1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-12-2002

    Origineel gepost door *********
    In het begin dacht ik dat het wel een spontane dame was. Maar hoe verder ze kwam hoe dommer en irritanter ze werd.
    JA PRECIES: EERSTE INDRUK DAT ZE HEEFT GEGEVEN AAN DE MAROKKANEN MET IK BEN BLIJ MET MIJN 2 CULTUREN: KOM OP ZEG: ZIJ IS 110% HOLLANDER EN DOET ZICH NU 200% MAROKKAAN VOOR!!

    ZWAKTE NOEMT MO_MO DAT!!!!

  2. #17
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    als ik eerlijk moet zijn denk ik dat zij de situatie wel erg heeft uitgebuit!!! Je weet hoe wij mgharba zijn....we gaan dan meteen stemmen als er een marokkaan in een programma zit. Tjaa en sorry ik zou niet op haar stemme....ze weet dondersgoed dat alle mgharba op haar gaan stemme en dat misbruikt ze.

    Voor mij blijft het JIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    inspiratieloos

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door mo_mo_333
    JA PRECIES: EERSTE INDRUK DAT ZE HEEFT GEGEVEN AAN DE MAROKKANEN MET IK BEN BLIJ MET MIJN 2 CULTUREN: KOM OP ZEG: ZIJ IS 110% HOLLANDER EN DOET ZICH NU 200% MAROKKAAN VOOR!!

    ZWAKTE NOEMT MO_MO DAT!!!!
    Precies

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-12-2002

    Origineel gepost door mimi3000
    als ik eerlijk moet zijn denk ik dat zij de situatie wel erg heeft uitgebuit!!! Je weet hoe wij mgharba zijn....we gaan dan meteen stemmen als er een marokkaan in een programma zit. Tjaa en sorry ik zou niet op haar stemme....ze weet dondersgoed dat alle mgharba op haar gaan stemme en dat misbruikt ze.

    Voor mij blijft het JIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    JUIST!!!!!!!! WHALLA MEID, JIJ VAT HET!!!!!!! PROBEER DAT MAAR AAN DIE ANDERE MGHARBAH DUIDELIJK TE MAKEN:

    DAT GELD DAT ZE WEGSTEMMEN, KAN BETER NAAR PALESTIJNEN/ MVR. DUISENBERG, ECHT MOSLIMS!!!! (ARME MENSEN!!)

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door mimi3000
    als ik eerlijk moet zijn denk ik dat zij de situatie wel erg heeft uitgebuit!!! Je weet hoe wij mgharba zijn....we gaan dan meteen stemmen als er een marokkaan in een programma zit. Tjaa en sorry ik zou niet op haar stemme....ze weet dondersgoed dat alle mgharba op haar gaan stemme en dat misbruikt ze.

    Voor mij blijft het JIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    maar er zijn jammer genoeg wel mensen die dat niet inzien en die toch masaal stemmen. Een groot gedeelte van die mensen zal er in het latere stadium wel achterkomen.

  6. #21
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    ********* brotha ik geloof ik je gelijk moet geven!!
    inspiratieloos

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-12-2002

    Origineel gepost door *********
    maar er zijn jammer genoeg wel mensen die dat niet inzien en die toch masaal stemmen. Een groot gedeelte van die mensen zal er in het latere stadium wel achterkomen.
    DAAROM ZIJ GAAT ALS LAATSTE LACHEN!!!!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    51
    02-12-2002

    ik vind hind echt goed hoor, alleen ik hoop niet dat ze net als bouchra wordt .
    Jim ,jamai,dawi en daivd ook goed .
    real love never diezzzz

  9. #24
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    maar weet je wat lekker voor d'r gaat zijn....als ze pas in de laatste ronde word weggestemd......pas bij die laatste ronde gaan we haar allemaal boycotten...Ik boycot haar nu al....maar dat zou wel lekker voor d'r zijn
    inspiratieloos

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-12-2002

    Origineel gepost door nouriman
    ik vind hind echt goed hoor, alleen ik hoop niet dat ze net als bouchra wordt .
    Jim ,jamai,dawi en daivd ook goed .
    DAT IS ZE AL!!! ALLEEN IS BOUCHRA DIRECT EN ZIJ NIET, MAAR HET BEGON AL MET HOT PANTS, NIET VASTEN EN DAT VOORDAT ZE ECHT ZAL DOORBREKEN!!

    DUS!!

  11. #26
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    ey sorry maar die bouchra is echt een hoe*rekind smehli maar ik zag er in de break out of wat het ook was.....ma pampan naakt met haar handjes voor dr borsten.....tfoe schande kind
    inspiratieloos

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door mimi3000
    ey sorry maar die bouchra is echt een hoe*rekind smehli maar ik zag er in de break out of wat het ook was.....ma pampan naakt met haar handjes voor dr borsten.....tfoe schande kind
    Jammer he! En toch zijn er nog magarba die hun goed vinden. gewoon een schande.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    22
    12-11-2002

    Sorry maar waarom zit iedereen ineens op Hind af te geven. Toen nog niet bekend was dat ze half nederlands was was ze heeeeeel goed, tof, leuk, stijlvol, echt goed, mooie stem. En nu ineens heeft ze afgedaan. Jullie zijn echt raar, en discrimineren. Voor mij bliijft Hind het gewoon, wat een stem heeft zij zeg!

  14. #29
    Voor altijd de jouwe

    Reacties
    7.019
    08-01-2003

    Origineel gepost door mo_mo_333
    EWA SAGHBI, WAT ZAL IK ZEGGEN: IK KEN HAAR GEWOON!!!! EN DAT KAN JE VAN DE ARMA M3ARBAA NIET ZEGGEN HIER, MAAR WAT ZAL IK ZEGGEN: VOORAL DOOR BLIJVEN STEMMEN, WANT ZIJ GAAT ALS LAATSTE LACHEN!!!!

    IEDEREEN DENKT NU: BETER MAROKKAAN DIE ZINGT!!!
    ALS DAT ZO WAS, WAS IK OOK BLIJ EN GING IK VOORAL STEMMEN, MAAR ZE IS EEN NEP MAROKKAAN EN DAAR HOUDT MO_MO NIET VAN!!

    MAAR SAGHBI, IK WEEEEEEEEEEEEET!!
    maar jah....ik kijk niet eens idols!!! ik hoor iedereen er wel over praten!

  15. #30
    Columnist

    Reacties
    187
    18-03-2001

    Re: Hind (Idols)

    Origineel gepost door *********
    Wat begin ik een hekel aan dat mens te krijgen. Hoe verder ze komt hoe irritanter ze wordt. In het begin vond ik het wel een lieve meid, maar nu zie je haar die klote nederlandse medezangers te omhelzen. Komt zeker omdat ze half nederlands is. Maar zij heeft het voor mij verknalt met der "Ik ben rijp voor de twee culturen".
    Dag Hind
    Beste *********,

    Ik vraag mij eigenlijk af waarom jij Hind echt vervelend/irritant vind.........omdat ze nederlanders omhelst??? dat slaat nergens op...... misschien ben jij een klein beetje jaloers om die holanders die zij omhelst. Ald Hind zegt dat zij rijp is voor beide culturen dan is dat haar goed recht......ze is per slot van rekening half bloed niet waar???
    Picture me rollin' in that kadett '77