1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    902
    02-11-2004

    ik_achmed is een (autochtone) nederlander

    ik_achmed is een (autochtone) nederlander.

    wat jullie hiermee doen is aan jullie, ik vind het op zich niet zo storend om af en toe een LPF-er een "allochtoon" (slecht) te zien imiteren, alleen jammer dat 'ie zo vaak post.
    Voor het geval je hierop wilt reageren "ik_achmed", bespaar jezelf de moeite, ga weer lekker op pimfortuyn.nl heulen met je vriendjes. Je bent hier nu wel lang genoeg om ze een héél stoer verhaal te kunnen vertellen over hoe je die K*tmarokkanen hebt lopen treiteren (as if they care).

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    89
    02-11-2004

    precies opdonderen
    "Kijk niet naar hoe Klein de zonde is, maar denk aan Degene Die je ongehoorzaam bent geweest"

  4. #4
    against-evil

    Reacties
    1.474
    13-11-2004

    Ik Achmed,.. is vanaf vandaag gebombardeerd tot "Malle Pietje" en we hopen dat hij zo snel mogelijk weer met de boot vertrekt volgende week. Dus mensen spreek hem aan als malle pietje of negeer hem.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    18
    18-11-2004

    Mischien is ik achmed wel een gestoorde marokkaan? Hoe zeker weet je dat hij een atochtoon is?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    902
    02-11-2004

    ach kom op zeg....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.795
    30-09-2004

    Gewoon negeren.
    Het ligt er allemaal zo dik op.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.337
    05-11-2004

    Citaat Geplaatst door Greebo
    ik_achmed is een (autochtone) nederlander.

    wat jullie hiermee doen is aan jullie, ik vind het op zich niet zo storend om af en toe een LPF-er een "allochtoon" (slecht) te zien imiteren, alleen jammer dat 'ie zo vaak post.
    Voor het geval je hierop wilt reageren "ik_achmed", bespaar jezelf de moeite, ga weer lekker op pimfortuyn.nl heulen met je vriendjes. Je bent hier nu wel lang genoeg om ze een héél stoer verhaal te kunnen vertellen over hoe je die K*tmarokkanen hebt lopen treiteren (as if they care).
    Begint hier steeds meer op pimfortuin forum te lijken met al die homofielen hier op marokko.nl.

    Ik heb wel eens gelezen dat je ze van flatgebouwen af zou moeten gooien. geeft alleen z'n troep

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    57
    27-11-2004

    Duidelijk dat hij een autochtone Nederlander is, ja.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    902
    02-11-2004

    bedoel je nou mij of die eikel die marokkanen probeert te imiteren?