1. #1
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Hoe zou jij het vinden?

    Hoe zou jij het vinden als we ineens een Marokkaanse minister president hadden?
    Een turkse burgemeester?

    Volgens mij werd de bovenste vraag eens gevraagd aan de Nederlandse bevolking. Ik geloof dat een ruime meerderheid van autochtonen Nederlanders falikant tegen zijn. Zoiets van: integreer, spreek de taal, laat zien dat ook mensen uit een ander land het goed kunnen, maar kom vooral niet te hoog.....


    Ik hoor de huiszwijntjes al onder ons: ja maar in Islamitische landen kan dat ook niet. Fout! In Marokko kent het koningshuis een groot aantal niet-oorspronkelijke hoge piefen. En dan heb ik het niet om verdwaalde partijlid, maar echt om hoge functies.


    Wat vinden jullie,


    Barbarian.............


  2. #2
    Spiritual & Mystical

    Reacties
    329
    31-03-2004

    Ik vindt dat dat MOET kunnen natuurlijk. Maar TURKS????? Bahbah wat stinken die mensen.

  3. #3
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Citaat Geplaatst door Naizah
    Ik vindt dat dat MOET kunnen natuurlijk. Maar TURKS????? Bahbah wat stinken die mensen.
    Hahahaha..........

    Nou dat jij zo een uitspraak zou hebben zeg....
    Niet echt netjes....


    gegroet,


    Barbarian...........


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    70
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door BARBARIAN
    Hoe zou jij het vinden als we ineens een Marokkaanse minister president hadden?
    Een turkse burgemeester?

    Volgens mij werd de bovenste vraag eens gevraagd aan de Nederlandse bevolking. Ik geloof dat een ruime meerderheid van autochtonen Nederlanders falikant tegen zijn. Zoiets van: integreer, spreek de taal, laat zien dat ook mensen uit een ander land het goed kunnen, maar kom vooral niet te hoog.....


    Ik hoor de huiszwijntjes al onder ons: ja maar in Islamitische landen kan dat ook niet. Fout! In Marokko kent het koningshuis een groot aantal niet-oorspronkelijke hoge piefen. En dan heb ik het niet om verdwaalde partijlid, maar echt om hoge functies.


    Wat vinden jullie,


    Barbarian.............
    Er is al een Burgermeester van Indonesische afkomst: en ik denk dat indien de tijd rijp is het echt geen probleem zal zijn: wellicht wordt aboutaleb straks wel burgemeester van Amsterdam. Volgens mij zal dat voor Amsterdam echt geen probleem geven en wat te denken van onze latino-prinses Amalia. Kortom je zit te janken om niets

  5. #5
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Citaat Geplaatst door Mozarella
    Er is al een Burgermeester van Indonesische afkomst: en ik denk dat indien de tijd rijp is het echt geen probleem zal zijn: wellicht wordt aboutaleb straks wel burgemeester van Amsterdam. Volgens mij zal dat voor Amsterdam echt geen probleem geven en wat te denken van onze latino-prinses Amalia. Kortom je zit te janken om niets
    Ik vraag je hoe je het zou vinden om een Marokkaanse minister president, of een Turkse burgemeester. Laten we het bij de eerste stelling houden. Een Marokkaanse minister president. 10 jaar, 50 jaar, 200 jaar?

    Zie je mij janken dan sufferd? Ik vraag me dat alleen af.


    Barbarian..........


  6. #6
    Respect is de basis.

    Reacties
    41
    16-11-2004

    Ik zie daarin volstrekt geen probleem.
    De heer Abouthaleb (spel ik dat goed? zo niet, excuus!) is ook al wethouder in Amsterdam en meer 'medelanders' zitten in gemeenteraden en ons aller NL parlement.
    Dus, wat zou het probleem zijn van een burgemeester of minister(president)?
    Zolang de desbetreffende functionaris zich kwalificeerd en zich dienstbaar opstelt aan alle burgers wat maakt dan zijn of haar achtergrond uit? Niks toch?
    Ik haat HAAT
    "Haten is net geloven, allebei doe je thuis. Laat anderen erbuiten"
    Generaliseren is discriminatie van een méérderheid
    Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, maar geen vrijbrief om een ander te kwetsen

  7. #7
    Nederlander

    Reacties
    591
    03-11-2004

    Nu is het een gereformeerde hond...wat maakt het uit ? Ik zou trouwens ook wel een marokkaanse koningin willen, Koningin Aisha de Eerste, lijkt me wel stoer...
    Kunnen we even normaal doen ?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.097
    19-01-2003

    Citaat Geplaatst door BARBARIAN
    Hoe zou jij het vinden als we ineens een Marokkaanse minister president hadden?
    Een turkse burgemeester?

