Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #5056
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    saeda salamo 3alaikom.
    alles goed met je? ik volg je al lange tijd op deze forum en hoopte echt dat je zwanger zou worden. echt goed nieuws . 1000 mabrok. ben echt blij voor je. ik zelf heb nu een zoontje van 2 jaar. heb er 9 jaar over gedaan om zwanger te worden. na onderzoeken en sababs ben ik via de 5 de iui zwanger geworden.
    ben echt blij voor. Alle lof aan Allah. subhansAllah. geniet van je kindje. dikke knuffel

  2. #5057
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    choekran bezaf en idd nooit de hoop opgeven en vertrouwen op Allah swt. ik hoop echt dat ieder vrouw met kinderwens verblijd word inch Allah ya rabb xxx
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  3. #5058
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    dag dames hoe gaat het hier xxx
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  4. #5059
    MVC Lid

    Reacties
    66
    16-08-2018

    Moge Allaah ieder die een kinderwens heeft deze vervullen inshallah!
    ♡'

  5. #5060
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door Mazhar. Bekijk reactie
    Moge Allaah ieder die een kinderwens heeft deze vervullen Amien
    Allahuma amien

    Du3ah is pas compleet en krachtig als je met Amien eindigt

  6. #5061
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Dames die moeilijk zwanger kunnen worden of problemen hebben met PCOS, bezoek Yasmine’s herbs and oils in Amsterdam. Goede recensies.

  7. #5062
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-05-2014

    Zijn er momenteel dames die in dit traject zitten of hier mee gaan starten?