1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    53
    06-11-2002

    maroctar: see and listen instead of only watching her

    Ik heb het ook gezien,

    blijkbaar heb je ook staan kijken uit pure nieuwsgierigheid of niet of juist om kritiek te leveren.

    Ik zal het nog een keer zeggen: tuurlijk het rokje was een beetje kort maar het gaat mij om de zang en niet om wat ze doet!!!

    Kijk goed, want ze zingt fantastisch en wie ben jij of ik om haar te bekritiseren!!! tuurlijk ik weet wel dat je je mening wilt geven maar je doel is om haar (een beetje) de grond in te stampen!!!!!!!

    Het gaat mij om haar zang en niet wat er omheen gebeurt en blijkbaar is dat het grootste punt waar je op let bij jou!!

    Ma' salama,

    Mustapha

  2. #122
    I'm A HusTLer BaBY

    Reacties
    886
    03-11-2002

    DEWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EN VANDAAG WAS DAVID ECHT TE MOEILIIJK VOOR WOORDEN: VETtE NUMMER!!!!!!!!!!!!

    BESLEMA OE THALLEW
    Enkele plaatjes in je ondertekening zijn te groot. Ga terug en wijzig dit naar *450W x 125H* of minder.

    Jah FAK U ook ..........
    Ma3a Salaama

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Re: maroctar: see and listen instead of only watching her

    Origineel gepost door mustapha_salam
    Ik heb het ook gezien,

    blijkbaar heb je ook staan kijken uit pure nieuwsgierigheid of niet of juist om kritiek te leveren.

    Ik zal het nog een keer zeggen: tuurlijk het rokje was een beetje kort maar het gaat mij om de zang en niet om wat ze doet!!!

    Kijk goed, want ze zingt fantastisch en wie ben jij of ik om haar te bekritiseren!!! tuurlijk ik weet wel dat je je mening wilt geven maar je doel is om haar (een beetje) de grond in te stampen!!!!!!!

    Het gaat mij om haar zang en niet wat er omheen gebeurt en blijkbaar is dat het grootste punt waar je op let bij jou!!

    Ma' salama,

    Mustapha
    Mustapha,

    Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik niks aan te merken op haar zangkwaliteiten, alleen die houding van haar irriteerde mij en nu nog steeds. Ze heeft goed gezongen, maar daar ging deze topic niet over.

    groeten,

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    954
    02-06-2002

    Stelletje playerhatersssssss....!!!

  5. #125
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    hind

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    53
    06-11-2002

    salam *********,

    oke dan zijn we het daar over eens!!!!!!!!

    Het gaat mij puur en alleen om haar zangkwaliteiten en ze heeft gisteren toch weer bewezen dat ze een Idol is ondanks haar gedrag etc.

    ma' salama

    mustapha

  7. #127
    *********

    Reacties
    67
    11-12-2002

    heeeee ik hoop dat Hind gaat winnen want ze doet het echt goed.
    mooie stem en een mooie meid.

  8. #128
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Origineel gepost door *********
    Zozo een kort rokje nog wel vandaag. En die wil zich meten met Marokko
    Meid ik ben het helemaal met je eens, ik vind het jammer dat er niet meer met ons zijn die er zo over denken!
    Ik zie hier namelijk weinig standpunten van GELOVIGEN
    Ik wil absoluut niet oordelen over Hind, want das niet aan mij, maar wil graag mijn mening kwijt, dat ze zich best wat netter (bedekter) mag kleden, want zoals jullie zeggen draait het uiteindelijk om haar zang!!!

    Liefs Safia

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-12-2002

    Origineel gepost door Safia21
    Meid ik ben het helemaal met je eens, ik vind het jammer dat er niet meer met ons zijn die er zo over denken!
    Ik zie hier namelijk weinig standpunten van GELOVIGEN
    Ik wil absoluut niet oordelen over Hind, want das niet aan mij, maar wil graag mijn mening kwijt, dat ze zich best wat netter (bedekter) mag kleden, want zoals jullie zeggen draait het uiteindelijk om haar zang!!!

    Liefs Safia
    Ik ben het wel met jullie eens: hind (kaffhera) heeft zelf gezegd in die magazine dat haar carriere op het moment tijdens de ramadan, de heilige maand voor ons, voor gaat dan haar geloof. Ze heeft gewoon niet gevast omdat ze zingen belangijker vind. GOED HOOR!!! ECHT WEL MOSILM/ MAROKKAAN!! Dat vind ik onacceptabel als moslim. Zij is moslim ik kom uit gouda netals haar en ik ken haar. Die andere marokkaanse ging gewoon vasten, daar moeten we trots op zijn.

