1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    09-04-2012

    Kan iemand mijn droom uitleggen? + HULP

    Selam aleikum broeders en zusters.

    Ik heb een hele mooie droom gezien vannacht en ik wou dit graag met jullie delen. Maar eerst wou ik nog iets kwijt.
    Toen ik op mn bed lag voelde ik me heel raar en bekeken. Ik heb elke nacht wel dat ik me bekeken voel maar dit was nog enger. Toen ik m'n ogen sloot toen zag ik verschrikkelijke dingen. Ik zag een oude vrouw met van die tanden die uitstaken met bloed bij haar mond en ze keek heel erg wraakzuchtig naar mij. Ze had grijs haar en een hoofddoek maar je zag haar haren heel goed. Ik schrok me dood. Ik deed meteen mijn ogen open en ik zei 2x Bissmilah. Het hielp voor heel eventjes, daarna toen ik mijn ogen weer sloot toen zag ik nog iets engs. Een man met zwarte kleren en een kaal hoofd met uitstekende tanden die er heel onaangenaam uitzag. Toen werd ik weer bang en zei ik Bissmilah. Ik kreeg zowat een hartaanval, het was zo eng! Weten jullie misschien wat ik hiermee moet? Want blijkbaar helpt het zeggen van Bissmilah niet echt.

    Maar dan nu mijn droom.
    Mijn droom was echt heel erg mooi. Ik was thuis samen met mijn vriendin. Mijn vriendin is in het echt niet gelovig maar vooral bijgeloof. Ze denkt dat ze met een edelsteen alle problemen kan oplossen. Maar aangezien dat is wat haar helpt respecteer ik het. Maar goed. Ik zag dus dat we naar mijn slaapkamer gingen. Daar gingen we een beetje klooien op mijn bed, en op mijn bed springen. We keken in de spiegel en we deden en heel raar soort lippenstift op. Zij had dikke oranje lippenstift op en ik roze. Later gingen we dat afvegen. Ze snuffelde in mijn doosje. Daar vond ze een duaboekje met hele mooie dua's. Ik had dat duaboekje niet in het echt mijne zag er wat anders uit. Maar goed. Tot mijn verbazing deed ze het duaboekje open en ging ze dua's lezen! Daar onder stond hoe je het moest uitspreken enzo. Ik had veel bewondering voor haar. Ik las mee in mijn hoofd en keek naar mijn duaboekje. Ik zei tegen haar:''Je kan echt heel goed dua's lezen!'' Zei:''Dankjewel''. Daar eindigde mijn droom.

    Ik werd wakker en ging meteen naar mijn moeder en vertelde mijn droom. Ze zei tegen mij dat het een hele mooie droom was maar dat ze de betekenis ervan niet wist. Ze zei wel dat het goed was dat ik dua's luisterde en bekeek.

    Mijn vraag is dus, wat betekent mijn droom?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    885
    14-09-2011

    Assalaam alikom wara7matoe Allahi wa barakaat

    Insha'Allah kan dit je helpen: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4008526
    22. Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: "Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn." . [Surat Ibrahiem]

Tags voor deze discussie