1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    werken voor een ander maakt een loonslaaf van je!!

    werken voor een ander maakt een loonslaaf van je!!
    als je werkt voor een ander ben je je werkgevers dromen aan het verwezenlijken. Maar vergeet die van jou. Nadat je ouder wordt ga je afhankelijk worden van die maandsalaris die je krijgt waardoor je moet blijven werken. of je nou 1500 of 4000 per maand verdient je raakt gehecht aan dat salaris en past je levenswijze aan dat inkomen waardoor je uiteindelijk niks tot weinig overhoudt. Dit komt neer dat je uiteindelijk moet blijven werken om te overleven! Je kunt niet 3 of 4 maanden niks doen want dan ben je de klos door al die kosten die er wel zijn!

    Ik raad iedereen aan die niet in deze zogenaamde vicieuze circel terecht wil komen om te kijken naar mogelijkheden om voor jezelf iets op te bouwen wat uiteindelijk zorgt voor een inkomen naast je werk en als dat inkomen groot genoeg is dat je niet eens meer hoeft te werken en op vakantie kunt wanneer je wilt ipv maanden van te voren aanvragen bij je werkgever of je op vakantie mag en hoelang.

    er is een pagina op facebook die meer inzicht geeft hierin als je je ogen geopend zijn. Snap je dit niet of vind je dit bull***. Kopieer en plak het voor jezelf en bekijk het over een aantal jaar maar weer of laat dit je ouders of ooms lezen en zij zullen uit eigen ervaring zeggen dat het klopt!

    facebook.com/marketingexplorer staat meer info over het ontwikkelen van assets die zorgen voor een passief inkomen.
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    4.089
    05-01-2007

    Heeft U hier ook een bron van toevallig ???

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    515
    01-02-2007

    Dus je stelt voor een slaaf te worden in een MLM pyramidespel? Wow! Wat een verbetering!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    929
    21-04-2004

    En wat doe jij nixweter?

  5. #5

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Citaat Geplaatst door unclero Bekijk reactie
    Dus je stelt voor een slaaf te worden in een MLM pyramidespel? Wow! Wat een verbetering!
    onderbouw je piramidenspel mening dan? ik ga graag die discussie aan.... je loopt weg voor de confrontatie en praat nonsens. Blijf jij maar werken tot je 70ste als het niet hoger is en hoop op een pensioen waar je mee rondkomt en je huur van kunt betalen. Lach naar je kleinkinderen en laat uiteindelijk niks achter.

    MLM wordt als negatief beschouwd omdat er mensen zijn die valse hoop krijgen. 95% faalt erin door vroegtijdig te stoppen en te denken je kunt in een paar maanden een grote organisatie hebben en duizenden euro's aan passief inkomen genereren.... Dit is valse hoop. Als je de Cashflow quadrant kent denk je wel anders... ik kijk uit naar je onderbouwing...

    een piramidestsructuur zit in elk bedrijf en bedrijven zoals supermarkten etc daar verdient inderdaad de hoogste het meest en de laagste het minst (bestuur vs. de vakkevullers) in MLM heb je de mogelijkheid de hoogste voorbij te schieten.... educatie mijn vriend educatie daar gaat het om.
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Citaat Geplaatst door Cocos Bekijk reactie
    En wat doe jij nixweter?
    Ben voor mezelf begonnen in een werkend systeem en hoop insha allah hiermee mijn startkapitaal te genereren om zelf iets groots op te bouwen en niet mijn hele leven afhankelijk te zijn van een maandsalaris....


    Ik raad ook iedereen aan die denkt meer uit het leven te kunnen halen dan van maand naar maand leven hun leven lang om het boek Rich dad, poor dad te lezen.... It's life changeing


    ik ben niet aan het werven hier maar gewoon om mijn mede broeders/zusters wakker te schudden en dat advies van de jaren 80 die onze ouders nu nog geven over ga naar school zorg voor diploma's zoek een baan (zekerheid) dit werkt niet meer.... je komt alleen maar in de problemen of zult je hele leven lang werken om je kosten te betalen en je werkgever plezieren en hopen dat je vakantiedagen krijgt etc....

    wake up people
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  8. #8
    NIET MEER ACTIEF

    Reacties
    1.243
    04-12-2011

    Laten we eerst afstuderen en dan kijken wat de mogelijkheden zijn

    Nederlandse markt is verzadigd; kun je toch ook slim op inspelen.. Maar als je echt money wil maken:


    LEAVE.

    Bric landen of dichterbij : Marokko.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    515
    01-02-2007

    Citaat Geplaatst door nixweter Bekijk reactie
    onderbouw je piramidenspel mening dan? ik ga graag die discussie aan.... je loopt weg voor de confrontatie en praat nonsens.
    Tros Radar discussie over ACN
    Wat meer wiskundig uitgelegt waarom je geen klap verdient met euPhony

    Blijf jij maar werken tot je 70ste als het niet hoger is en hoop op een pensioen waar je mee rondkomt en je huur van kunt betalen. Lach naar je kleinkinderen en laat uiteindelijk niks achter.
    - als mijn werk leuk is, blijf ik lekker tot mijn 70e
    - pensioen heb ik niet, dat is voor leu die niet weten hoe een trust werkt
    - ik ga geen kinderen krijgen, dus kleinkinderen zullen er ook wel niet komen, en wat er te erven valt heb ik al vast laten leggen dat dat naar het kattenpension hier verderop gaat.

    Totzover deze ad hominem.

    een piramidestsructuur zit in elk bedrijf en bedrijven zoals supermarkten etc daar verdient inderdaad de hoogste het meest en de laagste het minst (bestuur vs. de vakkevullers) in MLM heb je de mogelijkheid de hoogste voorbij te schieten.... educatie mijn vriend educatie daar gaat het om.
    Hoeveel bedrijven ken jij waar je ieder jaar moet betalen om er te blijven werken?

    Kijk, ik twijfel er niet aan dat je ongetwijfeld veel geld kunt verdienen als je een getalenteerd verkoper bent.
    Maar dat ben je niet.
    Als je dat was, was je account manager geworden en zat je nu in een pak in een leuke auto onderweg naar een leuk bedrijf om daar leuke producten en diensten aan te smeren.
    Maar helaas, je bent zo rock bottom aangeland dat je maar hier gaat hengelen in de hoop dat er broeders en zusters zijn die misschien niet zo helder zijn maar wel net zo wanhopig en er ook in trappen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    929
    21-04-2004

    Citaat Geplaatst door nixweter Bekijk reactie
    Ben voor mezelf begonnen in een werkend systeem en hoop insha allah hiermee mijn startkapitaal te genereren om zelf iets groots op te bouwen en niet mijn hele leven afhankelijk te zijn van een maandsalaris....


    Ik raad ook iedereen aan die denkt meer uit het leven te kunnen halen dan van maand naar maand leven hun leven lang om het boek Rich dad, poor dad te lezen.... It's life changeing


    ik ben niet aan het werven hier maar gewoon om mijn mede broeders/zusters wakker te schudden en dat advies van de jaren 80 die onze ouders nu nog geven over ga naar school zorg voor diploma's zoek een baan (zekerheid) dit werkt niet meer.... je komt alleen maar in de problemen of zult je hele leven lang werken om je kosten te betalen en je werkgever plezieren en hopen dat je vakantiedagen krijgt etc....

    wake up people
    Als je je broeders en zusters het beste voor hebt; dan zou je ze niet dit soort dingen meedelen; want wat je ons voorspiegelt is dat GELD het utlieme doel is in het leven.......Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    929
    21-04-2004

    En trouwens, wat is er mis met werken?? Is dat een schande? Is dat iets wat ons geloof verafschuwt?

