Poll resultaten: Wat ben jij?

Stemmers
122. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    83 68,03%
  • Ik lees & Reageer

    39 31,97%
  1. #1
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Familie-Liefde DRAMA (WG) 2

    Heey lieve fans van me, ik heb een nieuwe topic geopend, omdat me andere topic raar doet.
    Ik plaats de verdere vervolgjes hierheen..
    Ik hoop dat ie nou wel normaal doet!


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4084290
    Meerdere gebruikers


  2. #2
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mevroutjeH)

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Xxxn)

    OEpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(FOUAD18) SHABBBB THEGENENT BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Inspire Boutique

  3. #3
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    wat was je laatste vervolgje heb je gister nog geplaatst of niet
    Inspire Boutique

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-02-2011

    Uuup
    Hoe hoger jij je voelt hoe lager je bij me overkomt

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-02-2011

    up
    Hoe hoger jij je voelt hoe lager je bij me overkomt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.240
    18-02-2012

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Fouad

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Rachida

    Uppppppppppppppppppppppppppppp MevrouwtjeH TEGENNENT GIRL

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Xxxn


    heb het bedankt

  7. #7
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mevroutjeH)

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Xxxn)

    OEpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(FOUAD18) SHABBBB THEGENENT BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Inspire Boutique

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.240
    18-02-2012

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Fouad

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Rachida

    Uppppppppppppppppppppppppppppp MevrouwtjeH TEGENNENT GIRL

    Uppppppppppppppppppppppppppppp Xxxn

  9. #9
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Dagen vlogen voorbij..


    Laila

    Ik vond het zo erg hoe mijn moeder te keer tegen mij ging. Maarja terecht, ik hoor ook niet tegen mijn lieve mama te liegen.
    Maar ik deed het voor haar eigen bestwil. Ik wil haar gewoon geen pijn doen en ze was net uit het ziekenhuis?!
    Mijn mama is koppig en begrijpt dat niet, wij moeten eerlijk tegen haar zijn hoe dan ook.
    Ik begrijp haar ook wel. Ik had alleen niet verwacht dat ze zo boos kon zijn, want ze negeerde me gewoon dagen lang. Dat deed me eerlijk gezegd veel pijn.
    Mijn vader kwam af en toe nog thuis maar alleen om te controleren, hij vroeg niet eens naar mijn moeder die hem nodig heeft.
    Alleen als hij oog in oog stond met haar, zag ik weleens een traantje via zijn ooghoek glijden. Ik keek geschrokken naar die 2. Mijn moeder negeerde mijn vader en begon in haar zelf te vloeken op hem.
    Opeens gebeurde er iets heel raars, subhana’Allah!
    We zaten met z’n alle in de woonkamer, elke keer wanneer mijn vader de woonkamer inkwam dan zaten we trillend op de bank niemand die hem onder ogen durfde te komen behalve Latifa maar zij is altijd al een rustige type geweest.
    Mijn moeder was blijkbaar sacherijnig en vloekte op hem, het waren opeens geen traantje meer maar tranen die mijn vader liet vallen.
    Het boeide mijn moeder niet eens en zei ‘’Al liet je tranen van bloed vallen, het boeit me niet meer hoe jij je voelt! Ik zal het je dit nooit meer vergeven, Moge Allah jou vervloeken!’’ Waren de woorden van mijn moeder en je kon zien dat ze echt kwaad op hem was.
    Begrijpelijk! Hij is er nooit meer voor ons, hij slaapt niet bij ons en komt alleen maar wanneer hij zin heeft of terwijl om te controleren.
    Ik voelde dat mijn moeder iets door heeft. Lijkt me wel logisch, je man die thuis niet meer slaapt! Hij kwam eigenlijk alleen maar op preken te geven.
    Tenzij mijn moeder aanwezig was, volgens mij had hij een zwak voor haar. Want hij kon haar niet onder ogen zien.
    Het was heel vreemd mijn verhaal huilde en huilde, het hield niet op. Wij Latifa begon ook mee te huilen, Farah die beetje tranen liet vallen. En ik? Ik begreep het niet, er klopte iets niet maar wat niet?!
    Er gingen rare dingen door mijn hoofd.
    Mijn vader zakte door zijn knieën en smeekte mijn moeder om hem te helpen.
    Waarmee? Vroeg ik mezelf af.
    Mijn moeder schonk hem geen aandacht. Echt koppig is ze ook! Ik wilde dat ze hem nou wel even aandacht gaf.
    ‘’Ik heb jou hulp nodig! ’’ Hij keek mijn moeder smekend aan.
    Mijn moeder stond boos op ‘’En waar was jij toen ik doodziek in het ziekenhuis lag hee? Ik kon wel dood zijn! En jouw kinderen, je was er niet eens voor ze. Je dochter Farah had een ongeluk, ik kon er nier voor haar zijn want ik was zelf ziek! Wie was er toen voor haar? Niemaaaaand!!’’
    Latifa begon nou harder te huilen.
    Zij voelde zich natuurlijk schuldig, maar zij was er voor mama.
    Mijn moeder wierp haar blik op Latifa ‘’Zij is de enige die er dagelijks voor me was, huilend bij mij op bed! Van Farah begrijp ik het nog wel, en zij kwam ook wanneer het kon! Maar jij en Laila!! Schaaaaam jullie, ik was er altijd voor jullie!!’’ Ze begon nou ook te huilen.
    Mijn vader bleef haar met betraande ogen aankijken ‘’Maar ik heb jou nodig! Aub help mij, het gaat niet goed met mij! ’’
    ‘’Ik wil jou nooit meer zien, verlaat mijn huis NU!’’ Waren de woorden van mijn moeder tegen mijn vader en verliet de woonkamer.
    Ze liet mijn vader verward achter ‘’Wat betekend dat?’’ Vroeg hij angstig en net hoorbaar.
    We keken elkaar aan. Dat betekent toch geen scheiding eh? Mijn hart ging te keer, nee dat wil niet. Hij vroeg toch om hulp?
    Net dat ik hem wilde vragen, wat er precies met hem is. Verliet hij het huis. Alle 3 begonnen we net als kleine kinderen te janken.
    Farah: ‘’Ik wil niet dat papa ons verlaat! ’’
    Ik stopte met huilen en keek me zussen aan ‘’Ik weet het!’’
    Ze keken me vragend aan.
    ‘’Samira kan ons helpen!’’ Schreeuwde ik het uit.
    Niet wetend dat mama achter mij staat..
    Meerdere gebruikers


