Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #5041
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door nawara Bekijk reactie
    Dag dames ik probeer al jaren zwanger te geraken maar zonder succes. Onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Ik heb al vanalles geprobeerd van roqya tot ivf. Ik ga kapot van verdriet.
    dag lieverd
    eerst en vooral ik begrijp je verdriet en het is normaal deze pijn te voelen. ik had ook alles geprobeerd, je voelt dat je bijna zonder opties zit maar geef gewoon niet op want het is een test van Allah
    ik weet het is moeilijk, probeer je sterkte uit je geloof te halen dat deed ik ook
    hoelang ben je bezig en hoeveel keren ivf heb je gedaan
    ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jij en alle vrouwen met kinderwens verblijd worden met een wonden inch Allah ya rabbi alamien
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  2. #5042
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    deze dua deed ik elke keer na gebed en wanneer ik kon

    Allahumma inna as'aluka waladan salihan, awaladan salihatan, ya arhama rahimien ya rabbi halamien

    Oh Allah geef mij een vrome zoon of dochter, oh de barmhartige en god van alle werelden
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  3. #5043
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    dag dames
    hoe gaat het hier? ik hoop dat het bij enkele dames gelukt is om zwanger te worden inch Allah
    wou jullie laten weten dat mijn tijd is gekomen dat ik van Allah swt een kindje heb gekregen.... alhamdoelilah!!!!!! nooit verwacht,wel altijd gehoopt na 10 jaar
    dus geef de hoop niet op en blijf vertrouwen op Allah.
    ik blijf hier actief en mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel
    meiden geef het niet op, het zal komen op het juiste moment, het moment die Allah voor je heeft gegeven voor je geboren was
    dikke knuffels
    Wollah dit is echt schitterend om te lezen, 1000 mabrouk!! Inshallah dat jullie kind een vrome en vooral een gezond kind is en zal blijven!!! Wanneer ben je bevallen dan?!?!?!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  4. #5044
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    choekran bezaf. amien voor iedereen..
    augustus. het was een heel moeilijk maar hamdoelilah wij zijn Allah elke moment dankbaar voor dit wondertje
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  5. #5045
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    choekran bezaf. amien voor iedereen..
    augustus. het was een heel moeilijk maar hamdoelilah wij zijn Allah elke moment dankbaar voor dit wondertje
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  6. #5046
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    choekran bezaf. amien voor iedereen..
    augustus. het was een heel moeilijk maar hamdoelilah wij zijn Allah elke moment dankbaar voor dit wondertje
    Elhamdoulilah, nu tijd om te genieten! Verdient het na al die jaren sbar!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #5047
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Elhamdoulilah, nu tijd om te genieten! Verdient het na al die jaren sbar!
    choekran!!!!!!!
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  8. #5048
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Mij is ook jaren wijs gemaakt dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden,
    Omdat ik pcos heb, zoveel stress erom gehad..
    En gister voelde ik me beroerd , misselijk..
    Mijn moeder zei test, werd nog boos ook want de dokters hadden me eenmaal verteld dat het nooit
    Zou lukken zonder medicatie...
    Maar test was toch echt positief,..
    4 testen gedaan zelfs ...
    Verlies nooit de hoop in Allah swt

  9. #5049
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Mij is ook jaren wijs gemaakt dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden,
    Omdat ik pcos heb, zoveel stress erom gehad..
    En gister voelde ik me beroerd , misselijk..
    Mijn moeder zei test, werd nog boos ook want de dokters hadden me eenmaal verteld dat het nooit
    Zou lukken zonder medicatie...
    Maar test was toch echt positief,..
    4 testen gedaan zelfs ...
    Verlies nooit de hoop in Allah swt
    MABROUK lieve schat!!!
    ben super blij voor jullie moge de rest met een kinderwens volgen inch Allah en moge Allah jullie een vroom gezond kind schenken xxx
    en ja idd god is groot en hij is de enige planner
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  10. #5050
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    MABROUK lieve schat!!!
    ben super blij voor jullie moge de rest met een kinderwens volgen inch Allah en moge Allah jullie een vroom gezond kind schenken xxx
    en ja idd god is groot en hij is de enige planner
    Dankjewel xxx
    Weet hoe het voelt om de hoop te verliezen
    Ik dacht ook van het lukt niet meer accepteer het gewoon
    Maar toch gelukt alhamdoelilah

    In shaa Allah worden de zusters die bezig zijn ook snel zwanger!!

  11. #5051
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Saeda hoe is het met je zwangerschap? Hoe ver ben je? Moge Allah subhana wata ala jou een gezond kindje schenken
    geleende account

  12. #5052
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door Dalton339 Bekijk reactie
    Saeda hoe is het met je zwangerschap? Hoe ver ben je? Moge Allah subhana wata ala jou een gezond kindje schenken
    schat ik ben allang bevallen van augustus alhamdoelilah choekran voor je dua voor alle'n die een kinderwens hebben. moraal van mijn verhaal is geef het nooit op en zoek je toevlucht bij Allah swt. hamdoelilah hamdoelilah
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  13. #5053
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    schat ik ben allang bevallen van augustus alhamdoelilah choekran voor je dua voor alle'n die een kinderwens hebben. moraal van mijn verhaal is geef het nooit op en zoek je toevlucht bij Allah swt. hamdoelilah hamdoelilah
    masha Allaah ben zo blij voor je! Elhamdoeli Allaah
    geleende account

  14. #5054
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Hoe is je zwangerschap en bevalling gegaan? Geniet van je babytje!
    geleende account

  15. #5055
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    salamo 3alaikom.
    alles goed met je? ik volg je al lange tijd en hoopte echt dat je zwanger zou worden. echt goed nieuws . 1000 mabrok. ben echt blij voor je. ik zelf heb nu een zoontje van 2 jaar. heb er 9 jaar over gedaan om zwanger te worden. na onderzoeken en sababs ben ik via de 5 de iui zwanger geworden.
    ben echt blij voor. Alle lof aan Allah. subhansAllah. geniet van je kindje. dikke knuffel