Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    373
    19-07-2010

    hoi saeda

    ik heb ook pcos syndroom helaas maar ben hamdoelilah na 3,5 jaar zwanger geworden, ik weet hoe je je voelt en die angst die jij hebt heb ik ook gehad maar blijf positief lieve meid en allah zal jou zeker belonen , en ik garandeer je dat zodra je zwanger word je alle tijd die je eraan hebt besteed helemaal vergeten bent....

    insallah zal je ivf slagen en horen wij binnenkort goed nieuws insallah
    Dolgelukkig met mijn gezinnetje

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    110
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door JUFVROUWTJE Bekijk reactie
    hoi saeda

    ik heb ook pcos syndroom helaas maar ben hamdoelilah na 3,5 jaar zwanger geworden, ik weet hoe je je voelt en die angst die jij hebt heb ik ook gehad maar blijf positief lieve meid en allah zal jou zeker belonen , en ik garandeer je dat zodra je zwanger word je alle tijd die je eraan hebt besteed helemaal vergeten bent....

    insallah zal je ivf slagen en horen wij binnenkort goed nieuws insallah
    Hoi Jufrouwtje,
    Mabrouk met je zwangerschap!!!! Moge Allah je een voldragen zwangerschap geven.
    Ik heb ook PCOS en ben al 6 maanden hormonen aan het spuiten. Telkens een mooie eipsprong maar nog steeds niet zwanger. Deze maand had ik te veel follikels en moest ik mijn menstruatie afwachten, daarna bleek ik cystes te hebben door de te veel eiblaasjes., Mag ik vragen hoe jij zwanger bent geworden? Heb je nog tips?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    373
    19-07-2010

    insallah zullen alle meiden met een kinderwens snel verblijd worden , vertouw op Allah swt en hij zal je schenken wat je hartje begeert amien
    Dolgelukkig met mijn gezinnetje

  4. #19
    Happily married!

    Reacties
    235
    14-11-2009

    Citaat Geplaatst door JUFVROUWTJE Bekijk reactie
    insallah zullen alle meiden met een kinderwens snel verblijd worden , vertouw op Allah swt en hij zal je schenken wat je hartje begeert amien
    Ameen!

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    386
    29-12-2011

    Citaat Geplaatst door JUFVROUWTJE Bekijk reactie
    insallah zullen alle meiden met een kinderwens snel verblijd worden , vertouw op Allah swt en hij zal je schenken wat je hartje begeert amien
    Allahoumma amin

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Inshallah komen jullie wensen uit!

    Wij hebben vorige maand onze eerste iui gehad na 1.5 jaar proberen.
    Voorlopig zonder hormonen. Het ziet ernaar uit dat ik toch ongi ga worden, en dat het een 2de iui zal worden.
    Bij ons vinden ze geen oorzaak....

    Hou de moed erin meisjes!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    110
    02-11-2003

    Insha Allah Tangawia!! Wanneer mag je testen?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Salaam Nadoria84,
    Ik hoef al niet meer te testen. Ze zijn vandaag doorgekomen. Ik heb al terug een afpraak voor echo + bloedname. Up naar 2de iui, zoals ik al dacht.

    Hoelang probeer jij al voor je 2de? Heb je bij de 1ste ook moeilijkheden gehad?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Salaam Nadoria84,
    Ik hoef al niet meer te testen. Ze zijn vandaag doorgekomen. Ik heb al terug een afpraak voor echo + bloedname. Up naar 2de iui, zoals ik al dacht.

