1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door N_NadOria Bekijk reactie
    InshaAllaah..



    Inshallah. Dit jaar hebben we een bruiloft in marokko
    Anders waren we wel ergens anders heen gegaan.

    Ik denk als we terug komen nog ergens boeken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door BruidjeJuni2011 Bekijk reactie
    Inshallah. Dit jaar hebben we een bruiloft in marokko
    Anders waren we wel ergens anders heen gegaan.

    Ik denk als we terug komen nog ergens boeken
    Moet je doen.. Er zijn zoveeel mooie plekken in de wereld...
    Voor hoelang blijf je in Marokko?

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door N_NadOria Bekijk reactie
    Moet je doen.. Er zijn zoveeel mooie plekken in de wereld...
    Voor hoelang blijf je in Marokko?
    10 dagen.
    en jij op vakantie dit jaar?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door BruidjeJuni2011 Bekijk reactie
    10 dagen.
    en jij op vakantie dit jaar?
    Aah dat is lekker kort..
    Nee helaas niet, was in december/januari naar Marokko gegaan voor 10 dagen...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Het zou leuk zijn om er over te vertellen en eventueel foto's..

  6. #21
    ♥ ♥ ♥

    Reacties
    4.212
    01-09-2010

    Egypten,Turkije,Marokko,Spanje,France,Engeland,Ita lia.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.637
    26-10-2011

    MAROKKO, London , EN binnenkort Egypte

  8. #23
    Occupy Amsterdam!

    Reacties
    3.548
    15-08-2010

    Citaat Geplaatst door NoLoveNoCry Bekijk reactie
    gaaaaf he China en Filipijnen...
    inchallah ik ook ooit met mijn kids, mijn zoontje wil zo graag een keer naar China
    Ja 2 hele mooie landen, alhoewel ik dan toch wel Filipijnen prefereer...

    Waarom wil ie zo graag naar China

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door gewoonhappy Bekijk reactie
    MAROKKO, London , EN binnenkort Egypte
    Hoelang ben je in london gebleven en wat heb je allemaal bezocht?

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door _Ought_Aicha_ Bekijk reactie
    Om even antwoord te geven op jullie beiden in een keer: Syrië en Jordanië waren echt prachtig Masha'Allaah.

    Beide landen hebben een zeer oude geschiedenis. We waren een maand in Damascus voor een zomercursus Arabisch. In de weekenden mochten we vrij rondreizen. 2 van deze weekenden gingen we naar Jordanië. Omdat Jordanië vrij groot is en we natuurlijk telkens maar een weekend hadden, hebben we helaas niet heel veel kunnen zien. We zijn naar 'Ammaan (hoofdstuk) de grot van ahl ul Kahf (net buiten 'Ammaan), Yarmuk (waar Khaalid ibn al Walid de Byzantijnen bevocht) en Petra geweest.

    Dit was allemaal echt prachtig, masha'Allaah. 'Ammaan is leuk omdat het zowel oude als moderne delen heeft, maar het is niet te vergelijken met de sfeer van Damascus. Als het insha'Allaah weer rustig is, raad ik jullie ook allen aan deze 2 landen met elkaar te combineren, aangezien het niet ver uit elkaar ligt.

    Wat ik in Jordanië ook nog aanraad, ondanks dat ik er niet geweest ben, zijn Jarash, Wadi Rum, Aqaba en een stadje in de buurt van het meer van Tiberias, dat schijnt echt prachtig te zijn. Oh, en mocht je Jordanië niet met Syrië combineren, dan zou ik ook nog naar al-Quds gaan, dat schijnt vrij dichtbij 'Ammaan te liggen, evenals Ramallaah! Wij moesten nog terug naar Syrië en hadden geen extra paspoort aan laten maken, anders waren we wel gegaan.
    Mooi
    Echt leuk die landen spreken mij al heel lang aan. Dus ik moet er gewoon een keer heen

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door N_NadOria Bekijk reactie
    Aah dat is lekker kort..
    Nee helaas niet, was in december/januari naar Marokko gegaan voor 10 dagen...
    Ja genoeg ook
    We hebben bewust 10 daagjes geboekt dan kunnen we nog iets anders doen.

    Ah oke welke plekken in Marokko
    Wij gaan richting Marrekech, Agadir, Rabat

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door _Ought_Aicha_ Bekijk reactie
    Om even antwoord te geven op jullie beiden in een keer: Syrië en Jordanië waren echt prachtig Masha'Allaah.

    Beide landen hebben een zeer oude geschiedenis. We waren een maand in Damascus voor een zomercursus Arabisch. In de weekenden mochten we vrij rondreizen. 2 van deze weekenden gingen we naar Jordanië. Omdat Jordanië vrij groot is en we natuurlijk telkens maar een weekend hadden, hebben we helaas niet heel veel kunnen zien. We zijn naar 'Ammaan (hoofdstuk) de grot van ahl ul Kahf (net buiten 'Ammaan), Yarmuk (waar Khaalid ibn al Walid de Byzantijnen bevocht) en Petra geweest.

    Dit was allemaal echt prachtig, masha'Allaah. 'Ammaan is leuk omdat het zowel oude als moderne delen heeft, maar het is niet te vergelijken met de sfeer van Damascus. Als het insha'Allaah weer rustig is, raad ik jullie ook allen aan deze 2 landen met elkaar te combineren, aangezien het niet ver uit elkaar ligt.

    Wat ik in Jordanië ook nog aanraad, ondanks dat ik er niet geweest ben, zijn Jarash, Wadi Rum, Aqaba en een stadje in de buurt van het meer van Tiberias, dat schijnt echt prachtig te zijn. Oh, en mocht je Jordanië niet met Syrië combineren, dan zou ik ook nog naar al-Quds gaan, dat schijnt vrij dichtbij 'Ammaan te liggen, evenals Ramallaah! Wij moesten nog terug naar Syrië en hadden geen extra paspoort aan laten maken, anders waren we wel gegaan.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door BruidjeJuni2011 Bekijk reactie
    Ja genoeg ook
    We hebben bewust 10 daagjes geboekt dan kunnen we nog iets anders doen.

    Ah oke welke plekken in Marokko
    Wij gaan richting Marrekech, Agadir, Rabat
    Okey inshaAllaah.. Wil ook zo graag naar Marrakech toe.. Heerlijk meid! Ik verbleef alleen in Nador, ging meer voor een bruiloft!

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door N_NadOria Bekijk reactie
    Okey inshaAllaah.. Wil ook zo graag naar Marrakech toe.. Heerlijk meid! Ik verbleef alleen in Nador, ging meer voor een bruiloft!
    Ja ik heb mijn tante al 6 jaar niet gezien en die woont daar. En het is toch niet zo ver van Agadir.
    En de bruiloft is in Rabat Gelukkig hebben wij daar wel een auto van mijn schoonouders.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.538
    01-10-2006

    Citaat Geplaatst door _Ought_Aicha_ Bekijk reactie
    Hmm, ik zal wat vakantiefoto's opzoeken insha'Allaah.. Had ze een paar jaar geleden al eens geplaatst, maar die topic is vast verdwenen
    inshaAllaah ik ben benieuwd...