1. #41836
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ok bank en eetstoelen niet in zelfde kleur. Donkergrijze bank met lichtgrijze stoelen? Dan wil ik weer bruin met grijs pff vind dat altijd moeilijk haha
    Ik heb nude met grijs.. veel kan je wel keer foto sturen..
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  2. #41837
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019



    Banken wezen kijken en er 1 uitgezocht!

  3. #41838
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik wil de wc met kleine dingen oppimpen.. Heb zo'n standaard witte huurwoning wc. Ik ga in ieder geval fonteintje vervangen, want die is echt lelijk.. wat zou ik nog meer kunnen doen?

    En in de keuken heb ik ook zo'n standaard woningbouw keuken, het is breed genoeg om aan de andere kant ook wat te zetten, ik heb nu daar de koelkast, witte dressoir van Ikea en wat planken. Maar tis niet mooi meer en wil wat anders maar wattt

    Zo lastig he

  4. #41839
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik wil de wc met kleine dingen oppimpen.. Heb zo'n standaard witte huurwoning wc. Ik ga in ieder geval fonteintje vervangen, want die is echt lelijk.. wat zou ik nog meer kunnen doen?

    En in de keuken heb ik ook zo'n standaard woningbouw keuken, het is breed genoeg om aan de andere kant ook wat te zetten, ik heb nu daar de koelkast, witte dressoir van Ikea en wat planken. Maar tis niet mooi meer en wil wat anders maar wattt

    Zo lastig he
    In de wc heb ik van die zweefplanken van de action. Dan om en om. Dus links tegen de muur en dan rechts weer tegen de muur. Niet zo allemaal netjes onder elkaar. Gewoon opleuken met geurstokjes, wcpapier in een mandje, bloemen heb ik ook staan. Maar die neppe rozen in doos.

    Keuken is moeilijkste haha, zelfde probleem hier.. zo’n wandkast vind ik zo mooi. Hebben ze bij de ikea speciaal voor keuken. Zo’n grote vitrinekast ook zo prachtig. Maar heb al zoiets. Liefst gewoon inbouwkeuken hahah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #41840
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik wil de wc met kleine dingen oppimpen.. Heb zo'n standaard witte huurwoning wc. Ik ga in ieder geval fonteintje vervangen, want die is echt lelijk.. wat zou ik nog meer kunnen doen?

    En in de keuken heb ik ook zo'n standaard woningbouw keuken, het is breed genoeg om aan de andere kant ook wat te zetten, ik heb nu daar de koelkast, witte dressoir van Ikea en wat planken. Maar tis niet mooi meer en wil wat anders maar wattt

    Zo lastig he
    Ik heb dat ook, kapotlelijk !

    Maar bij mij komen ze als het goed is eea vervangen in de badkamer en toilet dus ik wacht er effe mee. Een leuke plank? Als je dat nog niet hebt?

    Ik vind plank net boven aanrecht, die evenbreed is ook echt mooi, maar dan moet je een hoog keukenblok hebben en ik heb dat niet, dan lijkt het meteen zo gepropt.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  6. #41841
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames, ik heb zo een plateau met kaarsjes op dressoir wat kan ik daarvoor in de plaats ben het zat ook. Vaasjes heb ik er al op staan Ik begrijpje Freya. Ook een standaard keuken en klein haha hemdolilah. Planning is toch nietom hier lang te blijven

  7. #41842
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames, ik heb zo een plateau met kaarsjes op dressoir wat kan ik daarvoor in de plaats ben het zat ook. Vaasjes heb ik er al op staan Ik begrijpje Freya. Ook een standaard keuken en klein haha hemdolilah. Planning is toch nietom hier lang te blijven
    Heb je zo geen schaal of kom met snoepjes erin?

    Ik heb een dienblad en daarin heb ik gewoon wat liggen zo een heel klein etagere met snoepjes. Daarnaast zo 2 mooie flessen parfum en van die mini vetplantjes. Soms komt er een kaartje bij als ik dat krijg.

    Zo een dienblad heb ik. Als ik dat beu ben, verplaats ik het gewoon.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #41843
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Heb je zo geen schaal of kom met snoepjes erin?

    Ik heb een dienblad en daarin heb ik gewoon wat liggen zo een heel klein etagere met snoepjes. Daarnaast zo 2 mooie flessen parfum en van die mini vetplantjes. Soms komt er een kaartje bij als ik dat krijg.

    Zo een dienblad heb ik. Als ik dat beu ben, verplaats ik het gewoon.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Heb ook zo een ronde met kaarsen erin

  9. #41844
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019


    Wij hebben geen plafondlampen alleen wand. Wil ze veranderen naar deze.. twijfel nog een beetje.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #41845
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Waar is iedereen. Ik kom niet uit met mijn woonkamer. Ik heb een zwarte bank besteld en zwarte tv meubel die ga ik ophangen maar kom niet verder salontafel en eettafel? Scandinavisch modern trekt mij wel maar moet niet te donker ogen. Dus de rest moet licht blijven heeft er iemand inspiratie foto's

  11. #41846
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik mis Nefertari

  12. #41847
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Welke eettafel past hier bij https://pin.it/5wgmE74

  13. #41848
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Welke eettafel past hier bij https://pin.it/5wgmE74
    Zo iets maar stoelen zou ik zelfde kleur doen als de muur!

  14. #41849

  15. #41850
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Of een houten eettafel met donkere stoelen ( zwart)