Alvorens ik begin over deze mogelijkheid moet je ervan bewust zijn dat geld niet uit de lucht komt vallen en je er wat voor moet doen! Dit zeg ik om te voorkomen dan aasgieren die met niks doen zomaar geld denken te kunnen verdienen!

toepassing hiervoor zijn: netwerkmarketing en multilevelmarketing
2 hoofdlijnen hier
je begint voor jezelf maar met een sterke team om je heen die je trainen en helpen als het moeizaam gaat en ook wanneer het goed gaat natuurlijk.
je bied diensten aan klanten (je maakt er gemiddeld 25 in je carriere en krijgt er tot over 5jaar over betaald elke maand maar weer)
uitbreiden van het team waar je ook over betaald gaat krijgen.

zo bouw je een organisatie op (mogelijk in 23 landen) waar je allemaal over verdient!!

kortom je bent een internationale business owner en laat op een gegeven moment het geld voor jou werken in plaats van andersom.

interesse pm me


ps. voor de personen die tegen multilevel marketing zijn dit is een legaal marketingsconcept die iedereen een mogelijkheid geeft om rijk te worden en als je een discussie aan wilt gaan ben ik daar voor in. garantie dat je die zult verliezen want ik kan alles onderbouwen met betrekking tot negatieve gedachten hierover.