1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    jeetje echt weer marokanen die haar lopen af te kraken.. ZE IS TOCH HALFBLOED TUURLIJK KOMT ZE DAN UIT TWEE CULTUREN!!! DUHHH

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Origineel gepost door helleau
    waarom altijd sjeiken over die marocs op tv laat ze vooral doen wat ze niet laten kunnen die mensen irriteren mij ook maar wat ze allemaal uitspookt boeit me geen **** ppfffffff was iedereen maar zo ruimdenkend als ik dan was de wereld een betere plek enne jim en david zijn da bomn:verliefd:

    als we ons wat meer met onszelf bezig hielden... Ik vind Hind echt een toppie, wat mij betreft wint ze Idols..
    zo niet dan moet Jim winnen..

  3. #33
    sweety

    Reacties
    147
    18-11-2002

    Re: Hind (Idols)

    Origineel gepost door *********
    Wat begin ik een hekel aan dat mens te krijgen. Hoe verder ze komt hoe irritanter ze wordt. In het begin vond ik het wel een lieve meid, maar nu zie je haar die klote nederlandse medezangers te omhelzen. Komt zeker omdat ze half nederlands is. Maar zij heeft het voor mij verknalt met der "Ik ben rijp voor de twee culturen".
    Dag Hind
    Waar slaat dat nou weer op!!!!
    ik vind haar gewoon top!!!!
    haar medezangers zijn nu haar vrienden geworden!!!!!
    dus het is normaal!!!!!!!
    een vriend is iemand die het lied van je hart kent
    en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    enige beste is JIMMMMMMMMMMMMMM VERDER KUNNEN ZE DE POTTTTTTT OPPPPPPPPPPPPPP MET HUN LELIJKE LOOKKK JAGHHHHHHHHHHHH
    Algerie Mon Amour..Bladie hiya JazaYer...
    ....Wintroh El qabda Ytebaha EL qaLb...

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    654
    14-11-2002

    Ooooh damn, jullie zijn echt zielig om haar hier even naar beneden te halen, kijk toch naar jezelf... Stelletje schijnheiligers!!
    Laat dat meisje gewoon met rust...


  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    227
    08-07-2002

    He mensen

    Sorry jullie zijn gewoon echt jaloers. Jullie weten gewoon dat als jullie zouden verschijnen op tv. En je doet iets waar je van houdt, of het nou zingen of acteren is, dat je ouders je levend zouden opeten. En omdat Hind juist die vrijheid heeft en opgegroeid is met twee culturen, ik neem aan Marokkaanse/nederlandse cultuur jullie het gewoon niet kunnen hebben. Denk verder dan dat je neus lang is, misschien is zoiets voor haar normaal. Duh, haar ouders zitten zelfs in het publiek, incluis VADER. Dat moeten de meeste marocmeisjes zich niet indenken.

    Ik vind het jammer dat er zoveel commentaar is over haar cultuur. Als je zo graag iets wil zeggen, zeg dan dat het niet mag in de islam. Dan is het tenminste niet zo goed te merken dat je jaloers bent.

    Ik wens Hind alle succes en ze is een positieve voorbeelden voor marokkanen die hun dromen proberen waar te maken. En we weten al hoe moeilijk dat is in deze samenleving.

    En wat betreft Bouchra, ja daar hebben jullie helemaal gelijk in. Bouchra was meer een meisje dat niets gewend was en daarom zo heftig reageert op alles. Terwijl Hind overkomt als een persoon die dingen gwend is, komt vast door haar nederlandse bloed.

    Hind ga ervoor,

    xomax

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    22
    06-01-2003

    hind is vet goed, ze had vet leuke kleren aan , je ziet sommige halfjes die nix met onze cultuuur te maken willen hebben,
    HIND GAAT ECHT WINNEN

  8. #38
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    hoeso jaloers????? IK ben absoluut niet jaloers op haar....Ik ken haar niet...maar ik heb gewoon een beetje het gevoel dat zij haar situatie als half marokkaan een beetje misbruikt. Maar ach het is me zuster, tante of vriendin niet dus ze doet lekker wat ze niet laten kan.