    Ben je een slaaf als je bijvoorbeeld in een bakkerij werkt, je gezin onderhoudt, zakat betaalt en tevreden bent met je werk en priveleven?

    Of draait alles om: I wanna be a miljonair, so **** bad.......

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Citaat Geplaatst door Cocos Bekijk reactie
    En trouwens, wat is er mis met werken?? Is dat een schande? Is dat iets wat ons geloof verafschuwt?

    Ben je een slaaf als je bijvoorbeeld in een bakkerij werkt, je gezin onderhoudt, zakat betaalt en tevreden bent met je werk en priveleven?

    Of draait alles om: I wanna be a miljonair, so **** bad.......
    Heb je mij horen zeggen werken is slecht? werken kan een ervaring voor je zijn in het leven of je gezin etc. onderhouden... ik zeg alleen iedereen plugt in een systeem dat werken voor een ander heet en het veel stress opleverd. Je leeft hier maar 1keer en als je niet echoistisch bent bouw je wat op voor je kinderen of kleinkinderen zodat die een beter leven kunnen krijgen dan dagelijks opstaan en voor een ander werken en hopen dat ze vrije dagen kunnen opnemen om op vakantie te kunnen naar hun familie. Het draait hier niet om GELD maar om vrijheid. Deze 2 dingen moet je goed uit elkaar laten. Ze hebben alleen alles met elkaar te maken. Geld maakt vrijheid.
    Citaat Geplaatst door Cocos Bekijk reactie
    Als je je broeders en zusters het beste voor hebt; dan zou je ze niet dit soort dingen meedelen; want wat je ons voorspiegelt is dat GELD het utlieme doel is in het leven.......Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
    Citaat Geplaatst door unclero Bekijk reactie
    Tros Radar discussie over ACN
    Wat meer wiskundig uitgelegt waarom je geen klap verdient met euPhony


    - als mijn werk leuk is, blijf ik lekker tot mijn 70e
    - pensioen heb ik niet, dat is voor leu die niet weten hoe een trust werkt
    - ik ga geen kinderen krijgen, dus kleinkinderen zullen er ook wel niet komen, en wat er te erven valt heb ik al vast laten leggen dat dat naar het kattenpension hier verderop gaat.

    Totzover deze ad hominem.



    Hoeveel bedrijven ken jij waar je ieder jaar moet betalen om er te blijven werken?

    Kijk, ik twijfel er niet aan dat je ongetwijfeld veel geld kunt verdienen als je een getalenteerd verkoper bent.
    Maar dat ben je niet.
    Als je dat was, was je account manager geworden en zat je nu in een pak in een leuke auto onderweg naar een leuk bedrijf om daar leuke producten en diensten aan te smeren.
    Maar helaas, je bent zo rock bottom aangeland dat je maar hier gaat hengelen in de hoop dat er broeders en zusters zijn die misschien niet zo helder zijn maar wel net zo wanhopig en er ook in trappen.
    Jij mag werken tot je 70ste zonder kinderen en kleinkinderen. Moet je zelf allemaal weten. ik maak alleen de mensen wakker die dit aanspreekt. Om te komen met pyramida verhaaltjes kun je wel met tros radar komen waaar mensen zoals jij met hun pyramida verhalen komen. dit is geen goede bronvermelding. Kom met feiten ipv meningen van personen. Zelfs het continent australie heeft het mlm bedrijf acn aangeklaagd ervoor en heeft toen een flinke boete moeten betalen als schadevergoeding dat zijn dingen die jij weer niet of expres niet leest. zoals ik zei er valt ongeveer 95% af en daar is die jaarlijkse kleine bijdrage voor om al die rotte appels die gestopt zijn uit het systeem te halen

    nogmaals educatie of vooronderzoek alvorens je met nonsens komt. Succes met werken tot je 70ste ik wil later genieten van mijn vrijheid.

    Ghair InshaAllah
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

Tags voor deze discussie