1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Thumbs up Ik zal jullie denkwijze eens ff goed veranderen hiermee!!

    Beste mensen,

    Denk hier een over na:

    * Je vader/moeder heeft jaren gewerkt en wat heeft die eraan overgehouden?
    pensioen zeker? Hij/zij heeft in het begin flink lopen inleveren en toen was die (gulden/euro) flink wat waard...Dat ging in de zogenaamde pot voor zijn pensioen.

    Wat is er na al die jaren veranderd?
    De waarde van de gulden is naar euro omgezet. De euro heeft waarde verloren en zal in de toekomst nog meer waarde verliezen puur omdat dit een betaalmiddel is die kunstmatig omhoog wordt gehouden door de wereldeconomie. Dus heeft je vader/moeder geld in de pot gezet die minder waard is gaan worden en om het nog erger te maken is de koopkracht in vergelijking met jaren terug verminderd..... simpel gezegd: je spaart geld dat minder waard wordt en waar je veel minder mee kunt kopen (leven).


    Wat 95% op de wereld doet is zijn waardevolle uren die hij/zij nooit terug krijgt inruilen voor een paar euro! Dag na dad, week na week, maand na maand, jaar na jaar!!! totdat je eindelijk met pensioen kan gaan en het land hebt gedient met je werk en belastingen. Dat was de zekerheid van toen. Helaas gebeurt het nog steeds en werkt iedereen voor een ander of heel een eenmanszaakje waarmee die rondkomt.


    Dit is afkomstig van Robert Kyosaki en zijn bestseller ''Rich dad, poor dad''

    Voor de mensen die engels kunnen verstaan.... bekijk op youtube de cashquadrant van Robert Kyosaki....



    ik zet dit hier neer omdat ik mensen een goed beeld wil geven over de wereld en de gedachten van de meeste mensen. Daarom wordt je niet succesvol of erg rijk.... je werkt voor geld in plaats van geld voor je te laten werken.

    Mensen veranderen niet graag maar gaan direct de verdediging in net zoals mijn vader. Ik ga het anders doen want hij staat na 30jaar werken nog steeds elke ochtend of nacht op om te gaan werken. (Als hij 1 maand niet werkt heeft die financiele problemen) jou vader niet ? of de mensen in je directe omgeving niet?

    laat dit tot je doordringen.... Voor mensen die ondernemend zijn en meer informatie willen om uit die vicieuze cirkel komen van blijven werken voor geld... bekijk m'n pagina op www.facebook.com/marketingexplorer

    Denk onbegrensd en behaal succes, denk begrensd en blijf werken voor andermans dromen!
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    38
    12-01-2012

    Wat wil je dan doen..
    Je hele leven lang slapen en wachten tot er een geldboom in je tuin groeit?
    Deel jouw oplossing voor je genoemde probleem eens met ons

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.896
    20-08-2007

    Ok het is tot me doorgedrongen en nu? Heb jij een concreet an voor me om geld voorbij te aten werken ipv andersom

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Citaat Geplaatst door 1990 Bekijk reactie
    Wat wil je dan doen..
    Je hele leven lang slapen en wachten tot er een geldboom in je tuin groeit?
    Deel jouw oplossing voor je genoemde probleem eens met ons
    Grappig maar helaas gaat het niet zo he... wachten tot een kans voorbij komt duurt jaren maar zoeken naar mogelijkheden zorgt voor een snellere ontwikkeling hierin. jullie moeten een op zoek gaan naar de cashflow quadrant van Robert Kyosaki.... bekijk dit en denk na over hoe je van de poorside naar de richside kunt gaan.... als investeerder moet je al een enorme kapitaal hebben dus ga je voor de business owner..... dit houdt in Own a system that works for you....

    door grote namen als Donald Trump de miljardair en Robert Kyosaki de millionaire etc... wordt netwerkmarketing of te wel MLM als beste optie gezien van iemand die weinig geld heeft en iets groots wil opbouwen... echter wil valt 95% af en wordt niet succesvol hierin omdat dit tijd/energie en geduld nodig heeft en mensen denken te snel rijk te worden..... Ik heb geduld, hou me er bezig mee en weet waarvoor ik het doe (mijn reason WHY= Handipacten stichting in de rif starten en een groot bedrijf starten)

    hoop dat jullie hier wat mee doen..... Neem aan dat jullie meer in je hebben dan je hele leven werken waarvan je een groot deel aan de belasting inleverd en je pensioen aan het einde van je leven waardeloos is en je nog steeds vecht met kosten

    Citaat Geplaatst door JuztMe Bekijk reactie
    Ok het is tot me doorgedrongen en nu? Heb jij een concreet an voor me om geld voorbij te aten werken ipv andersom
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10.896
    20-08-2007

    weet je wat het is ik ben niet zo creatief, ik heb me moeder wel geholpen met iets. die heeft geïnvesteerd in het buitenland en nu verdient ze maandelijks geld zonder iets er voor te doen. dus dat is vet handig. ik ben nog werkloos maar als ik een baan heb (en een mooi bedragje gespaard) ga ik ook investeren in het buitenland. ik heb hier ook een beleggersrekening sinds me 19de of zo maar dat levert fucking niks op alleen kost me veel tijd.. nou ja het levert wel wat op maar ik ben niet geduldig

    maar wat grappig, onze beweegredenen zijn hetzelfde. ik heb met 2 anderen een stichting opgezet maar we zijn nu vooral bezig met raising awareness en netwerken.. we hebben het allemaal druk en geen geld om onze projecten continue te financieren. je kan wel subsidie en donaties krijgen maar ja daar kan je niet op bouwen. en fondswerving is ondertussen ook al weer een vak apart geworden.. maar ik heb daar echt geen tijd voor. anyway.. ik moet er eens goed over nadenken.. het hoeft voor mij allemaal niet groots maar ik ben op zoek naar zekerheid.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    102
    08-11-2005

    Erg knap van je over die stichting!! Ik wil er pas mee beginnen als ik dit financieel kan steunen en deels dekken. Zodat het in 1keer groot wordt. Voorbereiding is meer dan het halve werk als het neer komt bij een stichting opzetten. Als je zorgt voor publiciteit dan betrek je er meer mensen bij en zal fondswerving voor een kleine deel vanzelf gaan.... Vrijwilligers zoeken... dat wordt vaak onderschat omdat de meeste mensen bij laag inkomen kijken maar je moet juist bij de goed verdieners zijn daarvoor omdat deze de tijd ervoor hebben.

    Ik raad je aan bijvoorbeeld een facebook pagina in het nederlands/engels/arabisch op te zetten (social media is erg krachtig)
    ik weet niet hoe jullie het hebben aangepakt maar denk dat jullie hier veel meer mee kunnen en dit succesvol te maken!!

    over geduld..... Dit moet je ontwikkelen, aanleren haha geduld zorgt voor rust en evenwicht in je leven anders ga je je enorm stressen in je leven....

    Ghair InshaAllah en hou me op de hoogte van de stichting! Goed initiatief
    Mindset is more important then the car you drive!

    Give meaning to your life!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.896
    20-08-2007

    we hebben wel een website en artikelen die gepubliceerd zijn.. dus het gaat z'n gangetje. alleen ik heb nog geen plan voor de toekomst.. moet er echt even goed voor zitten.

Tags voor deze discussie