    Volgens mij werd de bovenste vraag eens gevraagd aan de Nederlandse bevolking. Ik geloof dat een ruime meerderheid van autochtonen Nederlanders falikant tegen zijn. Zoiets van: integreer, spreek de taal, laat zien dat ook mensen uit een ander land het goed kunnen, maar kom vooral niet te hoog.....


    Ik hoor de huiszwijntjes al onder ons: ja maar in Islamitische landen kan dat ook niet. Fout! In Marokko kent het koningshuis een groot aantal niet-oorspronkelijke hoge piefen. En dan heb ik het niet om verdwaalde partijlid, maar echt om hoge functies.


    Wat vinden jullie,


    Barbarian.............
    lang leve de turkse pizza

  9. #9
    Minousje

    Reacties
    3.641
    01-01-2003

    Citaat Geplaatst door ateist
    Ik zie daarin volstrekt geen probleem.
    De heer Abouthaleb (spel ik dat goed? zo niet, excuus!) is ook al wethouder in Amsterdam en meer 'medelanders' zitten in gemeenteraden en ons aller NL parlement.
    Dus, wat zou het probleem zijn van een burgemeester of minister(president)?
    Zolang de desbetreffende functionaris zich kwalificeerd en zich dienstbaar opstelt aan alle burgers wat maakt dan zijn of haar achtergrond uit? Niks toch?
    Helemaal mee eens, als ze hun werk maar goed doen...

  10. #10
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door BARBARIAN
    Hoe zou jij het vinden als we ineens een Marokkaanse minister president hadden?
    Een turkse burgemeester?
    Volgens mij zijn er al Nederlandse burgemeesters van Turkse of Marokkaanse afkomst !
    Kamerleden en wethouders zijn er in ieder geval.

    Een Nederlandse minister president van Turkse, Marokkaanse, Poolse, Italiaanse afkomst zal een kwestie van tijd zijn.

    Trouwens in Amerika heb je ook gouverneurs van Oostenrijkse afkomst.
    En in Vaticaanstad pausen van Poolse afkomst.

    IVAN
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    70
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door BARBARIAN
    Hoe zou jij het vinden als we ineens een Marokkaanse minister president hadden?
    Een turkse burgemeester?

    Volgens mij werd de bovenste vraag eens gevraagd aan de Nederlandse bevolking. Ik geloof dat een ruime meerderheid van autochtonen Nederlanders falikant tegen zijn. Zoiets van: integreer, spreek de taal, laat zien dat ook mensen uit een ander land het goed kunnen, maar kom vooral niet te hoog.....

    Barbarian.............
    Zolang het een goede bestuurder is zal het mij verder jeuken. Waar ik vooral val is om je negativiteit: Zoiets van: integreer, spreek de taal, laat zien dat ook mensen uit een ander land het goed kunnen, maar kom vooral niet te hoog.....

    Ten eerste zijn er al heel wat kamerleden van allochtone afkomst!! en uiteindelijke heeft de gekozen volksvertegenwoordiging het laatste woord in dit land. Ten tweeder zijn we niet ver van de gekozen burgermeerster dus is het aan het volk.

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    101
    16-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Naizah
    Ik vindt dat dat MOET kunnen natuurlijk. Maar TURKS????? Bahbah wat stinken die mensen.


    Met jou Krachtterm ontsier je jou mening, jou als persoon.

  13. #13
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zolang het maar geen LPF-er is vind ik alles best.
    Hoewel, SGP-er liever ook niet.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.596
    26-10-2004

    Geen bezwaar, als hij bij zijn aanstelling maar een rondje in de kroeg geeft

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.533
    03-06-2004

    Citaat Geplaatst door ateist
    Ik zie daarin volstrekt geen probleem.
    De heer Abouthaleb (spel ik dat goed? zo niet, excuus!) is ook al wethouder in Amsterdam en meer 'medelanders' zitten in gemeenteraden en ons aller NL parlement.
    Dus, wat zou het probleem zijn van een burgemeester of minister(president)?
    Zolang de desbetreffende functionaris zich kwalificeerd en zich dienstbaar opstelt aan alle burgers wat maakt dan zijn of haar achtergrond uit? Niks toch?
    voorlopig is alleen de marokaanse islamitiese gemeenschap debet aan het tekort aan allochtone bestuurders!

    Zodra dit soort mannen, of vrouwen namelijk een hoge positie gaan bekleden, worden ze door de achterban uitgemaakt voor verraders, namaakmarokkanen, kafirs etc!

    Vooral door de MJA-achterban! Lees ik hier!
    The Prophet of Islam said;
    "I was ordered to fight the people, untill they believe in Allah and his Messenger"

    When the muslims divided then the people into Muslims and non-Muslims, and called to fight the others, untill they believe in what they themselves believe....théy started this clash, and began this war.
    In order to stop this war, they must re-examine their Islamic books and curricula, which are full of calls for Takfir and fighting the infidels........