  10. #10
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    wat dat het enige vervolgje ??

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mevroutjeH)

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Xxxn)

    OEpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(FOUAD18) SHABBBB THEGENENT BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Inspire Boutique

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    256
    24-02-2011

    oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  12. #12
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Samira

    Ik sliep al een tijdje bij Sarah thuis. Haar familie was goed voor mij, aardige mensen!
    Ik had Sarah alles verteld over mijn moeder en de vader van Farah, ik gaf haar aan dat ze haar mond hier over moest houden en niemand iets mocht weten. Ze beloofde het mij en was er voor me.
    Af en toe was ik alleen thuis, of ja niet alleen met Mohammed dan.
    Ik begon steeds meer gevoelens voor hem te hebben, wie zou dat ooit denken? Ik wilde liever bij Mohammed zijn, dan bij Samir.
    Terwijl Samir alleen maar over trouwen begon. Hij was te lief voor me en Mohammed die schonk me eigenlijk geen aandacht alleen in bed maar daarna verdween hij per direct wat ik wel jammer vond maar ook een uitdaging voor mij.
    Ik was gewoon een goede vriendin van hem, volgens hem dan. Hij wist niet dat ik gevoelens voor hem heb. Maar dat komt helemaal goed, ik krijg alles wat ik wil dus ook hem. Dat stond vast en ik was er helemaal van overtuigd!
    Iedere dag verlangde ik naar hem, maar ik kreeg niet altijd wat ik wilde. Er waren wel vaste dagen dat Mohammed en ik dan alleen thuis waren.
    Ik kon dan niet wachten, en op die dagen maakte ik me natuurlijk ook extra mooi net als vandaag.
    Oefff ik kon niet wachten op hem.. Ik had me gedoucht, sexy aangekleed en uitdagend, ik deed mijn haren, spoot parfum, deed mijn make up en liep naar beneden.
    Ik maakte eten klaar in de keuken, ik keek op de klok en zag dat hij precies over 10minuten thuis zou komen. Ik voelde me al warm worden, oeffff!
    Ik kon niet wachten. Wat doet hij toch met mij?! Hij is niet eens zo wouuuwie, maar toch!
    Ik kreeg een smsje en opende het, ik zag dat het een smsje van Samir was maar ik drukte het weg toen ik hoorde dat Mohammed thuis kwam.
    Hij groette mij en liep door naar de woonkamer. Ik was teleurgesteld, voor hem heb ik uit zitten en dan krijg ik niets eens aandacht.
    Oke, dat word dan zelf op hem afstappen.
    Ik dekte de tafel en vroeg of hij aan tafel kwam zitten. Geïrriteerd stond hij op, oke hij had zijn dacht niet dat kon je zo merken!
    Hij kwam aan tafel en ik ging tegen over hem zitten, ik keek hem doordringend aan.
    Mohammed: ‘’WAAT?’’ En at verder.
    Samira: ‘’Je doet raar, wat is er?’’ Vroeg ik nieuwsgierig.
    Mohammed: ‘’Gewoon wat probleempjes wahe.’’
    Samira: ‘’Oow oke.’’ Zei ik zachtjes.
    Hij gunde me verder geen aandacht en at gewoon door.
    Ik kon hem wel wat aandoen, wejoooooow!!
    Nadat hij klaar met eten was, stond hij op en liep richting de keuken. Als hij klaar is hoor ik hem de trap op lopen naar boven.
    Ik werd gek! Ik besloot om eerst alles af te ruimen en dan zie ik wel verder.. Misschien komt hij zo wel terug, dacht ik. Maar tevergeefs, hij kwam niet naar beneden.
