1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    - Jullie moeten de waarheid onder ogen zien!

    [Jammer genoeg gaat het niet goed met de Marokkanen. Inshallah zullen paar van jullie de goede pad op gaan. Hopelijk zullen jullie het tegendeel bewijzen.

    ]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    En niemand die hier wat over te zeggen heeft? Ik heb dus gelijk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Turken zijn altijd nummer 1! Ik ga gewoon meteen Nederlanders belachelijk maken, zij stelen meer hahah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Wie heeft ooit wat in zijn/haar leven gestolen?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    niemand die reageert, misschien is dit iets waar jullie niet trots op kunnen zijn

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Jimmy_Neutron Bekijk reactie
    Dat is een percentage van de verdachten.
    Zegt niet veel over het absolute aantal, of ik moet blind zijn.
    dit zegt wel veel, Turken stelen over het algemeen het minst. En Marokkanen het meest. Maar dit wisten jullie toch allemaal al

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Jimmy_Neutron Bekijk reactie
    Dat kan je niet concluderen uit deze grafiek. Ik zie nergens absolute aantallen. Echt zo'n sensatietitel er boven. Tja, ze moeten het blad ook verkopen.
    Maar ik zie het over al op straat gebeuren, Marokkanen stelen het meest. En weetje wat de laatste tijd ook in is? Als er een Turkse bruiloft is, gaan de Marokkanen stelen bij die familie thuis.

    Dus ik ga voortaan nooit meer zeggen dat ik naar een bruiloft ga, hoe dan ook komen Marokkanen erachter

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Jimmy_Neutron Bekijk reactie
    Ja, en al die abi's zijn dronken op die bruiloften !
    Ja, maar boeien, Marokkanen kunnen dan lekker hun gang gaan toch?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    344
    05-08-2011

    2010 nu zijn wij dat niet meer

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Foquinho Bekijk reactie
    2010 nu zijn wij dat niet meer
    Nee nu zijn jullie met grotere zaken bezig toch? Drugsdealen is nu helemaal in.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    344
    05-08-2011

    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    Nee nu zijn jullie met grotere zaken bezig toch? Drugsdealen is nu helemaal in.
    wij houden ons bezig met drugs maar jullie turken kunnen Als de beste witwassen waar net zo veel geld uitkomt dus is zelfde!

  12. #12
    Mentaal niet in orde

    Reacties
    271
    02-04-2012

    askiiim ben je nog steeds aanwezig

    stelen is niet de enige criminele daad, dus als je inshallah zegt, doe gewoon gelijk een goede dua voor iedereen

    mischien stelen marokkanen meer... oke...

    maar hoe komen turken aan die cls mercedesjes en bmwtjes? door te werken in ah vakken vullen wela?

    gebruik die doner hersens van je eh gla

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    ze moeten over gaan naar witte stuff like the turkish boys tg???

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Foquinho Bekijk reactie
    wij houden ons bezig met drugs maar jullie turken kunnen Als de beste witwassen waar net zo veel geld uitkomt dus is zelfde!
    Maar eh Marokkanen vinden dit gewoon de normaalste zaken. Als een Turk zo iets fliktt, wordt hij uit huis gezet. Maar Marokkanen hebben schijt aan alles. Meeste Marokkanen schamen ze ook niet meer. Boeien zeggen jullie dan, het zijn toch Kafirs.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    344
    05-08-2011

    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    Maar eh Marokkanen vinden dit gewoon de normaalste zaken. Als een Turk zo iets fliktt, wordt hij uit huis gezet. Maar Marokkanen hebben schijt aan alles. Meeste Marokkanen schamen ze ook niet meer. Boeien zeggen jullie dan, het zijn toch Kafirs.
    als je zoveel geld hebt kan je gewoon tegen je ouders ik ga apart wonen dus zeg niet dat wij dat de normaalste zaak vinden! jullie turken doen ergere dingen