Utopist

Reacties
    7.882
    28-05-2010

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik wil de wc met kleine dingen oppimpen.. Heb zo'n standaard witte huurwoning wc. Ik ga in ieder geval fonteintje vervangen, want die is echt lelijk.. wat zou ik nog meer kunnen doen?

En in de keuken heb ik ook zo'n standaard woningbouw keuken, het is breed genoeg om aan de andere kant ook wat te zetten, ik heb nu daar de koelkast, witte dressoir van Ikea en wat planken. Maar tis niet mooi meer en wil wat anders maar wattt

Zo lastig he
    Ik heb dat ook, kapotlelijk !

Maar bij mij komen ze als het goed is eea vervangen in de badkamer en toilet dus ik wacht er effe mee. Een leuke plank? Als je dat nog niet hebt?

Ik vind plank net boven aanrecht, die evenbreed is ook echt mooi, maar dan moet je een hoog keukenblok hebben en ik heb dat niet, dan lijkt het meteen zo gepropt.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

MVC Lid

Reacties
    1.970
    12-01-2015

Dames, ik heb zo een plateau met kaarsjes op dressoir wat kan ik daarvoor in de plaats ben het zat ook. Vaasjes heb ik er al op staan Ik begrijpje Freya. Ook een standaard keuken en klein haha hemdolilah. Planning is toch nietom hier lang te blijven

MVC Lid

Reacties
    14.408
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Dames, ik heb zo een plateau met kaarsjes op dressoir wat kan ik daarvoor in de plaats ben het zat ook. Vaasjes heb ik er al op staan Ik begrijpje Freya. Ook een standaard keuken en klein haha hemdolilah. Planning is toch nietom hier lang te blijven
    Heb je zo geen schaal of kom met snoepjes erin?

Ik heb een dienblad en daarin heb ik gewoon wat liggen zo een heel klein etagere met snoepjes. Daarnaast zo 2 mooie flessen parfum en van die mini vetplantjes. Soms komt er een kaartje bij als ik dat krijg.

Zo een dienblad heb ik. Als ik dat beu ben, verplaats ik het gewoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    1.970
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Heb je zo geen schaal of kom met snoepjes erin?

Ik heb een dienblad en daarin heb ik gewoon wat liggen zo een heel klein etagere met snoepjes. Daarnaast zo 2 mooie flessen parfum en van die mini vetplantjes. Soms komt er een kaartje bij als ik dat krijg.

Zo een dienblad heb ik. Als ik dat beu ben, verplaats ik het gewoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Heb ook zo een ronde met kaarsen erin

Married.

Reacties
    2.880
    28-04-2019

Wij hebben geen plafondlampen alleen wand. Wil ze veranderen naar deze.. twijfel nog een beetje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk