MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

Origineel gepost door elhoub
    zeg waar maak jij je druk om..... Eerst vond je haar goed en nu ze zeg maar nederlanders omhelst "keur" je haar af tzzzz echt zielig.... laat haar toch... voor mij is ze een topper. Je beseft natuurlijk dat zij half om half is en dat zij nederlands/marokkaans op gevoed is. als haar ouders niks zeggen niks aan de hand toch....maar voor jou is ze nu niks... discriminatie is dat

Een half marokkaanse is niet altijd marokkaanse

Ze kan goed zingen en ik hoop dat zij nr.1 of nr. 2 wordt.
    Niet alleen maar het omhelzen, maar ze is gewoon bijdehander geworden, wat ze in het begin niet was. Maar mijn mening kun je niet veranderen lieverd. Ieders mening moet je respecteren. En als jij haar goed vind respecteer ik dat. Capich?

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

ja dat is haar probleem en jou mening maak je niet druk om andermans leven.....
    Lieve meid, Mag ik nou helemaal niet zeggen wat ik vind van iemand. Waarom bestaat dit forum dan? Ik heb haar toch niet uitgescholden of wel? Nawijn vind ik een klootzak en als ik daar een topic over wil openen doe ik dat.

MVC Lid

Reacties
    654
    14-11-2002

Origineel gepost door *********
    hahaha jaloers!!! Waar mensen zich druk om kunnen maken. Ik vind haar irri.
    En saraatje wat vind jij van minister Nawijn? Als je hem irri vind ben jij dus ook jaloers. Gebruik voortaan je verstand voordat je ergens op reageert. Het niveau hier is soms zo dermate laag.
    Wie maakt zich nu druk!! hahahahaha, ik niet echt..
    En wat minister Nawijn betreft, hij boeit me eigenlijk niet zo..
    Moet ik mijn verstand gebruiken, wil ik met jou in discussie gaan, hahahah, zou toch zo ONEERLIJK zijn...

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

Origineel gepost door Saraatje
    Wie maakt zich nu druk!! hahahahaha, ik niet echt..
    En wat minister Nawijn betreft, hij boeit me eigenlijk niet zo..
    Moet ik mijn verstand gebruiken, wil ik met jou in discussie gaan, hahahah, zou toch zo ONEERLIJK zijn...
    Ik zou jou adviseren om een cursus zelfontplooing te volgen. Misschien dat je mij dan beter kan gaan begrijpen.

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

zeg ********* dan doe je dat toch open anders een topic over mij echt , wajouw... sommige berichten worden altijd weer verkeerd begrepen
    Kun je misschien iets duidelijker zijn. Ik begrijp jouw zin niet.

MVC Lid

Reacties
    654
    14-11-2002

Ik zou jou adviseren om een cursus zelfontplooing te volgen. Misschien dat je mij dan beter kan gaan begrijpen.

Ik ben niet iemand die snel iemand oordeelt, helemaal niet juist...Maar jou vind ik echt dom, het spijt me als ik je beledig...

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

Ik ben niet iemand die snel iemand oordeelt, helemaal niet juist...Maar jou vind ik echt dom, het spijt me als ik je beledig...
    Dom is ook een relatief begrip. Knap van je dat je mij dom vind terwijl je mij niet eens kent. Je zou eens moeten weten.

MVC Lid

Reacties
    654
    14-11-2002

Dom is ook een relatief begrip. Knap van je dat je mij dom vind terwijl je mij niet eens kent. Je zou eens moeten weten.

Ik heb hier heel wat van je gelezen, dus vandaar...

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

********* niet voor herhaling vatbaar
    Elhoub ik meen het serieus. Ik begreep echt niet wat je bedoelde.

Maar ff terzijde: Ik hoop niet dat jullie beledigd zijn, maar Saaratje is dat iig wel. Zulke discussies moet ook kunnen. Alleen ik vind het zo jammer dat er ineens mensen tussen komen die de hele topic niet eens hebben gelezen. en daar word ik moe van.

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

Ik heb hier heel wat van je gelezen, dus vandaar...
    En daaruit kun je concluderen dat ik dom ben? wel knap van je hoor. Ik denk dat iemand die dat soort uitspraken doet nog dommer is, maar dat ff terzijde.

Maar kunnen we nu weer on-topic gaan aub?

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

saraatje laat je niet gek maken meid hij is de moeite niet waard
    Wat is het probleem nu weer? Ik val jullie toch niet aan? Ik geef mijn mening en jullie kunnen niet tegen kritiek, wat niet eens op jullie gericht is. Later zal je er toch aan moeten geloven dat je kritiek kunt incasseren.

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

marstar laat maar oke
    Ik vind het jammer als ik onbewust heb aangevallen. als dat zo is laat mij dan ff weten.

MVC Lid

Reacties
    654
    14-11-2002

En daaruit kun je concluderen dat ik dom ben? wel knap van je hoor. Ik denk dat iemand die dat soort uitspraken doet nog dommer is, maar dat ff terzijde.

Maar kunnen we nu weer on-topic gaan aub?

Ik vind jou dom, jij mag mij dommer vinden...
    I don't care, do you?

MVC Lid

Reacties
    2.131
    10-06-2002

Ik vind jou dom, jij mag mij dommer vinden...
    I don't care, do you?
    ik vind het alleen jammer dat je zo denkt. Denk daar maar over na.

Maar zal wel aan de leeftijd liggen.

MVC Lid

Reacties
    654
    14-11-2002

ik vind het alleen jammer dat je zo denkt. Denk daar maar over na.

Maar zal wel aan de leeftijd liggen.

Aan jouw leeftijd misschien ja, denk namelijk dat ik wat ouder ben jij
    By the way, toen ik zei "geef nou maar toe dat je jaloers bent" bedoelde ik laat die mensen denken wat ze willen, dat doen ze toch wel....
    Maar mister ging weer in de aanval...
    Maar goed vandaar dus mijn mening..