    Ik besloot maar om naar hem toe te gaan, ik wilde weten hoe het met hem ging.
    Ik klopte aan op de deur en opende deze met een ruk open. Hij keek me droog aan, maar keek toen verder naar de tv scherm.
    Ik liep rustig op hem af, en liet mezelf op zijn bed vallen. Hij heeft een 2 persoonsbed dus belande ik naast hem op bed.
    Ik keek hem aan, maar nog steeds negeerde hij me.
    ‘’Mohammed, ben je boos op me?’’ Vroeg ik hem ineens. Hij bleef voor zich uit kijken en antwoordde ‘’Waarom zou ik?’’
    Samira: ‘’Je doet raar?!’’
    Mohammed: ‘’Je bedoelt, jij vind het erg dat ik je geen aandacht geef?’’
    Dat kwam hard aan, mijn woorden slikte ik door en keek stilletjes voor mij uit.
    Opeens draaide Mohammed zich naar mij toe ‘’Zo bedoel ik het niet Samira! Maar..’’ Hij keek me verleidelijk aan. Ik kreeg het er warm van.
    Samira: ‘’Maar wat, Mohammed?’’
    Mohammed kwam overeind zitten en antwoordde ‘’Ik denk dat ik je leuk vind.’’ En bleef me strak aankijken.
    Ik voelde me wangen gloeien. Oooooeh, dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik kon het wel uitschreeuwen van blijdschap.
    Samira: ‘’En nu?’’ Vroeg ik hem bedenkelijk.
    We vinden elkaar leuk, maar hij is verloofd met Latifa. En zijn broertje die is dingen aan het regelen om met mij te trouwen.
    Mohammed: ‘’Nu niks, gewoon afwachten. We zien wel wat er gebeurt.’’
    Samira: ‘’Oow oke.’’
    Het was een lange tijd stil.
    Totdat de shaitan in mij opkwam. Ik kon mezelf niet meer inhouden en ik wachtte tot Mohammed mij zou aanraken maar dat deed hij niet.
    Ik pakte de afstandbediening zet ‘m uit en keek Mohammed aan en zag hem mij vragend aankijken. Ik keek hem ontdeugend aan en kwam boven op hem zitten.
    Ik begon zijn knoopjes van zijn blouse open te maken en trok rustig zijn blouse uit en tegelijk zoende ik hem in zijn nek.
    Ik hoorde hem een beetje hijgen.
    Ik ging met mijn handen langs zijn blote borsten. Hij keek me verleidelijk aan.
    Ik trok mijn kleren uit, al had ik niet veel aan.
    Daar zat ik dan in mijn lingerie en hij alleen in zijn boxer. Ik keek hem uitdagend aan. Uit het niets stond ik op, hij keek me verwarrend aan.
    Ik draaide me om en gunde hem een blik, zo van ‘Pak me dan.’
    Mohammed en ik doen de gekste dingen samen, zelfs wat haraam is. Maar daar dacht ik nooit aan.
    Ik wilde dat hij me van achter pakte. StafieroeAllah! Maar het was lekker.
    Hij begreep me en kwam op me aflopen. Hij streelde me en zoende mijn borsten, ik begon te kreunen.
    Hij keek me diep in de ogen aan en pakte me toen van achter nadat we elkaar uitkleedde.
    We kreunden steeds harder en harder, me lichaam trilde helemaal. Ik stopte en draaide me op en duwde hem op het bed. Hij trok me naar zich toe.
    Ik kwam bovenop hem liggen, het werd een ruw partijtje.
    We waren zo hard bezig, dat we zijn slaapkamerdeur niet open hoorde gaan en bleven hard doorkreunen. Ik hoorde dat Mohammed klaar wilde komen, maar net dat hij uit me wilde keek hij geschrokken naar de deur, waardoor hij in me spoot van schrik. Ik schrok en duwde hem van me af ‘’Wat doe je?’’ Schreeuwde ik geschrokken.
    Hij trok bleek weg en zag hem stil naar de deur kijken, ik volgde zijn ogen..
    Meerdere gebruikers


