1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-03-2012

    Ja tog en als ik mijn kind Nederlands opvoed dat verander hij opeens uit het niets in een Nederlander. Mafkees.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    14
    30-11-2008

    bullshit zo ver gezocht dat je het bijna geloofd !

  3. #18
    .....

    Reacties
    981
    15-10-2007

    hmm wel interessant

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    38
    16-01-2012

    Wat ben jij een zielige gozer.. Ben je nou trots op je fantasie..?..
    Inspector Gadget.. Als je al die tijd en moeite in je geloof had gestopt dan had je daar veel meer profijt van en had je misschien nog watkunnen leren a leeghoofd je vult je hoofd met je eigen poep kifech met jou..
    Marokkanen zoals jij zijn echt zielig en ik heb medelijden met ze..
    Ik heb je verhaal gelezen om te kunnen begrijpen wat jou zo in die bullshit trekt en ik zeg je eerlijk: Gooi je kont , gooi...!!

    Als jij in sinterklaas gelooft moet je niet proberen anderen ook erin te laten geloven..
    Illimunati is en blijft en sprookje groot gemaakt door de mensen..
    laat ik je wat zeggen en dit kan als een hele shock komen.

    Illimunati bestaat niet..!!
    En bewijs jij me m,aar van wel.. (bewijzen zijn keiharde feiten die opzichzelf staan en geen lange verhalen nodig hebben)
    ga boeken schrijven ofzo kan je je fanta kwijt..!!
    Beterschap want je bent echt ziek en iedereen die erin gelooft..

  5. #20
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Citaat Geplaatst door LelaMeryamaa- Bekijk reactie
    Wie dit letterlijk allemaal lees, wollah die is echt niet 100..
    Salaam A3alejkuum beste zuster, Alah galiek mag ik jou adviseren niet al te snel 'wollah' te zweren in zo een openbare vooroordelende zin, Gair inshAllah.
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy

  6. #21
    www.vimeo.com/206

    Reacties
    674
    15-07-2010

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Je moest eens weten hoeveel informatie ik had verzameld over de geschiedenis van Marokko en de link met vrijmetselarij en die hele illuminati gebeuren. Maar heb me daar alweer lang niet meer mee bezig gehouden, maar het blijft een interessant en belangrijk onderwerp natuurlijk.

    Maar toch raad ik een ieder aan om de islaam meer te bestuderen. De kennis van vrijmetselarij is een bijzaak waar je niks aan hebt als je de Islam niet bestudeerd snap je. En het is ook zo dat wanneer je wat kennis hebt van Islaam, dat je de vrijmetselarij beter zal begrijpen.
    Mee eens tis bijzaak maar wel goed om te weten maar schrikt er inderdaad van en als je het uitlegt aan velen.
    Dan zullen ze het toch niet willen geloven dit komt ook door de indoctrinatie van de main-stream media die ze als
    nr 1 boven alles geloven.
    Vittorio Arrigoni,a winner > www.youtube.com/watch?v=cKSAC1XVj1Y
    Mossad Assassinated Vittorio Arrigoni > http://www.youtube.com/watch?v=WnCYV...eature=related - BELLA CIAO al funerale del partigiano VITTORIO UTOPIA ARRIGONI
    > http://www.youtube.com/watch?v=tRfnm...eature=related - Song Dedicated To Murdered Vittorio Arrigoni-Onadekom > www.youtube.com/watch?v=1YZc7bPtxUc&NR=1
    Tegenlicht:In de ban van Israël > http://player.omroep.nl/?aflID=13212472&wmv=true

  7. #22
    www.vimeo.com/206

    Reacties
    674
    15-07-2010

    Citaat Geplaatst door revealation Bekijk reactie
    dit zijn de beste argumenten ( dus niet een of twee onzin argumenten maar een geheel van omstandigheden die veel te toevallig zijn om toeval te zijn) die je ooit gaat horen over waarom de marokkaanse koningshuizen joden of christen of illuminatie ( wie ook de macht heeft in de wereld) dus lezen dit lees je nergens anders. Allemaal zelf de linken gelegd na grondige onderzoek naar de duivelse koningshuis en elite die marokko ( en alle andere islamitische staten) regeren door de ummah te onderdrukken.] kijk zelf en oordeel zelf.

    eerst een vraag die arabieren zichzelf moeten stellen. Waarom zijn de arabische en islamitische landen geen gemeenschap(ummah) maar beconcurreren ze elkaar en vechten ze tegen hun eigen volk ( en gaan we dus rechstreeks in tegen de zin van allah swt om ummah te vormen aangezien we onszelf telkens classificeren als marokkaan of algerij of shit).

