1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    442
    28-04-2011

    Wie was er gisteren bij die lezing Erasmus Uni

    Dries van Agt?

    Wat vonden jullie ervan?
    Aboe ‘Abdoellaah An-No’maan, de zoon van Bashier heeft gezegd:
    Ik hoorde de Boodschapper van Allaah vrede zij met hem zeggen:
    “Het is duidelijk wat Halaal en Haraam is, en daartussen bestaan twijfelachtige zaken,
    waarvan veel mensen geen kennis hebben. Degene die twijfelachtige zaken vermijdt stelt hierdoor zijn religie en zijn eer veilig.

  2. #2
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Ik had iets beters te doen.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    337
    10-04-2006

    Was aanwezig. goede lezing duidelijk verhaal en een heerlijke spreker. de vragen die overigens gesteld werlden waren niet echt op nivo..

  4. #4
    7th son of a 7th son

    Reacties
    5.707
    05-06-2003

    Dries van Agt is een typisch voorbeeld van " achteraf lullen" toen hij voor het zeggen had durfde hij niks te zeggen over USA en Israel beleid, nu opeens wel? samen met hem nog veel meer; Ben Bot, Hans van Mierlo (overleden), Colin Powel, Tony Blair enz
    London 2012

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    337
    10-04-2006

    Jamiel, hetgeen wat jij verkondigd is ook feitelijk waar. echter moet je nagaan of het principe niet geldt dat het liever laat dan nooit is dat dit soort mensen zich bekeren.

  6. #6
    Incredible Minds

    Reacties
    869
    07-02-2011

    Had er graag bij willen zijn, maar vanwege omstandigheden ging het niet.
    Heb begrepen dat het niet zo heel erg boeiend was uiteindelijk?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    442
    28-04-2011

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Ik had iets beters te doen.
    ik ook

    Citaat Geplaatst door eten Bekijk reactie
    Was aanwezig. goede lezing duidelijk verhaal en een heerlijke spreker. de vragen die overigens gesteld werlden waren niet echt op nivo..
    lezing duidelijk mee eens
    heerlijke spreken niet mee eens
    vragen die gesteld worden niet op nivo? niet mee eens waarom niet? er waren er twee die niet op nivo waren de rest waren goede maar onbeantwoord gebleven vragen
    maar dat wist ik al toen ik zijn verhaal hoorde

    Citaat Geplaatst door Jamiel Bekijk reactie
    Dries van Agt is een typisch voorbeeld van " achteraf lullen" toen hij voor het zeggen had durfde hij niks te zeggen over USA en Israel beleid, nu opeens wel? samen met hem nog veel meer; Ben Bot, Hans van Mierlo (overleden), Colin Powel, Tony Blair enz
    wat had hij te zeggen dan? niets dat we al wisten
    geen oplossingen
    geen rechtvaardigheid
    land is van Palestina en hij draaide erom heen om de joden niet "slecht" te noemen maar tegelijkertijd waren er genoeg cijfers dat ze slecht zijn

    Citaat Geplaatst door Aquafruit Bekijk reactie
    Had er graag bij willen zijn, maar vanwege omstandigheden ging het niet.
    Heb begrepen dat het niet zo heel erg boeiend was uiteindelijk?
    was echt niet boeiend
    was hij heeft gezegd kan je opzoeken of wist je al
    geen oplossingen en hij was bang om dingen te zeggen over israel

    pure tijdverspilling
    Aboe ‘Abdoellaah An-No’maan, de zoon van Bashier heeft gezegd:
    Ik hoorde de Boodschapper van Allaah vrede zij met hem zeggen:
    “Het is duidelijk wat Halaal en Haraam is, en daartussen bestaan twijfelachtige zaken,
    waarvan veel mensen geen kennis hebben. Degene die twijfelachtige zaken vermijdt stelt hierdoor zijn religie en zijn eer veilig.