1. #16
    #29.

    Reacties
    9.011
    04-06-2010

    tis vandaag precies 100 jaar geleden, dus niet zo raar dat ze het dit jaar in 3d hebben uitgebracht

    I can do everything through He who strengthens me.


  2. #17
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SarcastischGuy Bekijk reactie
    haha dat pagga slaan was hilarisch, het vertelt gewoon de waarheid over amerikanen dat die ook zwaar houden van hun rechterhand

    dus niet alleen marokkanen
    Was wel minder dat die vorige 3 delen met dezelfde cast, maar ik heb wel genoten. In die vorige 3 delen deed Finch het met Stifler's moeder. In dat laatste deel pakt Stifler hem terug door zijn moeder te pakken.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.116
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door xHijabia Bekijk reactie
    tis vandaag precies 100 jaar geleden, dus niet zo raar dat ze het dit jaar in 3d hebben uitgebracht
    Dat jubileum gebruiken ze gewoon als een slimme marketing truc om de film opnieuw in 3D uit te brengen. Op die manier krijgen ze zelfs promotie via nieuwsuitzendingen.
    Een drama film in 3D, echt belachelijk.

  4. #19
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door UrMuejesty. Bekijk reactie
    Ik ga morgen een film- marathon houden.
    Ik kijk niet zoveel films. Maar wanneer ik dat doe, zijn het vaak films van jaren terug. American Pie 1 tm 7 heb ik bijvoorbeeld voor het eerst afgelopen zomervakantie gezien en dat terwijl die films al jaaaaaaaaaaaaaren bestaan.


  5. #20
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Zure film die titanic, dat ga je toch niet kijken, duurt ook nog eens een paar uur...

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #21
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik kijk niet zoveel films. Maar wanneer ik dat doe, zijn het vaak films van jaren terug. American Pie 1 tm 7 heb ik bijvoorbeeld voor het eerst afgelopen zomervakantie gezien en dat terwijl die films al jaaaaaaaaaaaaaren bestaan.
    Ik heb een keer een stuk gezien van een A.Pie film, weet alleen dat ik em toen niet leuk vond...

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.445
    26-02-2012

    Citaat Geplaatst door xHijabia Bekijk reactie
    tis vandaag precies 100 jaar geleden, dus niet zo raar dat ze het dit jaar in 3d hebben uitgebracht
    Klopt.

  8. #23
    #29.

    Reacties
    9.011
    04-06-2010

    Citaat Geplaatst door MADEinMOROCCO Bekijk reactie
    Dat jubileum gebruiken ze gewoon als een slimme marketing truc om de film opnieuw in 3D uit te brengen. Op die manier krijgen ze zelfs promotie via nieuwsuitzendingen.
    Een drama film in 3D, echt belachelijk.
    Film zit gewoon goed in mekaar, klassieker met een gedachte erachter.

    I can do everything through He who strengthens me.


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.445
    26-02-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik kijk niet zoveel films. Maar wanneer ik dat doe, zijn het vaak films van jaren terug. American Pie 1 tm 7 heb ik bijvoorbeeld voor het eerst afgelopen zomervakantie gezien en dat terwijl die films al jaaaaaaaaaaaaaren bestaan.
    American pie films vind ik niet zo boeiend.

  10. #25
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Paid In Full
    Sout Central
    Menac To Society
    Once upon a tim in America..
    American Me
    Blood In Blood Out
    King of New York

    Aaaaaah nostalgieeee..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.445
    26-02-2012

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Paid In Full
    Sout Central
    Menac To Society
    Once upon a tim in America..
    American Me
    Blood In Blood Out
    King of New York

    Aaaaaah nostalgieeee..
    Allemaal gangster movies.

  12. #27
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium



    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.116
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door xHijabia Bekijk reactie
    Film zit gewoon goed in mekaar, klassieker met een gedachte erachter.
    Die hoef je toch niet in 3D te zien? Wat voegt 3D toe aan een drama film?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.445
    26-02-2012

    Citaat Geplaatst door MADEinMOROCCO Bekijk reactie
    Die hoef je toch niet in 3D te zien? Wat voegt 3D toe aan een drama film?
    Is gewoon een manier om wat geld te verdienen. Titanic is een klassieker, trek zat mensen aan.

  15. #30
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    En alle dames hebben weer massaal overgeschakeld naar rtl8.

    Deze film verveelt echt nooit.