    Antwoord
    divide et impera was een lijfspreuk van een oude vijand van de berbers namelijk de romeinen om specifiek te zijn van julius ceasar. Het betekent verdeel en heers. Spelletje in syrie, libie, berberse rijken zoals barghawata almohaden, ottomaanse rijk etcetera lijkt verdacht veel op de romeinse tactieken onder de galiiers namelijk caesar liet soldaten, verkleed als andere galliërs, plunderingen en moorden verrichten bij gallische stammen, waardoor deze niet meer als één groep tegenover caesar stonden, maar als kleine groepjes( divide). Caesar kon deze dan makkelijker overheersen (impera). Dus hierbij geloof niet in de verdeling van de ummah door de ongelovige en afvallige.

    Mulay rashid de eerste sultan van marokko met zijn christelijke staf (dat is die stok die hij vastheeft dat is per definitie al een christelijke traditie zie bronhttp://nl.wikipedia.org/wiki/staf_(voorwerp) en dit is de staf die de sultans hadden waarschijnlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/priorstaf en oorbel ( moet dat een moslim voorstellen yeah right)
    let op geen arabische onderschrift maar latijns

    lees de bron over de priorstaf die hij had en zie de overeenkomst in staf en muts dat hij draagt.

    Moulay ismail ibn sharif de tweede sultan van marokko die weer verdacht veel op een jood lijkt met zijn typische christelijke staf en oorbel er ontbreekt alleen keppeltje nog shit he. En let goed op de adelaar verscholen achter zijn rug.


    de ptolemaeïsche heersers van egypte gebruikten de adelaar op hun zegel, terwijl de romeinen hem gebruikten op de standaarden van hun legioen.
    De verenigde staten adopteerden de noord-amerikaanse "bald eagle" als nationaal embleem. Op de mexico, panama, duitsland, montenegro, polen, servië, roemenië, rusland en albanië heeft de arend hoge symbolische waarde. maar in de moslimsgemeenschap en islamitische landen heeft de adelaar geen enkele symbool maar iedereen weet dat de vs hem gebruikt als symbool van macht. Dus ra ra wie heeft de macht in marokko.


    koning hassan ii fungeerde vaak als onofficieel diplomatiek kanaal tussen de arabische wereld en israël. Hij bracht ook de eerste onderhandelingen tussen vertegenwoordigers van de twee partijen tot stand. Waarom verbaast dat mij niet eens triest(jood)

    de alinea hieronder zal als schokkend ervaren worden en de link van de duivelse wereldheersers met de marokkaanse koningen. Ik schrok zelf van dit vergeten "toeval". Als dit interessant is raad ik je aan om door te lezen. Ten eerste de aanstelling van makhzen is een typische joodse coup om een bepaalde groep mensen elitair te stellen tegenover het volk (ummah)

    de duivelse alaoui-dynastie is gesticht in het jaar !!! 1666 !!! ( eh what the fuck kifesh 666 geyek toeval zeker ) door moulay al rashid door zijn eigen broer te vermoorden. Hij was de zesde zoon van moulay ali cherif. Hij bestreed zijn broer mohammed ii, vorst van tafilalet, die hij in de slag in de angad-vlakte versloeg en doodde zijn eigen broer (1664). Vervolgens keerde hij zich tegen de laatste resten van het rijk der saadi. Hij wachtte tot het duivelse jaar aanbrak en veroverde fez in 1666 en riep zichzelf uit tot sultan (hij had de macht al feitelijk in 1664 waarom wachte hij tot het jaar 1666 aanbrak. Hij is vermoedelijk weer vermoord door zijn broertje de tweede sultan. (joden praktijken maar er valt een link te letten want we weten allemaal dat de koningshuis ons ook onze eigen broeders wil laten vermoorden. Oorlog tegen algerije, en polisario)



    de alaoui- dynastie dus de huidige koningshuis naam staat letterlijk voor alawieten. Van alawieten wordt er gezegd dat tijdens het leven van alī een aantal van zijn toegewijde volgelingen uit irak, waar hellenistische en heidense culturen de achtergrond vormden van vele bekeerlingen, hem beschreven als god, of het onderwerp van een goddelijke incarnatie (حلول; hulul). Net als hoe de koningshuis zich een link met de profeet probeert te leggen. Moulay ismail ibn sharif was de 2de sultan van marokko en zeer waarschijnlijk de moordenaar van zijn broer de eerste sultan rashid van marokko ( die op mysterieuze manier overleed volgens zijn broertje omdat hij van zijn paard viel volgens mij omdat hij zijn hoofd had ingeslagen).

