1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.292
    28-02-2010

    Ras al Hanout Marakesch

    Salaam dames,

    Mijn collega gaat naar Marakesch en had gevraagd of ik iets wou hebben.. ik zat te denken aan ras al hanout.
    Weet iemand of er een speciale naam is voor bijv. ras el hanout voor marmita of het is het allemaal hetzelfde

    wil iemand het vandaag laten weten ze gaat maandag en ik zie haar niet meer.. ( ze is nederlands en moet een briefje meegeven)

    Bedankt./..

  2. #2
    ilies 'n ayt dareng

    Reacties
    16.744
    23-09-2009

    Eigenlijk zou ik graag willen weten wat je precies wilt hebben.ik weet dat je speciale kruidenmengsel hebt voor mrouzia/vis/vlees maar een speciale voor marqa/marmita?

    Ik ken geen ras el hanout voor marmita en ik zou je collega (is het een nederlander) niet op weg sturen om goede ras el hanout te kopen.
    Kookblog: Safrana&Argana


    Silence is the language of God
    All else is poor translation.

    -Rumi-


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.292
    28-02-2010

    Citaat Geplaatst door tooto7moe Bekijk reactie
    Eigenlijk zou ik graag willen weten wat je precies wilt hebben.ik weet dat je speciale kruidenmengsel hebt voor mrouzia/vis/vlees maar een speciale voor marqa/marmita?

    Ik ken geen ras el hanout voor marmita en ik zou je collega (is het een nederlander) niet op weg sturen om goede ras el hanout te kopen.
    ik wil niet speciaal alleen voor marmita maar voor de meeste marokkaanse gerechten....