1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-12-2008

    Hij komt er niet in bij mij!

    Ik ben al twee weken getrouwd en het lukt mijn man niet om in mij te komen. Ik ben hiervoor naar de dokter geweest en hij zegt dat ik te gespannen ben.Dat klopt ook,zodra hij er een stukje in gaat,spannen mijn benen zich heel erg.Ik ben me hierdoor heel onzeker gaan voelen en weet niet wat ik moet doen om te ontspannen zodat het wel lukt.Ik hoop op serieuze reacties want dit doet mij verdriet. Kan ik hiervoor naar iemand toe of wat dan ook? Heeft iemand dit ook gehad? Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties

  2. #2
    ___Woerdrehardre.

    Reacties
    64
    26-01-2008

    Ik had precies hetzelfde, de eerste 6 keren waren een hell!! Ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad gebloed alle keren. En ik stribbelde ook tegen was te gespannen. Na de 6e keer is zijn penis er volledig ingegaan en ook toen ben ik erg veel bloed verloren, nadien doet het minder zeer maar ik vind seks helemaal niet lekker en kan er ook niet van genieten. Voorspel is wel heel belangrijk want bij ons was er geen voorspel , ik voelde me ook helemaal niet op me gemak.
    Zwijgen is goud, spreken is lood !



    two users

  3. #3
    Alhamdullilah

    Reacties
    1.931
    15-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door delightfull Bekijk reactie
    Ik had precies hetzelfde, de eerste 6 keren waren een hell!! Ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad gebloed alle keren. En ik stribbelde ook tegen was te gespannen. Na de 6e keer is zijn penis er volledig ingegaan en ook toen ben ik erg veel bloed verloren, nadien doet het minder zeer maar ik vind seks helemaal niet lekker en kan er ook niet van genieten. Voorspel is wel heel belangrijk want bij ons was er geen voorspel , ik voelde me ook helemaal niet op me gemak.
    dit probleem had ik dus ook toen ik nog getrouwd was, het was voor hem broek uit en hup erin. zodra hij bevredigd was, was het ook meteen over
    moet zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn scheiding, alleen al om deze reden....
    Allah doesn't have a BlackBerry or an iPhone, but He is my favourite contact.
    He doesn't have Facebook, but He is my best friend.
    He doesn't have Twitter, but I follow Him...
    and He doesn't have internet, but I am connected to Him.
    ♥ Allah is great !!

  4. #4
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door crazylady_1 Bekijk reactie
    dit probleem had ik dus ook toen ik nog getrouwd was, het was voor hem broek uit en hup erin. zodra hij bevredigd was, was het ook meteen over
    moet zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn scheiding, alleen al om deze reden....
    Wat vervelend voor je schat
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  5. #5
    ___Woerdrehardre.

    Reacties
    64
    26-01-2008

    Citaat Geplaatst door crazylady_1 Bekijk reactie
    dit probleem had ik dus ook toen ik nog getrouwd was, het was voor hem broek uit en hup erin. zodra hij bevredigd was, was het ook meteen over
    moet zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn scheiding, alleen al om deze reden....
    Ja hier idemdito in het begin, nu moet ik zeggen dat hij wel zn best doet maar ik kan er niet van genieten en ik kom niet klaar niks. Ik heb ook helemaal geen seksuele lusten. Doe het voor hem omdat ik hem niet mag weigeren.
    Zwijgen is goud, spreken is lood !



    two users

  6. #6
    Alhamdullilah

    Reacties
    1.931
    15-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door delightfull Bekijk reactie
    Ja hier idemdito in het begin, nu moet ik zeggen dat hij wel zn best doet maar ik kan er niet van genieten en ik kom niet klaar niks. Ik heb ook helemaal geen seksuele lusten. Doe het voor hem omdat ik hem niet mag weigeren.
    blijkbaar doet hij niet genoeg zijn best, sommmige vrouwen hebben gewoon veel voorspel nodig en moeten ook echt ontspannen zijn.
    ik zou zeggen praat er nog een keer met hem over, het is een probleem dat gewoon opgelost kan worden.

    mocht het echt aan jou liggen dan zou ik bijvoorbeeld huisarts om advies vragen ofso... ?
    Allah doesn't have a BlackBerry or an iPhone, but He is my favourite contact.
    He doesn't have Facebook, but He is my best friend.
    He doesn't have Twitter, but I follow Him...
    and He doesn't have internet, but I am connected to Him.
    ♥ Allah is great !!