    Zij maakt gewoon gebruik van haar 50% marokkaans zijn om zo stemmen in te winnen van de marokanen. En veel marokkanen stemmen ook op haar, omdat ze zich zo marokkaans voordeed.

    Als mensen op haar willen stemmen dan moeten ze dat absoluut niet doen, vanwege haar marokkaans zijn, want daar maakt ze echt misbruik van, maar moeten dat dan om haar zangkwaliteit doen in zoverre ze die heeft. Ik vind heel dat stemmen gewoon zielig, we kunnen het beter in iets anders investeren, die 70 cent EURO pob kunnen we beter dan pp aan de PALESTIJNEN geven bijv.

    Kortom ik vind haar een scheinhijl gewoon een NEDERLANDER, aangezien ik weet hoe zij is en dat vinden de meesten die haar kennen, geen vooroordelen. En een slimme tante die goed de marokanen kan misleiden. Echt dat k-otic ******* opvolger!

    Mo

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    die kritiek van jullie is echt ziekelijk.

    Stelletje kippen
    NIZNO ED POTS!!!

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    1.073
    09-01-2003

    ze is echt goed ik hoop dat ze deze zaterdag weer
    doorgaat duzz bellennnnnnnn!

  12. #132
    LM

    Reacties
    1.962
    23-11-2002

    Doe geen moeite om op Hind te stemmen , want de mensen bij idols weten al wie er gaat winnen; Jim Die gozer had niet eens de voorrondes moeten halen.Misschien ligt het wel aan mij , maar ik vind dat die gozer dus echt niet kan zingen en ze3hma verkouden A mens je zingt door je neus, opdonderen. Het is dat al die tieners op je stemmen omdat ze je een lekker ding vinden , met je joker face. Ik moet kotsen als ik elke keer weer die big smile van hem zie. Er zijn 3 mensen die kunnen zingen bij idols ; HIND DEVI en die wannabe gordon ; JAMAI is ook wel lauw


    Meer heb ik niet te zeggen , dus hier hou ik het bij......
    Mabrouk alied alvast en beslemma

  13. #133
    I'm A HusTLer BaBY

    Reacties
    886
    03-11-2002

    DEWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
    Enkele plaatjes in je ondertekening zijn te groot. Ga terug en wijzig dit naar *450W x 125H* of minder.

    Jah FAK U ook ..........
    Ma3a Salaama

  14. #134
    Bekeerd tot de waarheid!

    Reacties
    198
    22-11-2002

    Salaam oe Alaikoum


    Hind Mag de ......... krijgen die verwesterd snottebel! Als ik zo kijk weet ik dat zij en die hele familie geen kennis hebben over islam want anders zou hun weten dat het Haram was om te zingen,Maar wat altijd weer terug komt is dat er altijd weer een Marokkaan tussen iets wat voor kufars zijn zit!Je ziet geen turk,geen afgaan,geen irakees,Maar een marokkaan! Ik vindt het gewoon erg!! Jullie die het steunen laten zich meeslepen door Shaitan en later komen jullie met jullie Anti Amerika of Israelitische leuzen van ik haat hun bla bla, Maar jullie Steunen de handel van een kufar wel! al die smsjes en belkosten gaan naar de Kufars! Hun worden rijker van en wij Moslim zorgen er zelf voor! Ik weet dat Idols vermaak is en als er een marokkaan in zit dat jullie die blindelings steunen,Maar je vergeet je achtergrond!!! SHeit aan Allah swt (Astagfiroellah) en de voeten kussen van de kufars door ze te steunen met iets wat Allah swt heeft verboden!

    Denk na Magharba!!!!!!!!!!

    Salaam oe Alaikoum
    bismillahi rahman rahim, Bij de tijd.Voorzeker,de mensen is te midden van verlies.Behalve die geloven en goede werken doen,en elkander tot waarheid en geduld aansporen. sourath al-asr

  15. #135
    LM

    Reacties
    1.962
    23-11-2002

    Ewa Hind is ook geen maroc joh.Ik zie haar tenminste niet als een maroc. OKe haar pa mag dan wel maroc zijn ( hij ziet er trouwens uit als een verkaast iemand ) maar goed. Ik steun ook niemand, ga echt niet sms-en of bellen voor iemand zodat ze door kunnen gaan ofzo....
    Ze kan wel goed zingen