    De eerste oorlog van de vs (oftewel de vergeten oorlog) tegen de barbarijse piraten die in naam van de islam oorlog voerde tot en met ijsland zelfs werd gesteund door de arabieren. In battle of derne citaat: On april 27, two days after arriving at bomba, hull's ships opened fire and bombed derne's batteries for about an hour. General eaton divided his army into two separate attacks. Hamet would lead the arabs southwest to cut off the road to tripoli and then attack the left flank of the city and storm the lesser defended governor's palace while eaton with the rest of the mercenaries and marines attacked the harbor fortress, while hull and the other ships opened fire on the heavily defended port batteries at 2:45 p.m. The attack began with lt. O'bannon and the marines in the lead. The harbor defenses had been reinforced and the attackers were momentarily halted, this however allowed the arab mercenaries sent to cut the road to tripoli to ride unopposed into the western section of the city.[citation needed]

    tijdens zijn regering bezette marokko de westelijke sahara na de "groene mars" van 1975 en nam het zuidelijk deel bij verdrag over van mauritanië; deze zaak domineert het marokkaanse buitenlandbeleid tot de dag van vandaag. Polisario, de bevrijdingsbeweging voor de west-sahara, opereert sindsdien vanuit algerije. Daardoor verslechterden de verhoudingen met dat land, terwijl ze al erg slecht waren als gevolg van de zandoorlog van 1963, waarbij marokko delen van het net onafhankelijk geworden algerije probeerde te annexeren. (moslims tegen elkaar ophitsen, jood)

    begin jaren 70 drong de groeiende onvrede door tot het leger en werden er twee aanslagen op zijn leven gepleegd, die hij beide overleefde. De eerste vond plaats in 1970 en werd gepleegd door cadetten van het leger. In 1972 volgde een tweede poging tot coup d'etat waarbij straaljagers van de koninklijke marokkaanse luchtmacht het vuur openden op het vliegtuig van de koning toen hij op weg terug was naar rabat. De poging vond plaats op bevel van generaal oufkir, in die tijd de rechterhand van de koning. De schoten misten echter het vliegtuig en de coup mislukte. Hierna koelden de gemoederen langzaam af, ook omdat hassan opeens nieuwe instemming vond bij het volk: Hij speelde namelijk in op nationalistische gevoelens door een claim te leggen op de westelijke sahara in 1975.(weer moslims tegen elkaar ophitsen, weer joden praktijken)

    de periode van rigide dictatuur onder hassan ii van de jaren 60 tot 90 wordt de "jaren van lood" genoemd en was een periode waarin duizenden dissidenten werden neergeschoten, gevangengenomen, verbannen of gewoon verdwenen. Hoewel hassan ii begin jaren 90 veel van de parlementaire democratie had hersteld en in 1991 onder druk van de verenigde staten honderden politieke gevangenen vrijliet, eindigden de "jaren van lood" pas definitief in 1999, toen hassans zoon mohammed vi van marokko de troon besteeg.(kijk dit is het bewijs dat hij een jood is)


    en nu is het begrijpelijk dat die arabieren zo stinkend rijk zijn. Hard in de kont kruipende van die blanken voor wat oliedollars. Als mohammed vi in 2000 voor het eerst in het witte huis te gast is, zijn er 435 gasten bij het staatsdiner aanwezig, waarvan het grootste deel bestaat uit popsterren en grote namen uit hollywood. Nooit eerder was de belangstelling voor een buitenlands staatshoofd zo groot in de amerikaanse politiek ( joden praktijken weer wat maakt de zogenaamde marokkaanse koning zo populair in de vs)
    up
    Vittorio Arrigoni,a winner > www.youtube.com/watch?v=cKSAC1XVj1Y
    Mossad Assassinated Vittorio Arrigoni > http://www.youtube.com/watch?v=WnCYV...eature=related - BELLA CIAO al funerale del partigiano VITTORIO UTOPIA ARRIGONI
    > http://www.youtube.com/watch?v=tRfnm...eature=related - Song Dedicated To Murdered Vittorio Arrigoni-Onadekom > www.youtube.com/watch?v=1YZc7bPtxUc&NR=1
    Tegenlicht:In de ban van Israël > http://player.omroep.nl/?aflID=13212472&wmv=true

