1. #1
    Araberber ♥.

    Reacties
    449
    13-10-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Alle leden hier die kritiek leveren op het beheer.

    [Even serieus he.. Wat denken jullie eigenlijk?
    Dat die jongens en meisjes geen leven hebben en 24 uur per dag online zijn om reacties te verwijderen en leden te bannen. Kunnen jullie niet naar jezelf kijken ipv constant met het vingertje wijzen?
    Jullie maken er zelf een teringbende van en dan zeuren dat het beheer niet goed omgaat met de klachten. Marokko.nl forums is één van de drukst bezochte site's in Nederland. Breng een beetje begrip op en accepteer dat deze moderators en admin's ook een leven hebben naast dit.

    Ik word ziek van dat gezeur dat ik de hele tijd lees. Terwijl ik niet eens een lid ben die hier vaak reageert op MJA.]

  2. #2
    Araberber ♥.

    Reacties
    449
    13-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inderdaad, lezen maar niet reageren

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.145
    22-04-2011

    : Wanbeleid is iets anders dan wat jij nu stelt slijmbal wil je modeartor worden lees die zero tolerance toppic beheer geeft toe dat het beheer het werk niet naar behoren heeft gedaan dus jij opzouten met je slijmtopic

    verders alles goed

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Ergens vind ik dat TS gelijk heeft, maar dan zonder al dat gescheld.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    As je klachten heb over de gedragingen/opmerkingen van sommige leden, meld het via de meldknopje, of pm een mod van desbetreffende hoekje. Óf pm AR.

    Gr

    Mourri

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.723
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door Bobador Bekijk reactie
    [Even serieus he.. Wat denken jullie eigenlijk?
    Dat die jongens en meisjes geen leven hebben en 24 uur per dag online zijn om reacties te verwijderen en leden te bannen. Kunnen jullie niet naar jezelf kijken ipv constant met het vingertje wijzen?
    Jullie maken er zelf een teringbende van en dan zeuren dat het beheer niet goed omgaat met de klachten. Marokko.nl forums is één van de drukst bezochte site's in Nederland. Breng een beetje begrip op en accepteer dat deze moderators en admin's ook een leven hebben naast dit.

    Ik word ziek van dat gezeur dat ik de hele tijd lees. Terwijl ik niet eens een lid ben die hier vaak reageert op MJA.]
    Hoop niet dat je het sarcastisch bedoelt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Om hoeveel prikkers gaat het eigenlijk die hier de boel 'verzieken', 10 of twintig of meer?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  8. #8
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    akkoord
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    6.134
    15-01-2007

    Het is me helaas opgevallen dat beheer met twee maten meet. Natuurlijk zullen er leden tussen zitten die totaal de weg kwijt zijn, maar dat neemt niet weg dat er heus wel moderators zijn die het neit zo nauw nemen met de regels en plichten enseu.

  10. #10
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door YaSmIn_082 Bekijk reactie
    Het is me helaas opgevallen dat beheer met twee maten meet. Natuurlijk zullen er leden tussen zitten die totaal de weg kwijt zijn, maar dat neemt niet weg dat er heus wel moderators zijn die het neit zo nauw nemen met de regels en plichten enseu.
    Eigenlijk zouden de "gebruikersvoorwaarden" die we allen hebben goedgekeurd door het vakje aan te vinken, streng toegepast moeten worden.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    6.134
    15-01-2007

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Eigenlijk zouden de "gebruikersvoorwaarden" die we allen hebben goedgekeurd door het vakje aan te vinken, streng toegepast moeten worden.
    Ik neem aan dat er voor de moderators ook een soort van 'gebruikersvoorwaarden' zijn

  12. #12
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door YaSmIn_082 Bekijk reactie
    Ik neem aan dat er voor de moderators ook een soort van 'gebruikersvoorwaarden' zijn
    Een soort van code of richtlijn is er zoizo andere fora gebruiken ook hun eigen richtlijnen voor hun mods.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.464
    09-03-2012

    Citaat Geplaatst door Nojws Bekijk reactie
    : Wanbeleid is iets anders dan wat jij nu stelt slijmbal wil je modeartor worden lees die zero tolerance toppic beheer geeft toe dat het beheer het werk niet naar behoren heeft gedaan dus jij opzouten met je slijmtopic

    verders alles goed
    vriendje
    ik ben altijd bij beheer

  14. #14
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door ElToroz Bekijk reactie
    vriendje
    ik ben altijd bij beheer
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.464
    09-03-2012

    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    ja jezus
    je zet een site op en je ben beheerder
    Die gasten zijn geen Goden

    Alleen voor prachtig is AR een God