Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #151
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ik weet de uitslag pas vanavond, denk niet dat ik zwanger ben want heb sinds gisterennacht wa krampen en een heel klein beetje bloed !!!!! :-( wat denken jullie??????????????,,,,,,,,,,

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    235
    09-05-2005

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ik weet de uitslag pas vanavond, denk niet dat ik zwanger ben want heb sinds gisterennacht wa krampen en een heel klein beetje bloed !!!!! :-( wat denken jullie??????????????,,,,,,,,,,
    is het rood bloed en begint je menstruatie altijd zo? Ik hoop zo dat het niet dat is, maar hou er inderdaad rekening mee maar ik blijf voor je hopen!! Waarom pas vanavond? Anders doe je nu zelf een test, dan heb je tenminste zekerheid voor jezelf en kan je het van je afzetten. Heel veel succes en inch"Allah kom je vanavond alsnog met goed nieuws!

  3. #153
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door Salma2005 Bekijk reactie
    is het rood bloed en begint je menstruatie altijd zo? Ik hoop zo dat het niet dat is, maar hou er inderdaad rekening mee maar ik blijf voor je hopen!! Waarom pas vanavond? Anders doe je nu zelf een test, dan heb je tenminste zekerheid voor jezelf en kan je het van je afzetten. Heel veel succes en inch"Allah kom je vanavond alsnog met goed nieuws!
    ja het is lichtroze, ik heb gisteren een test gedaan van kruidvat en was licht positief maar nu weet ik het ni meer....
    omdat ze pas straks iets laten weten die van het ziekenhuis.

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    235
    09-05-2005

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ja het is lichtroze, ik heb gisteren een test gedaan van kruidvat en was licht positief maar nu weet ik het ni meer....
    omdat ze pas straks iets laten weten die van het ziekenhuis.
    Hmm het kan nog alle kanten op dus, word je gek van die onzekerheid. Ik weet er alles van meid, heel veel succes met wachten! Heb zelf dat ook een paar keer gehad, positieve test en daarna toch bloedverlies, uiteindelijk zei ziekenhuis is een vroege miskraam dus hou er rekening mee dat het ook dat kan zijn. Maar heb vertrouwen, inch"Allah komt het goed...

  5. #155
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ppppf .... het duurt allemaal te lang, kan je ondanks je licht bloedverlies hebt en wa krampen zwanger zijn??? ik word zoooootttt!!!!!
    xxx

  6. #156
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    hallo
    ik moet een tweede test doen volgende week want de waarden waren zeer laag, ik hoop er niet op!
    krampen en bloedverlies dus het kan alle kanten uit. pppppffff;;;

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    hallo
    ik moet een tweede test doen volgende week want de waarden waren zeer laag, ik hoop er niet op!
    krampen en bloedverlies dus het kan alle kanten uit. pppppffff;;;
    hbiba mijn waarde waren ook laag en de dokter heeft meteen gezegd dat het niet goed ging komen ( en heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad ). ik hoop dat jij ondanks dit toch nog zwanger blijft inchallah.
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    hallo
    ik moet een tweede test doen volgende week want de waarden waren zeer laag, ik hoop er niet op!
    krampen en bloedverlies dus het kan alle kanten uit. pppppffff;;;
    Goeiemorgend,
    Laten we hopen dat het goed komt. Ik denk aan u.

    Ik ben vandaag voor echo en bloedname geweest. 1 follikel links, maar was nog klein. Ze bellen mij in de namiddag met meer nieuws over de bloedwaarden. Het kan zijn dat ik nog terug moet gaan voor opnieuw een echo. Wat stellen ze ons geduld toch op de proef.

    @OemYassir, Alles goed met jou? Wanneer moet jij opnieuw langsgaan?

    Groetjes,

  9. #159
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ppppfff de dagen lijken eeuwig te duren en elke dag is een hel, ongerust want de krampen en bloed blijven aanhouden...
    maandag weer gaan werken maar echt geen zin! zelfs zo erg dat ik ermee wil stoppen!!!!!
    ik ben de kluts kwijt, ik had nooit kunnen denken dat een ivf behandeling en de weken erna zo eeen hel konden zijn!!!!

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Hier ben ik weer, alles goed hier?

    @Saeda, al die behandelingen zijn niet te onderschatten, maar je doet het niet voor niets!! Hou het doel voor je ogen en probeer u sterk te houden. Alles komt met zijn tijd. Inshallah kan je snel met je volgende behandeling beginnen.

    Wij hebben morgen inseminatie, ik heb dit weekend weer pregnyl laten spuiten. Nadien is het wachten wachten wachten.

    Groetjes....

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    197
    21-06-2005

    Salaam alaikom lieve meiden, hier is nog iemand die niet op een natuurlijke manier zwanger kan raken. Ik heb een brok in mijn keel jullie verhalen gelezen. Soebhanna allah soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die deze moeilijke tijden meemaakt, omdat iedereen in de omgeving gewoon makkelijk zwanger wordt. EN dan lees ik hier hoeveel vrouwen er met dit probleem kampen. Incha allah Ya rab worden alle vrouwen met een zwangerschapswens zwanger.
    Ik heb zelf ook de hele mallemolen gehad. van iui tot ivf tot icsi, helaas zonder enig resultaat. Het enig resultaat was dat mijn huwelijk stuk ging, maar gair incha allah.
    Ben hertrouwd hmdl, en het begint weer te kribbelen. Wil weer beginnen maar ben zo bang voor de resultaat.

    Ik weet wat iedereen hier meemaakt, Moge Allah swt ons sabr geven.

    dikke kus

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Wat erg meid dat je huwelijk eronderdoor ging.... Ligt de oorzaak bij jou? Ik zou er zeker weten mee beginnen, hou je doel voor ogen en insch'allah haal je daar de kracht uit.

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    1.675
    14-03-2011

    Citaat Geplaatst door libbel Bekijk reactie
    Salaam alaikom lieve meiden, hier is nog iemand die niet op een natuurlijke manier zwanger kan raken. Ik heb een brok in mijn keel jullie verhalen gelezen. Soebhanna allah soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die deze moeilijke tijden meemaakt, omdat iedereen in de omgeving gewoon makkelijk zwanger wordt. EN dan lees ik hier hoeveel vrouwen er met dit probleem kampen. Incha allah Ya rab worden alle vrouwen met een zwangerschapswens zwanger.
    Ik heb zelf ook de hele mallemolen gehad. van iui tot ivf tot icsi, helaas zonder enig resultaat. Het enig resultaat was dat mijn huwelijk stuk ging, maar gair incha allah.
    Ben hertrouwd hmdl, en het begint weer te kribbelen. Wil weer beginnen maar ben zo bang voor de resultaat.

    Ik weet wat iedereen hier meemaakt, Moge Allah swt ons sabr geven.

    dikke kus
    Ik zou geen pil slikken en het op je af laten komen. Moge allah jullie allemaal verblijden.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    197
    21-06-2005

    Citaat Geplaatst door erasmus1 Bekijk reactie
    Wat erg meid dat je huwelijk eronderdoor ging.... Ligt de oorzaak bij jou? Ik zou er zeker weten mee beginnen, hou je doel voor ogen en insch'allah haal je daar de kracht uit.
    Ja vreselijke tijd was dat, en geen kinderen en huwelijk kapot. Maar hmdl ik heb nu een goed leven. Allah swt heeft het zo gewild.
    Ik wil heel graag beginnen, maar ben zo bang wallah.

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    197
    21-06-2005

    Lichtje 84:

    Ik slik geen pil.