1. #31
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Veerzara Bekijk reactie
    Ewa fhem shem 3awad!!! Die film kan me niet lang genoeg duren als je naast een leuk iemand zit.. en al helemaal niet dat ik em al 10 x heb gezien..
    Maar mijn zetel thuis is veel knusser
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  2. #32
    Sweet Intoxication

    Reacties
    13.373
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Ik heb meestal oog voor dat soort details en het decor.
    Voor de rest boeide die film me toen niet echt, nu wel eigenlijk, raar hè .
    Komt omdat je verliefd bent
    Ik weet nog wel dat ik echt onder de indruk was van de special effect enzo. Die elf oscars hebben ze dubbel en dwars verdient!
    Daarnaast vind ik Leo persoonlijk een kwal, maar hij speelt wel altijd in hele goede films en vind het daardoor ook echt een goede acteur. Hij kiest echt goede rollen uit, vind ik. Ik heb me trouwens kapot gejankt bij Blood diamond, midden in de bios En thuis had ik hem ook gezien, weer gejankt
    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Heb 'm gisteren voor de 5e of 6e keer gezien, en je blijft hopen op een happy end... Maar nee, weer die berg niet gezien.
    jeetje zo veel? Ik heb maar twee of drie keer gezien....
    Citaat Geplaatst door Veerzara Bekijk reactie
    Ewa fhem shem 3awad!!! Die film kan me niet lang genoeg duren als je naast een leuk iemand zit.. en al helemaal niet dat ik em al 10 x heb gezien..
    Misschien vind die leuk iemnad de film wel niet leuk, maar zit hij alleen naast je om jou een plezier te doen.

  3. #33
    Voer voor jouw ziel

    Reacties
    8.006
    04-01-2009

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Heb 'm gisteren voor de 5e of 6e keer gezien, en je blijft hopen op een happy end... Maar nee, weer die berg niet gezien.
    Dicaprio sterft, happier kan het niet.
    I am not paranoid, which of my enemies told you this!?

    MEEP MEEP IMA JEEP

  4. #34
    Sweet Intoxication

    Reacties
    13.373
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moonboi Bekijk reactie
    Dicaprio sterft, happier kan het niet.
    gemeenerd.

  5. #35
    ♥♥London♥♥

    Reacties
    4.001
    18-05-2006

    Citaat Geplaatst door Kendie Bekijk reactie
    Komt omdat je verliefd bent
    Ik weet nog wel dat ik echt onder de indruk was van de special effect enzo. Die elf oscars hebben ze dubbel en dwars verdient!
    Daarnaast vind ik Leo persoonlijk een kwal, maar hij speelt wel altijd in hele goede films en vind het daardoor ook echt een goede acteur. Hij kiest echt goede rollen uit, vind ik. Ik heb me trouwens kapot gejankt bij Blood diamond, midden in de bios En thuis had ik hem ook gezien, weer gejankt


    jeetje zo veel? Ik heb maar twee of drie keer gezien....


    Misschien vind die leuk iemnad de film wel niet leuk, maar zit hij alleen naast je om jou een plezier te doen.
    laat me dromen jij...
    A Woman in the eyes of Islam; To be treated with Love, Respect, Honour and Dignity! To be Cared for, Looked after and Treasured like a Pearl, a Diamond, a Jewel with Softness, Tenderness, Love and Affection.

  6. #36
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Kendie Bekijk reactie
    Komt omdat je verliefd bent
    Ik weet nog wel dat ik echt onder de indruk was van de special effect enzo. Die elf oscars hebben ze dubbel en dwars verdient!
    Daarnaast vind ik Leo persoonlijk een kwal, maar hij speelt wel altijd in hele goede films en vind het daardoor ook echt een goede acteur. Hij kiest echt goede rollen uit, vind ik. Ik heb me trouwens kapot gejankt bij Blood diamond, midden in de bios En thuis had ik hem ook gezien, weer gejankt
    :
    Dat zou misschien wel kunnen.

    De Oscars die waren inderdaad dik verdiend. Meestal heb ik zoiets van pfff dat is allemaal politiek maar hier hebben ze gelijk.

    blood diamand schopt je gewoon een geweten, dat maakt de film sterk. Leo is ook goed in "body of Lies" een ander genre en niet dezelfde kracht dan BD maar als film is ie niet slecht.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  7. #37
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  8. #38
    Sweet Intoxication

    Reacties
    13.373
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Dat zou misschien wel kunnen.

    De Oscars die waren inderdaad dik verdiend. Meestal heb ik zoiets van pfff dat is allemaal politiek maar hier hebben ze gelijk.

    blood diamand schopt je gewoon een geweten, dat maakt de film sterk. Leo is ook goed in "body of Lies" een ander genre en niet dezelfde kracht dan BD maar als film is ie niet slecht.
    Body of lies ken ik niet. Shutter Island vond ook erg goed.

    Mijn favo acteur is Tom Hanks Ik vind bijna al zijn films goed, behalve de da vinci code, toen was ik eigenlijk afgeknapt Vond die hele film slecht....maar kom waarschijnlijk omdat ik het boek heb gelezen Maar Forrest Gump, the green mile blijven mijn favo films

  9. #39
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Kendie Bekijk reactie
    Body of lies ken ik niet. Shutter Island vond ook erg goed.

