1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    537
    21-08-2011

    Krijg zaterdag bezoek, maar wat te serveren?

    Salaam dames

    Ik krijg zaterdag bezoek van mijn 2 schoonzussen en hun kinderen. Nu ben ik op zoek naar iets wat ik als avondmaal kan serveren, couscous, pastilla en visschotels hebben ze al vaker gegeten bij mij, wil een keer iets anders. Ze blijven ook logeren..

  2. #2
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Visschotel met allerlei vis en charmila erbij,.en salades in kleine bordjes.
    frietjes erbij voor de kids.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  3. #3
    Tijdelijk afwezig!!!

    Reacties
    4.315
    07-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou kleine hapjes maken en als hoofdmaaltijd rfiessa
    -

  4. #4
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    4.387
    27-08-2008

    Citaat Geplaatst door bambi25 Bekijk reactie
    Salaam dames

    Ik krijg zaterdag bezoek van mijn 2 schoonzussen en hun kinderen. Nu ben ik op zoek naar iets wat ik als avondmaal kan serveren, couscous, pastilla en visschotels hebben ze al vaker gegeten bij mij, wil een keer iets anders. Ze blijven ook logeren..

    ik weet niet of je het nog nodige heb maar heb een topic geopen om ideetjes op tedoen.

    kijk maar eens als je wil.

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4382560
    mijn dochtertjes & zoontje mijn leven

  5. #5
    Verlowd

    Reacties
    887
    06-07-2011

    Laatst heb ik feestsalade gemaakt met in het midden loempia's. Kippen in de oven met een uien-rozijnensausje. Niet teveel poespas.
    Ondersteun onze broeders en zusters die in Syrië en Birma worden uitgemoord! Klik!