  8. #23
    ₪ JustAsk ₪

    Reacties
    818
    22-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    De topicstarter heeft het mischien in zijn manier verteld dat maakt van hem niet een ontwetende als jij je verdiept in de geschiedenis dan zal ook alles voor jou helder zijn illuminatie bestaat en is niet verzonnen dat is wereldwijd bekend en tot diep in de geschiedenis de vrijmetselaren behoren tot iblies en zij bereiden zich voor op de komst van dajal moge Allaah soubhanahoe wata3aala ons voor deze grote fitna zaaier aller tijden te behoeden. Er zijn tal bewijzen te vinden in de torah, bijbel en quraan. Ik geloof best dat Marokko een link heeft met de illuminatie en dat is Marokko niet alleen. Ik adviseer je niet zo gauw tot een oordeel te komen want wat jij doet is ontkennen in iets wat er gaande is

  9. #24
    ₪ JustAsk ₪

    Reacties
    818
    22-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    De topicstarter heeft het mischien in zijn manier verteld dat maakt van hem niet een ontwetende als jij je verdiept in de geschiedenis dan zal ook alles voor jou helder zijn illuminatie bestaat en is niet verzonnen dat is wereldwijd bekend en tot diep in de geschiedenis de vrijmetselaren behoren tot iblies en zij bereiden zich voor op de komst van dajal moge Allaah soubhanahoe wata3aala ons voor deze grote fitna zaaier aller tijden te behoeden. Er zijn tal bewijzen te vinden in de torah, bijbel en quraan. Ik geloof best dat Marokko een link heeft met de illuminatie en dat is Marokko niet alleen. Ik adviseer je niet zo gauw tot een oordeel te komen want wat jij doet is ontkennen in iets wat er gaande is

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    712
    14-10-2009

    bijna alle hoge leiders zitten in het complot!!!
    ighyer moeftarisoen!!!!!!

    als alle islamitische landen echt islamitisch zouden handelen en de hoge leiders bij elkaar kwamen als echte broeder en de ummah 1 hielden, dan waren ze zo sterk he!!
    niemand die ze kon tegenhouden of überhaupt iets durven te doen

    maar nee zij vechten tegen elkaar of zien dat bijv palestina nu al meer als 60 jaar geterroriseerd word door de zionisten, en wat doen ze??
    toekijken???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    of zogenaamd voedselpakket sturen
    Akrab eg e3roer
    yemma nesh edoejag
    sem7aji di re3deb
    yeh merra weredwiereg

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    712
    14-10-2009

    en al helemaal die shitan leider van saudi arabie!!!!!!!
    Akrab eg e3roer
    yemma nesh edoejag
    sem7aji di re3deb
    yeh merra weredwiereg

  12. #27
    EDD

    Reacties
    337
    30-06-2005

    Jammer dat zulke topics maar 2 paginas 'leeg' geschreven staat. Stel dwazen op de wereld die geen kennis hebben van de wereld noch en most important van onze DEEN! Iedereen volgt de kudde maar en noemt zichzelf intelligent als ze een hbo'otje of unie'tje hebben afgerond


  13. #28
    HoceimaCity

    Reacties
    181
    13-03-2008

    hewa en nu?

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.560
    30-06-2010

    Citaat Geplaatst door LooseDesigns Bekijk reactie
    Wat ben jij een zielige gozer.. Ben je nou trots op je fantasie..?..
    Inspector Gadget.. Als je al die tijd en moeite in je geloof had gestopt dan had je daar veel meer profijt van en had je misschien nog watkunnen leren a leeghoofd je vult je hoofd met je eigen poep kifech met jou..
    Marokkanen zoals jij zijn echt zielig en ik heb medelijden met ze..
    Ik heb je verhaal gelezen om te kunnen begrijpen wat jou zo in die bullshit trekt en ik zeg je eerlijk: Gooi je kont , gooi...!!

    Als jij in sinterklaas gelooft moet je niet proberen anderen ook erin te laten geloven..
    Illimunati is en blijft en sprookje groot gemaakt door de mensen..
    laat ik je wat zeggen en dit kan als een hele shock komen.

    Illimunati bestaat niet..!!
    En bewijs jij me m,aar van wel.. (bewijzen zijn keiharde feiten die opzichzelf staan en geen lange verhalen nodig hebben)
    ga boeken schrijven ofzo kan je je fanta kwijt..!!
    Beterschap want je bent echt ziek en iedereen die erin gelooft..
    Alles wat je zegt ben je zelf, want dit bewijst al zoveel dat jij zelf een leeghoofd bent. Sukkel..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.226
    25-10-2011

    Voor mensen die roepen Illuminatie bestaat niet.

    Hier filmpje. Verraad plan van illuminatie.

    http://m.youtube.com/watch?v=MjxtYDOFkOY


    Alhamdulillah ten alle tijden! ❤️♥