    Mijn favo acteur is Tom Hanks Ik vind bijna al zijn films goed, behalve de da vinci code, toen was ik eigenlijk afgeknapt Vond die hele film slecht....maar kom waarschijnlijk omdat ik het boek heb gelezen Maar Forrest Gump, the green mile blijven mijn favo films
    Tom hanks is inderdaad een goed acteur, prachtige rollen heeft die kerel reeds gespeeld.
    De Da Vinci Code heb ik zelf nooit gezien.
    Het boek vond ik zelf maar zozo, het Bernini-mysterie (Angels & Demons) was als boek beter vond ik.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  10. #40
    Sweet Intoxication

    Reacties
    13.373
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Tom hanks is inderdaad een goed acteur, prachtige rollen heeft die kerel reeds gespeeld.
    De Da Vinci Code heb ik zelf nooit gezien.
    Het boek vond ik zelf maar zozo, het Bernini-mysterie (Angels & Demons) was als boek beter vond ik.
    Die heb ik nog niet gelezen, of nou ja heb dat boek ook niet eens . Heb wel lost symbol gelezen.

  11. #41
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Kendie Bekijk reactie
    Die heb ik nog niet gelezen, of nou ja heb dat boek ook niet eens . Heb wel lost symbol gelezen.
    Die heb ik dan niet gelezen
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  12. #42
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Het volgende is echt te gek voor woorden.

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...was-Real.dhtml
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  13. #43
    Sweet Intoxication

    Reacties
    13.373
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Het volgende is echt te gek voor woorden.

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...was-Real.dhtml
    Ik weet nog dat toen ik op de middelbare school zat en Englese les kregen een boek hadden met allemaal leuke bijzondere verhalen erin. Sommige waren inderdaad too good to be true. Maar de Titanic stond er ook bij. Ik vond het zo'n leuk boek om te lezen. In het kort werd het verhaal in het Engels uiteraard verteld. Dus toen de titanic uitkwam, wist ik dat die had bestaan. Er stond ook een verhaaltje in over Jack de ripper.

  14. #44
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Kendie Bekijk reactie
    Ik weet nog dat toen ik op de middelbare school zat en Englese les kregen een boek hadden met allemaal leuke bijzondere verhalen erin. Sommige waren inderdaad too good to be true. Maar de Titanic stond er ook bij. Ik vond het zo'n leuk boek om te lezen. In het kort werd het verhaal in het Engels uiteraard verteld. Dus toen de titanic uitkwam, wist ik dat die had bestaan. Er stond ook een verhaaltje in over Jack de ripper.
    Die boekjes hadden wij in het Nederlands, je moest die wel extra kopen en ik geloof dat dit enkel in katholieke scholen zo was (de uitgeverij van die boekjes was een abdij).



    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  15. #45
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Titanic-flash

    "Fata morgana verstopte ijsberg voor Titanic"

    Toen de Titanic honderd jaar geleden tegen een ijsberg voer, was het mogelijk dat de bemanning het obstakel niet had gezien door een zeldzame optische illusie. Dat stelt de Britse historicus en schrijver Tim Maltin, die weerberichten van de fatale dagen bestudeerde en zijn theorie toelichtte in een programma van National Geographic. Maltin zegt ook te steunen op ooggetuigenverslagen.

    Maltin stelt dat de omstandigheden net goed waren voor een fata morgana, een optische illusie die beelden vervormt en ze groter of kleiner doet lijken. Het kan ook zijn dat objecten ondersteboven verschijnen of zich op een andere plaats lijken te bevinden. Zo is het mogelijk dat een fata morgana een valse muur van water creëert die lijkt op een verhoogde horizon. Land, schepen en objecten zoals een ijsberg kunnen dan verstopt zitten achter die muur.

    Lucht
    Allemaal goed en wel, maar hoe werkt zo'n fata morgana nu precies? Het heeft te maken met de temperatuur van de lucht, die warmer is bij het aardoppervlak en afkoelt naarmate hij stijgt. Een fata morgana komt voor wanneer een laag warmere lucht zich net boven een laag koudere lucht bevindt. Wanneer het weer kalm is, zoals op de nacht dat de Titanic verging, kan het gebied tussen die twee lagen werken als een lichtbrekende lens, waardoor objecten vervormd worden of zich op een andere plaats lijken te bevinden.

    Malton gelooft nu dat een dergelijke vervorming plaatsvond op de nacht van 14 april, zodat het water van achter de ijsberg over de berg werd 'gebogen', zodat er een valse horizon zichtbaar was en de berg niet te zien was vanuit de uitkijkpost van het cruiseschip. De kalme en heldere nacht zou het dan nog moeilijker hebben gemaakt voor de bemanning, aangezien golven die op een ijsberg uiteenspatten erg gemakkelijk te zien zijn, ook 's nachts.

    Ander schip
    De zeldzame optische illusie kan ook verklaren waarom de kapitein van het nabije schip The Californian de omvang van de ramp niet goed inschatte, en er niet in slaagde passagiers van de Titanic te redden. Maltin meent dat kapitein Stanley Lord van The Californian door de illusie misschien dacht dat de Titanic een kleiner schip was, of een andere vorm.

    "Met wat ik nu weet over die nacht krijg ik eigenlijk medelijden met kapitein Lord," zegt Maltin. "Die zei destijds dat het schip waar hij naar keek helemaal niet leek op de Titanic. Het leek alsof hij uitvluchten aan het verzinnen was, maar nu begrijp ik dat hij in feite exact de waarheid vertelde. Waar hij naar keek, leek inderdaad helemaal niet op de Titanic."
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-Titanic.dhtml
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

Tags voor deze discussie