    IK BEN VOOR JIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    inspiratieloos

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Re: Re: Hind (Idols)

    Origineel gepost door Najim
    Beste *********,

    Ik vraag mij eigenlijk af waarom jij Hind echt vervelend/irritant vind.........omdat ze nederlanders omhelst??? dat slaat nergens op...... misschien ben jij een klein beetje jaloers om die holanders die zij omhelst. Ald Hind zegt dat zij rijp is voor beide culturen dan is dat haar goed recht......ze is per slot van rekening half bloed niet waar???
    Beste Najim,

    In het begin mocht ik haar best wel en toen wist ik ook dat ze een halfbloed was. Maar naar mate ze verder is gekomen begon ze irritanter te worden. Dat is mij opgevallen en vandaar deze topic.
    Verder heb ik niks aan te merken op haar zangtalenten, die heeft ze wel, maar haar gedrag vind ik irritant.
    En hoe kom je erbij dat ik jaloers ben?? Kun jij gedachten lezen of zo? Ze doet zich voor als een marokkaanse zehma en tegelijkertijd gedraagd zij zich heel nederlands.
    Najim wat vond jij eigenlijk van Bouchra van K-otic als ik vragen mag?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Re: Re: Hind (Idols)

    Origineel gepost door lellaDina
    Waar slaat dat nou weer op!!!!
    ik vind haar gewoon top!!!!
    haar medezangers zijn nu haar vrienden geworden!!!!!
    dus het is normaal!!!!!!!
    dat vond ik in het begin ook, maar je komt er nog wel achter

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door Saraatje
    Ooooh damn, jullie zijn echt zielig om haar hier even naar beneden te halen, kijk toch naar jezelf... Stelletje schijnheiligers!!
    Laat dat meisje gewoon met rust...
    Is iemand die een mening geeft gelijk een schijnheil??? Dan kun je meteen nooit meer komen op dit forum.
    Ieder ze eigen menning en als je niet leuk vind reageer dan niet

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door helleau
    wie is jullie????
    Tegen wie heb je het?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door oma
    He mensen

    Sorry jullie zijn gewoon echt jaloers. Jullie weten gewoon dat als jullie zouden verschijnen op tv. En je doet iets waar je van houdt, of het nou zingen of acteren is, dat je ouders je levend zouden opeten. En omdat Hind juist die vrijheid heeft en opgegroeid is met twee culturen, ik neem aan Marokkaanse/nederlandse cultuur jullie het gewoon niet kunnen hebben. Denk verder dan dat je neus lang is, misschien is zoiets voor haar normaal. Duh, haar ouders zitten zelfs in het publiek, incluis VADER. Dat moeten de meeste marocmeisjes zich niet indenken.

    Ik vind het jammer dat er zoveel commentaar is over haar cultuur. Als je zo graag iets wil zeggen, zeg dan dat het niet mag in de islam. Dan is het tenminste niet zo goed te merken dat je jaloers bent.

    Ik wens Hind alle succes en ze is een positieve voorbeelden voor marokkanen die hun dromen proberen waar te maken. En we weten al hoe moeilijk dat is in deze samenleving.

    En wat betreft Bouchra, ja daar hebben jullie helemaal gelijk in. Bouchra was meer een meisje dat niets gewend was en daarom zo heftig reageert op alles. Terwijl Hind overkomt als een persoon die dingen gwend is, komt vast door haar nederlandse bloed.

    Hind ga ervoor,

    xomax
    weer een domme opmerking betreffende jaloersheid. Wat the **** heeft dat ermee te maken. Alles waar ik dus een mening over zou hebben kan voor als gevolg hebben dat ik jaloers ben.

    Nogmaals ook voor jou: Hind is naarmate ze verder is gevorderd in het programma irritanter geworden en dat irriteerde mij.

    En waarom is Bouchra slecht en Hind niet volgens jou? Bouchra is trouwens ook een halfbloedje.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    654
    14-11-2002

    ach mensen toch, kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeelt!!


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Origineel gepost door helleau
    tegen die oma en die andere peewee daarvoor die vond dat "jullie" allemaal jaloers waren
    Dus als we zeggen dat Benzekri een slechte keeper is, zijn we meteen jaloers
    Of als we NAwijn een klootzak vinden zijn er ook mensen die ons jaloers vinden.

    Mensen die heel zielig reageren, respecteer ieders zijn of haar mening.