    Hoelang probeer jij al voor je 2de? Heb je bij de 1ste ook moeilijkheden gehad?
    @Nadoria84, ik lees net dat het bij je dochtertje spontaan ging. En nu 1,5 jaar bezig. Och we moeten geduld hebben zeker...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.911
    04-11-2006

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ik jammer genoeg nog steeds niet :-(
    ik probeer nu al vijf jaar zwanger te worden en nog steeds niets.
    bij mij is het wat moeilijker omdat ik pcos heb, ik ben na een rustperiode terug begonnen met medicatie en nu met ivf, moet wel zeggen dat het heel veel vergt van me mentaal psychologisch fysiek ppff wat sommigen allemaal niet moeten doen om maar toch zwanger te kunnen geraken terwijl anderen snel en zorgeloos zwanger kunnnen worden...
    life is not fair!!!!

    iemand die ook begint aan haar eerste ivf?????
    xxx
    Nog niet maar dat zit er wel aan te komen. Ik heb in april weer een gesprek en dan is het afwachten. Ik heb liever geen IVF en hoop Inscha Allah dat Allah swt ons een kindje geeft op de manier zoals het hoort.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    123
    08-07-2010

    lieve dames,

    blijf de hoop houden dat het een keer wel gaat lukken. Ik ben na 3 jaar nu ook elhmd zwanger geraakt via icsi. Ik ben nu elhmd bijna zeven wkn zwanger. Dus zet hem op, hoe moeilijk het ook is.Probeer hoe moeilijk het ook is om er niet dagelijk mee bezig te zijn.
    Ik raad jullie aan om accupuntuurbehandeling er bij te nemen, uit velen onderzoeken ( ik zelf heb het ook gedaan) dat je daar mee de kansen vergroot. Succes. Inshallah worden jullie allen snel verblijd met een prachtig wonder inshallah.

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    386
    29-12-2011

    Citaat Geplaatst door Wens2010 Bekijk reactie
    lieve dames,

    blijf de hoop houden dat het een keer wel gaat lukken. Ik ben na 3 jaar nu ook elhmd zwanger geraakt via icsi. Ik ben nu elhmd bijna zeven wkn zwanger. Dus zet hem op, hoe moeilijk het ook is.Probeer hoe moeilijk het ook is om er niet dagelijk mee bezig te zijn.
    Ik raad jullie aan om accupuntuurbehandeling er bij te nemen, uit velen onderzoeken ( ik zelf heb het ook gedaan) dat je daar mee de kansen vergroot. Succes. Inshallah worden jullie allen snel verblijd met een prachtig wonder inshallah.
    moge je inchaAllah je zwangerschap voldragen en een gezond kindkrijgen inchaAllah

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    ik kan ook niet natuurlijk zwanger geraken omdat ik een afwijking heb in mijn genen. dus moet ik zoiezo ivf doen en dan testen ze mijn eitjes of ze genetisch "normaal zijn" of niet. ik heb al 4 ivf pogingen achter de rug, waarvan 1 is gelukt. maar ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moest een laproscopie en curretage ondergaan. en nu ben ik terug begonnen met ivf poging. moge Allah swt iedereen zijn kinderwens laten uitkomen inchaallah.
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  14. #29
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door moederskind Bekijk reactie
    Hallo Saeda,

    Ik ben ook niet natuurlijk zwanger geworden. De zaadcellen van mijn man waren niet beweeglijk (ze zwommen niet). Hierdoor moesten wij na een jaar proberen (omdat ik onregelmatig ongesteldwas) overstappen naar ICSI ipv IVF.

    Bij ons is het hamdoelilah de eerste keer inbrengen gelukt. Maar dat komt ook omdat ik helemaal gezond was alleen mijn man''s zaad niet.Ik heb nu een prachtig zoontje. Mijn zwangerschap is perfect verlopen, geen complicaties en mijn bevalling ging perfect. Mijn score van het ziekenhuis was een 10 (voor mijn gevoel was het een 1 door de pijn - namelijk zonder pijnbestrijding bevallen) maar ik zou het zo weer over doen.

    Ik wens jou en je man natuurlijk hetzelfde. Mijn zegen heb je! Geef de hoop niet op maar denk positief.
    dank u lieve schat!!! xx

  15. #30
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    geef het niet op; met gods hulp worden we inch allah ooit verblijd met een kind!!!
    amien
    xxx