1. #61
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja ik ook. En als je goed nadenkt is die wok ook ranzig. Ze gooien t in dezelfde pan met water. Ookal spoelen ze de wok voor ons is dat niet genoeg. Heb een keer gehoord dat een pan waar haloef in heeft gezeten t 7 x gewassen moet worden dan mogen wij eruit eten.

    Dan maakt het voor mij geen verschil om nou daar te gaan eten of bij een wok restaurant hier in de buurt betaal je zelfs minder..
    Snap niet waarom al die mgarba dan daar heen gaan want zo speciaal is het helemaal niet.

    Pannen worden slecht gewassen, vlees/kip is niet halal.
    Ik ga er ook niet meer heen
    Happiness is an inside job


  2. #62
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Dan maakt het voor mij geen verschil om nou daar te gaan eten of bij een wok restaurant hier in de buurt betaal je zelfs minder..
    Snap niet waarom al die mgarba dan daar heen gaan want zo speciaal is het helemaal niet.

    Pannen worden slecht gewassen, vlees/kip is niet halal.
    Ik ga er ook niet meer heen
    Ik denk dat t gewoon die vrijheid is dat je kan rondlopen en kan kiezen wat je eet. Wij mgarba houden niet van stilzitten hihi. En uiteraard heb je daar veel keus als je een goede eter bent.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    4.265
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door Johnny__Bravo Bekijk reactie
    Heb je meer van zulke eetplekken? Ben namelijk op zoek na zoiets maar in Brabant... Weer ff wat nieuws, maar lees daar geen goede dingen over..
    Gewoon naar een wok restaurant gaan? Doen wij ook weleens. Soms lekker wokken en soms gewoon buffet bij de japanner/chinees. Wel gewoon altijd vis en vega gerechten opscheppen. Je betaald ook een vast bedrag en vaak apart voor drinken. Mijn kinderen zijn er dol op

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door Johnny__Bravo Bekijk reactie
    Heb je meer van zulke eetplekken? Ben namelijk op zoek na zoiets maar in Brabant... Weer ff wat nieuws, maar lees daar geen goede dingen over..
    Je hebt ook zo een mini Vandaag in Eindhoven. Weet even de naam niet. Mijn vriendin gaat er vaak naartoe. Mocht je interesse hebben, dan vraag ik het wel na voor je.

  5. #65
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik denk dat t gewoon die vrijheid is dat je kan rondlopen en kan kiezen wat je eet. Wij mgarba houden niet van stilzitten hihi. En uiteraard heb je daar veel keus als je een goede eter bent.

    Waar ik woon brabant heb je al 4 chinezen wok restaurantjes waar je gewoon zelf kunt lopen en je hebt van alles wat van toetjes tot ijs, en niet alleen chinees eten maar ook divers
    Dus ja het zou echt speciaal zijn als het halal was die Vandaag
    Happiness is an inside job


  6. #66
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Golden garden heb je in eindhoven,
    Etenstijd in Tilburg

    ABC in Velp is gewoon net als Vandaag of zelfs beter vind ik
    Happiness is an inside job


  7. #67
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    http://www.abcrestaurants.nl/


    Zo lekker gegeten hier..
    Happiness is an inside job


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door nietvergeten Bekijk reactie
    Welk gerecht was lekker? Hebben ze ook vegetarische gerechten?
    Ja ze hebben ook vegetarische gerechten.. Ik vond het wokken ook niet slecht hoor. De pizza's waren daar ook heerlijk.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  9. #69
    Seeing is believing

    Reacties
    8.312
    24-08-2007

    Vandaag is niet lekker vind ik, een grote vreetschuur.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.743
    02-09-2013

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Dan maakt het voor mij geen verschil om nou daar te gaan eten of bij een wok restaurant hier in de buurt betaal je zelfs minder..
    Snap niet waarom al die mgarba dan daar heen gaan want zo speciaal is het helemaal niet.

    Pannen worden slecht gewassen, vlees/kip is niet halal.
    Ik ga er ook niet meer heen
    Ik vind wok daar vies. Ik eet daar alleen sushi, pizza en toetje.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    2.743
    02-09-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik denk dat t gewoon die vrijheid is dat je kan rondlopen en kan kiezen wat je eet. Wij mgarba houden niet van stilzitten hihi. En uiteraard heb je daar veel keus als je een goede eter bent.
    Ik denk eerder het feit dat je daar gratis kan eten als je jarig bent....

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Savannah_ Bekijk reactie
    Vandaag is niet lekker vind ik, een grote vreetschuur.
    Het is inderdaad een vreetschuur... Mensen gaan daar echt los alsof ze de tweede wereld oorlog doorstaan hebben.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  13. #73
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Ik was ziek naar huis gegaan nadat ik bij Vandaag Utrecht heb gegeten. Het eten is niet echt zo lekker als je denkt. Ik vond het in ieder geval niet echt meevallen. Inderdaad ook druk met Marokkanen. Voor mij maakt dat niet zoveel uit. Bij mij ging het meer om het eten dat niet zo goed was/is. Inderdaad over die wok. Wokpan wordt snel gespoeld met water en de groentes worden heel snel gewokt. Toetjes zijn wel lekker. Ik vond die zelfgemaakte pizzaatjes niks. Te klein en weinig smaak. Dat geldt ook voor die loempia's.

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  14. #74
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Het is inderdaad een vreetschuur... Mensen gaan daar echt los alsof ze de tweede wereld oorlog doorstaan hebben.

    Hahahahahaha Wollahila. Lange rijen voordat je eindelijk wat kunt pakken.

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!