1. #31
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    maisur ik raad je niks aan want anders zou je het verkeerd opvatten dat ik je nu aan het bekeren ben, ik zeg alleen maar nu je nog de kans hebt om later na je dood je kop koffie rustig op kan drinken mits je de juiste geloof hebt veriep is in geloven uit intersse en kijk waar het op waarheid is gebasseerd
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  2. #32
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    en hollandse vriend god heeft het zou bepaalt hij heeft er kennis over waarom dat zo is als de duivel de kindjes niet zo prikken dan worden ze dood geboren.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    122
    09-11-2004

    Niks is me teveel voor mijn bakje koffie. Ik hoop wel dat de kwaliteit daar goed is.
    Geen slap bakkie.

  4. #34
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    de duivel verandert ook in een mens gedaante
    (hirsi ali en wilders) grapje hoor maar de bovenste zin is waarheid gebasseerd.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  5. #35
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    Maisur: De lekkerste koffie geen slappe koffie hoe je hetwil zal je het krijgen
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  6. #36
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    je zou het toch beter weten dat in de hemel alles perfect is en in de islam bestaat er niet 1 hemel maar zeven hemelen op elkaar waar de mens het beste past zal hij /zij in de level zijn.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  7. #37
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    maisur je zegt niets is mij te veel dus in de islam betreden zal je dat wel aankunnen ik geloof dat je ouders daar echt niet blij mee zullen zijn dus die lekker bakkie koffie kan je wel vergeten
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    122
    09-11-2004

    Citaat Geplaatst door livies
    je zou het toch beter weten dat in de hemel alles perfect is en in de islam bestaat er niet 1 hemel maar zeven hemelen op elkaar waar de mens het beste past zal hij /zij in de level zijn.
    Dan is de Islam beter voor mij dan het christendom. In mijn geboortedorp kwamen evangelisten om van ons christenen te maken. Zij beloofden maar één hemel en hadden nooit over koffie gesproken. Wij zijn er niet op in gegaan. De Bijbel in het Kannada heb ik nog steeds. Zeven hemelen! Het kan niet op.