  7. #7
    Alhamdullilah

    Reacties
    1.931
    15-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    Wat vervelend voor je schat
    wat een gemeen lachje jij

    nee echt serieus, het was niet DE reden dat ik gescheiden ben maar was voor mij een groot probleem. ik kon er niet van genieten.
    mannen kunnen echt hartloos zijn
    Allah doesn't have a BlackBerry or an iPhone, but He is my favourite contact.
    He doesn't have Facebook, but He is my best friend.
    He doesn't have Twitter, but I follow Him...
    and He doesn't have internet, but I am connected to Him.
    ♥ Allah is great !!

  8. #8
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door crazylady_1 Bekijk reactie
    wat een gemeen lachje jij

    nee echt serieus, het was DE reden dat ik gescheiden ben maar was voor mij een groot probleem. ik kon er niet van genieten.
    mannen kunnen echt hartloos zijn
    Ik had precies de zelfde probleem en ben zo blij dat ik van hem af ben .

    Mijn Allah ik kon hem in bed wel neerknallen
    Mannen zijn inderdaad te erg voor woorden .
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  9. #9
    Alhamdullilah

    Reacties
    1.931
    15-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    Ik had precies de zelfde probleem en ben zo blij dat ik van hem af ben .

    Mijn Allah ik kon hem in bed wel neerknallen
    Mannen zijn inderdaad te erg voor woorden .
    aha jij dus ook zelfde probleem

    en toch klagen mannen vaak dat huun vrouw hen niet kan bevredigen, heel tegenstrijdig denk ik dan. of zijn we de verkeerde mannen tegen gekomen...?
    Allah doesn't have a BlackBerry or an iPhone, but He is my favourite contact.
    He doesn't have Facebook, but He is my best friend.
    He doesn't have Twitter, but I follow Him...
    and He doesn't have internet, but I am connected to Him.
    ♥ Allah is great !!

  10. #10
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door crazylady_1 Bekijk reactie
    aha jij dus ook zelfde probleem

    en toch klagen mannen vaak dat huun vrouw hen niet kan bevredigen, heel tegenstrijdig denk ik dan. of zijn we de verkeerde mannen tegen gekomen...?
    We zijn gewoon de verkeerde shemta's tegen gekomen .....IK denk dat de mannen een keer naar hun zelf moeten kijken in plaats altijd de schuld/Verwijten in onze schoenen te schuiven.
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    Ik had precies de zelfde probleem en ben zo blij dat ik van hem af ben .

    Mijn Allah ik kon hem in bed wel neerknallen
    Mannen zijn inderdaad te erg voor woorden .


    Wat dan?
    Dacht hij alleen aan zich eigen?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door crazylady_1 Bekijk reactie
    dit probleem had ik dus ook toen ik nog getrouwd was, het was voor hem broek uit en hup erin. zodra hij bevredigd was, was het ook meteen over
    moet zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn scheiding, alleen al om deze reden....
    Oh wat erg !
    Terwijl goede seks juist echt veel goed kan maken.
    Je krijgt er gewoon positieve energie van.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.136
    07-09-2010

    Zielig dat sommige vrouwen aseksueel zijn... probeer eens uitgebreid voorspel!

    VAVO student at advanced university of Albeda college in Rotterdam


  14. #14
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie


    Wat dan?
    Dacht hij alleen aan zich eigen?
    Ja duh ....Pfff ik kwam gewoon te kort

    Jij moet iets voor mij uit zoeken schat ..
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    Ja duh ....Pfff ik kwam gewoon te kort

    Jij moet iets voor mij uit zoeken schat ..
    uitzoeken? wat dan?