en zodra het feestje en de 5 jurken tot het verleden behoren weer de rol aanneemt van mongooltje.
    ieuwa de Marokkaanse man voelt zich dan haast verplicht de liefde buitenshuis te zoeken. Bij eentje die in plaats van op m.nl en facebook en dat soort dingen zit wel oog heeft voor haar lieftallige man. En dan duwt hij zijn totempaal lekker in wahed lekkere
    negerinnetje of een andere marokkaanse l9ehba en komthij helemala happy naar huis ja toch?
    En uiteindelijk leidt het een en ander weer tot een bezoekje bij de el3adoe op het consulaat, en mag die sloerie samen met die domme p avan haar een scheidingsakte tekenen. Resultaat: gescheiden opengeneukte en ontmaagde el9aahba mag zich weer anaterkkelijk maken voor de huwelijksmarkt (dat wordt iezjen marokkaan importeren die alleen voor de papieren gaat) en de gescheiden marokkaanse man slaat zo weer een nieuw poppetje aan de haak. ]

    Doodlachen dit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.611
    16-12-2010

    Damn, jouw taalgebruik. Nee, jij bent lekker snugger.

  4. #4
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door KILLUMINATIII Bekijk reactie
    Doodlachen dit
    ja toch, soms is de waarheid gewoon om de lachspieren weer eens aan het werk te zetten

    gelukkig is er een neuiwe generatie ana het ontstaan onder de marokkaanse mannen die dus door heeft wat een verkankerde vrouwen Marokkaanse meiden wel niet zijn niet dan?
    LUMBERJACK

  5. #5
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door Euphrosyne Bekijk reactie
    Damn, jouw taalgebruik. Nee, jij bent lekker snugger.
    Hierbij dank ik u hartelijk voor het compliment.
    Hey vraagje: ******?
    LUMBERJACK

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.919
    17-08-2011

    Gelukkig zijn we niet allemaal zo achterlijk als jij. Met zo'n gedachtegang ga je ook nergens geraken
    Mijn lieve broer, er gaat geen dag voorbij dat ik je niet mis!
    Inna Lillahi wa Inna ilaihi Radji3oen, Allahoemma Adjirnie fy moessibaty waghloefny ghairan minha.


    Marriage is not to give you what you want, it is to make you what you know you should be.
    - Sheikh Abdel-Hakim Mourad.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.611
    16-12-2010

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Hierbij dank ik u hartelijk voor het compliment.
    Hey vraagje: ******?
    Graag getypt hoor toy boy.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.919
    17-08-2011

    Citaat Geplaatst door Euphrosyne Bekijk reactie
    Graag getypt hoor toy boy.
    Mijn lieve broer, er gaat geen dag voorbij dat ik je niet mis!
    Inna Lillahi wa Inna ilaihi Radji3oen, Allahoemma Adjirnie fy moessibaty waghloefny ghairan minha.


    Marriage is not to give you what you want, it is to make you what you know you should be.
    - Sheikh Abdel-Hakim Mourad.


  9. #9
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    -
    Ik heb honger.

  10. #10
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    Spreek je uit ervaring?

    Follow your heart but take your brain with you


  11. #11
    Toyboy ;)

    Reacties
    659
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door Noortje_Dress Bekijk reactie
    Gelukkig zijn we niet allemaal zo achterlijk als jij. Met zo'n gedachtegang ga je ook nergens geraken
    Dames en heren, de eerste kandidate die geheel past bij mijn verhaal heeft zich al gemeld, de enige echte Noortje Dress.
    Ze is zo lek als een fietsband omdat ze ongremde se.x heeft gehad met elke 3aloes die haar ook maar een knipoog geeft. Daarnaast wil ze doen vermoeden dat zij die sloerie in haar avatar is. Dat is naar mijn weten niemand minder dan dat schaars geklede lusctobject van het vertiefde westen, waar ze hun vrouwen achter ramen te koop zetten.
    ga jij jezelf lekker vergelijken met die J-lo en wij zullen wel inbeelden dat je daarop lijkt...........NOT
    LUMBERJACK

  12. #12
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    is het de bedoeling dat ik dit moet doorlezen, en je mijn mening moet geven?

    Zonder het te lezen, kan ik je vertellen, dat de gehele marokkaanse gemeenschap naar de klote is
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.919
    17-08-2011

    Citaat Geplaatst door LumberJack Bekijk reactie
    Dames en heren, de eerste kandidate die geheel past bij mijn verhaal heeft zich al gemeld, de enige echte Noortje Dress.
    Ze is zo lek als een fietsband omdat ze ongremde se.x heeft gehad met elke 3aloes die haar ook maar een knipoog geeft. Daarnaast wil ze doen vermoeden dat zij die sloerie in haar avatar is. Dat is naar mijn weten niemand minder dan dat schaars geklede lusctobject van het vertiefde westen, waar ze hun vrouwen achter ramen te koop zetten.
    ga jij jezelf lekker vergelijken met die J-lo en wij zullen wel inbeelden dat je daarop lijkt...........NOT

    Beste broeder
    De dame op mijn avatar is JENNIFER LOPEZ
    Ten tweede ga ik me niet verlagen tot het ondergrondse niveau van jou.
    Ten derde ben ik alhamdoulilah al 2 jaar getrouwd met een man die wat meer wijsheid heeft opgedaan dan jou?
    Ik zou wat meer educatieve boeken ofzo gaan lezen zodat je wat meer intellectuele teksten op marokko.nl kan plaatsen want dit slaagt letterlijk nergens op.
    Ik hoop dat Allah Subhana Wa Talla jou vergeeft voor deze woorden en zondes broeder!
    Mijn lieve broer, er gaat geen dag voorbij dat ik je niet mis!
    Inna Lillahi wa Inna ilaihi Radji3oen, Allahoemma Adjirnie fy moessibaty waghloefny ghairan minha.


    Marriage is not to give you what you want, it is to make you what you know you should be.
    - Sheikh Abdel-Hakim Mourad.


  14. #14
    Still love him (L)

    Reacties
    4.988
    05-01-2012

    Dit is wel lachen.


  15. #15
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    Ik vroeg je wat hoor

    Follow your heart but take your brain with you