  13. #13
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mevroutjeH)

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Xxxn)

    OEpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(FOUAD18) SHABBBB THEGENENT BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Inspire Boutique

  14. #14
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Citaat Geplaatst door SYA-Riffia Bekijk reactie
    Van gister wel, hoezo?
    omdat ik vandaag je andere topic heb door bekeken en dit vervolgje stond er niet in vandaar wil geen vervolgje missen anders verloopt het verhaal niet meer logisch in mijn zinnen
    Inspire Boutique

  15. #15
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Naoual

    Vandaag was mijn eerste werkdag op me stageplek. Ik kon echt niet slapen van de zenuwen.
    Ik werd wakker en voelde me nog steeds zenuwachtig, het was natuurlijk wel nieuw. Sarah wist er van en vond het erg leuk om mij als collega te hebben.
    We kunnen goed met elkaar opschieten dus het was wel fijn om samen op een afdeling te zitten. Ik vond het echt spannend.
    Ik stond op en verwennende mezelf met een heerlijke warme douche, na een kwartier stopte ik met douche en deed de woede.
    Ik droogde mezelf af, deed mijn lingerie aan en gebedskleding. En verricht het dagelijkse gebed.
    Tijdens mijn gebed deed ik zoals gewoonlijk doua voor mijn ouders, en vergat mezelf altijd.
    Ik was klaar en stond op, ik keek in de kast en zocht wat leuks uit. Ik koos uiteindelijk voor een zwarte broek, ik trok een zwarte truitje aan en deed die in mijn broek, daar boven deed ik een grijze blazer op. Mijn haren deed ik in een mooie wilde knotje. Ik pakte mijn gouden sieraden en deed die om.
    Ik zocht mijn grijze tas en deed daar mijn spulletjes in. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik weinig tijd had. Ik pakte gauw mijn parfum en spoot wat op.
    Met mijn tas en sleutels in bij de hand, liep ik de trap rennend af.
    Gelukkig was mijn vader nog steeds in Marokko. Mijn lieve mama lag nog te slapen.
    Ik ben zo blij dat ze haar rust nou kan vinden, we moeten er echt van genieten want als papa weer thuis is.. Slaapt mijn moeder nachten Niet meer normaal, maarja wat kon ze er aan doen?
    Ik had mijn moeder beloofd na me stage, met haar te gaan winkelen. Ik heb haar overgehaald om te durven (naar buiten te gaan). Ze dacht dat mensen anders over haar zouden praten, maar ik had bedacht om in een burkaa naar buiten te gaan.
    We hebben familie hier wonen, die wij niet eens kennen. Maar zij zouden mij moeder wel kunnen herkennen, als dat gebeurd word het oorlog!
    Ik liep naar de keuken smeerde snel garnalen op mijn brood, pakte pakjes en blikjes voor op me stage en koek.
    Ik stop het gauw in mijn tas en neem een sprint richting de bushalte.
    Net dat ik aankwam, stopte de bus. Ik zag dat de bus al gauw weg wilde rijden, maar opeens stopte de bus zonder dat hij mijn richting opkeek.
    Ik kwam hijgend binnen, ik schaamde me dood. De bus zat helemaal vol.
    Ik durfde niet te kijken wie er allemaal in de bus zaten en wierp mijn blik naar de grond en bleef staan.
    Tot mijn schrik ging mijn telefoon af, mijn telefoon stond op luid. Wajoow ik voelde me rood worden, ik schaamde me dood.
