Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.111
    20-06-2004

    Inchallah zal allah swt ieder die een babywens heeft verblijden met een gezond kindje.

  2. #32
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    amiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #33
    Genieten@@@

    Reacties
    340
    07-11-2009

    amien voor alle dames die zwanger zijn en/of proberen te worden..
    Zwanger van onze twee liefdesbaby's...onze mannetjes:-) Hamdulilah

  4. #34
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    vandaag baaldag na dokterbezoek!!!
    ggrrrrrrrrrrrr

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    197
    11-09-2007

    salaam

    ik hoop dat wij allemaal snel zwanger zullen zijn. ik heb van mijzelf ook geen eisprong en zal dus ook clomid of moeten spuiten om zwanger te kunnen raken. ik heb ook overgewicht, bmi van 34. bij ons in het ziekenhuis is dat het maximale bmi wat je mag hebben om een behandeling te krijgen. Gelukkig kan ik toch geholpen worden. mijn gewicht is 79 kg en ik mag maar 59 kg wegen. tijdens de zwangerschap (inchallah) blijf ik onder controle van de dietiste om maar rond de 6 of 7 kg aan te komen. ik heb 10 april een afspraak met de gynacoloog.

  6. #36
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    good luck meid,!
    ik heb ook overgewicht en hoog bmi en bij mij was er nooit een probleem voor behandeling bij de dokter, maar ik heb ook dieetiste en vanalles gedaan en het helpt wel maar kom altijd terug bij, ben een emotionele eter dus bij elke teleurstelling;
    ppffff life is hard and not fair..... is het niet dames??????

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Hey Saeda,
    Ik lees net dat je gisteren een baaldag had. Alles goed meid?

    Normaal ga ik dit weekend mijn 2de iui hebben.
    Vorige mislukt, maar ik moet zeggen dat ik de buikgriep heb gekregen juist de week voor ik mocht testen. Zou dat een invloed hebben gehad??? Ik zou het niet weten

    Groetejs,

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3
    14-03-2012

    Ik kan helaas ook niet op de natuurlijke wijze zwanger worden. Ik heb pcos en ook mijn man is verminderd vruchtbaar.
    We gaan binnenkort beginnen met ivf in combinatie met icsi behandeling omdat de zaadkwaliteit van mijn man niet goed genoeg is. Ik ben zo bang om geen kinderen te krijgen omdat we beide een afwijking hebben. Ik doe veel dua en vertrouw op Allah, maar het blijft moeilijk.

  9. #39
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    hey schattie
    nu gaat het beter, had even een dipje omdat de dosis niet aansloeg en ik nog langer moet wachten voor de pick up.
    en hoe gaat het met u? ik hoop dat deze keer wel lukt voor je!!!
    dikke zoen x

  10. #40
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    wees niet bang, lieverd!
    vertrouw op god en inchallah zullen we allen binnenkort een babyke verwachten!!!!!!!
    xxxx

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    hey schattie
    nu gaat het beter, had even een dipje omdat de dosis niet aansloeg en ik nog langer moet wachten voor de pick up.
    en hoe gaat het met u? ik hoop dat deze keer wel lukt voor je!!!
    dikke zoen x
    Met mij gaat het wel, morgen vroeg heb ik echo en bloedonderzoek. Nadien weet ik wanneer ik mag langsgaan voor de 2de iui.

    Als ik het begrijp moet jij hormonen nemen, pfff ocharme. Dat moet ook niet gemakkelijk zijn.
    Inshallah komt dat wel in orde zeker.

    Groetjes,

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Geen dank Lieverd

    FEMME SOLDAT


  13. #43
    married

    Reacties
    89
    22-09-2009

    Salam alaikoem,

    Hier nog 1 die moeilijk zwanger raakt! Na iets meer dan 4 jaar proberen is het nog steeds niet gelukt.
    Omdat ik overgewicht heb, is het moeilijker. Ik probeer af te vallen, maar probleem is dat ik eigenlijk heel me leven overgewicht heb. Het lijkt makkelijker dan gedaan. Het lijkt wel een psychische probleem :-(
    Ik heb verschillende pillen gehad van gynaecoloog en ben ook bij een gespecialeerde gynaecoloog geweest die ook ivf enz uitvoert. Maar die wilde me jammer genoeg niet helpen. Hij zei je mag later langs komen als je afgevallen bent.
    Ik ken mensen in mijn omgeving die ook overgewicht of pcos hebben, en toch zwanger worden. Het doet wel iets met je.
    Maar gair Inshallah.

  14. #44
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Met mij gaat het wel, morgen vroeg heb ik echo en bloedonderzoek. Nadien weet ik wanneer ik mag langsgaan voor de 2de iui.

    Als ik het begrijp moet jij hormonen nemen, pfff ocharme. Dat moet ook niet gemakkelijk zijn.
    Inshallah komt dat wel in orde zeker.

    Groetjes,
    i hope so
    waar ben je in behandeling als ik vragen mag?
    veel succes x

  15. #45
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    welkom appeltje!
    ik herken mezelf een beetje in uw verhaal dus snap je zeker!!
    waarom probeer je niet ergens anders een andere gynaecoloog??? er zijn er genoeg hoor.
    ik heb ook pcos en weeg ook teveel, ik vind dat iedereen recht heeft om zwanger te worden en als je kan aantonen dat je werkelijk vanalles geprobeerd hebt om af te vallen dat ze je een kans moeten geven!
    waar ben je in behandeling,schat?
    greetz xxx