    Ik nam zachtjes op, zonder dat ik naar mijn scherm keek.
    Sarah: ‘’Schatje, ik zit hier in jou zelfde bus!’’ Zei ze ook zachtjes.
    Hahahaa, wij zijn echt gek!
    Naoual: ‘’Waar?’’
    Sarah: ‘’Draai je om dan!’’
    Naoual: ‘’Nee, kom naar mij toe!’’
    Sarah: ‘’Doe normaal. Als je je omdraait zie je me zitten.’’
    Met moeite draaide ik me om en moest even zoeken waar ze zat. Toen ik haar had gevonden, liep ik met een rood hoofd haar kant op en nam plaats naast haar.
    Ik zei niets want ik schaamde me nog steeds. Niet voor haar natuurlijk maar voor de mensen in deze bus. Ze moeten altijd weer naar je kijken, echt irritant!
    Ik hoorde jongens onderling praten, ik luisterde dit gesprek af. Het gesprek ging als volgt..
    Jongen1: ‘’Wie is die chick?’’ Hoorde ik hem fluisteren.
    Jongen2: ‘’Zij is die beste vriendin van h*er Samira!’’ Antwoordde hij fel.
    Jongen1: ‘’Zeg wollah? Is dat Naoual?’’ En hij schoot in de lach.
    Jongen2: ‘’Je ziet het!’’
    Jongen1: ‘’Zooo je liefje, is lekker geworden man!’’
    Jongen2: ‘’Tazzz!’’
    Jongen1: ‘’Als jij haar niet wil, laat me dan weten.’’ Zei die serieus.
    Jongen2: ‘’Oke!’’ Antwoordde hij kortaf.
    Ik schrok van dit gesprek. Zouden ze het over mij hebben? Wie zijn die gasten dan? Vroeg ik mezelf aan, en hoe bedoeld hij ‘je liefje’? Ik heb nooit een vriend gehad.
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Sarah. ‘’We zijn er’’ Riep ze.
    Ik keek haar beschaamd aan, ik stond op en checkte alvast uit.
    Ik hoorde die zelfde jongens wat tegen elkaar smoezen, maar verstond niet wat ze precies tegen elkaar zeiden. Ik voelde me ongemakkelijk. Toen de bus stopte en de deuren open gingen, kon ik niet wachten om de bus uit te stappen.
    Sarah kwam naast me lopen en vertelde een of het ander over het werk, maar ik was met mijn gedachtes ergens anders. Bij die jongens die in de bus over me zaten te roddelen, wie waren dat? Het vrat me op, ik moest weten wie ze zijn!
    Aangekomen bij mijn stageplek, volgde ik Sarah naar ons werkplek.
    Daar aangekomen, stelde ik me voor aan iedereen. Ze waren allemaal vriendelijk dat deed me goed en had er een goed gevoel over.
    Ik had me aan iedereen voorgesteld, nog een jongen moest komen maar mijn Sarah gaf aan dat hij er zo wel aankomt en kleurde rood.
    Hahaa, zij vindt hem leuk dat kon je zo zien!
    Ik nam plaats achter een computer die vrij was. Ik dacht dat ik daar wel mocht zitten en niemand zei er ook wat van, dus bleef zitten.
    Een collega genaamd Daisy deed een rondje, koffie – thee – chocomel – karnemelk - water?
    Ik koos voor de chocomel.
    Ik staarde uit het raam en genoot van het uitzicht. Ik moest zo ie zo wachten tot die ene collega arriveerde, hij moest mij inwerken.
    Ik was benieuwd of het wel een gezellige en leuke collega was.
    Ik wilde expres hier solliciteren omdat je kans hebt dat ze vragen om te komen werken, en dat zullen niet een paar euro’s per maand worden.
    Bij deze gedachten, lachte ik in mezelf.
    Ik draaide me om toen ik iemand hoorde vragen waar de nieuwe stagaire is, ik werd bleek en ik staarde ze aan..
    Yassin: ‘’Wat een toeval jou hier te zien!’’ En hij grijnsde.
    Meerdere gebruikers