1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    Salaheddine bezoekt Mounir el Hamdaoui. [ YOUTUBE ]


  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    Jodenstreken hoerenclub.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.547
    27-09-2005

    eerste openhartige interview van mounir mooi om te zien
    Het zijn niet de ogen die verblind raken, maar het zijn de harten in de borsten die verblind raken.”

    (Soerat al-Hadj: 46)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    Zeker met salaheddine is het altijd lachen!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=158824


    Mounir El Hamdaoui komt al maanden niet in de plannen van Frank de Boer voor. De aanvaller werd vorig jaar zomer door Martin Jol naar Amsterdam gehaald, maar de oefenmeester vertrok na enkele maanden. De aanstelling van Frank de Boer was het begin van het einde voor El Hamdaoui. "De eerste dag dat De Boer er was, was het klaar. Er was niks aan de hand", claimt de aanvaller.


    "Het ergste is nog dat ik er helemaal niets van af wist", vertelt El Hamdaoui op de website van schrijver en tv-maker Salaheddine over zijn plaats op de reservebank tegen AC Milan. "De pers wist al dat ik niet zou spelen en ik wist er zelf niets van af. Hij heeft wel de pers ingelicht, maar mij niet. Ik dacht dat ik zou spelen, maar tijdens de reis naar Italië sprak hij ook niet met mij. Ik dacht: wat is dit nou weer. Ik vond het vreemd." Eenmaal terug in Amsterdam wilde De Boer niet uitleggen waarom hij de aanvaller niet liet spelen. "Waarom moet ik jou dat zeggen, zei hij. Die twee, drie goals die jij hebt gemaakt interesseren me niet. Toen wist ik al dat het een gesloten boek was."


    El Hamdaoui betreurt de verhalen die naderhand in de media verschenen, zoals dat hij Luis Suárez zou hebben geslagen. "Suárez heeft zelf al aangegeven dat er niks is gebeurd, hij was mijn vriend." Dat hij geen Ajax-spits zou zijn, doet hij af als onzin. "Dan hadden ze me niet moeten halen. Ajax is degene die moeilijk doet en die voor een speler die ze naar het tweede sturen zoveel miljoenen vraagt. Zorg dan dat je weg kan. Als Ajax gewoon normaal had gedaan, zat ik nu in het buitenland." El Hamdaoui ontkent tevens dat zijn zaakwaarnemer Sigi Lens met onredelijke financiële eisen komt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Ajax is echt een leugenachtige vieze club. Ik snap niet dat er Marokkanen zijn die supporter van die jodenclub zijn.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    Wollah ik ook niet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Gruwelijk interview, nu weten we dat ook weer. Ik haat ajax alleen maar meer nu. Maar is wel lachen hahaha. De marokkaanse moeders slijmen bij moeder van mounir voor hun dochter
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Taarabt Bekijk reactie
    Gruwelijk interview, nu weten we dat ook weer. Ik haat ajax alleen maar meer nu. Maar is wel lachen hahaha. De marokkaanse moeders slijmen bij moeder van mounir voor hun dochter
    De marokkaanse ajax supporters op dit forum die blijven toch Ajax steunen en geven mounir de schuld. Volgens mij heeft ajax bij ze joden sihr gedaan toen ze het stadion voor de eerste keer betraden. Wel merkwaardig allemaal.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    23.147
    26-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dit was ergens rond Augustus opgenomen.

  12. #12
    De stad van Marokko!

    Reacties
    9.348
    27-05-2004

    2 omgekatte oldtimers in de bruiloftsstoet. (grijs en bordeaux rood)

    Traitors list:
    1. MarmitaLover 2. WorldFamous77 3. Morrokito 4. Clash 5. Broeder1993 6. ANSS 7. Heisenberg 8. Plaaggeest 9. RealBlood
    Who's next ?? Tfoo 3likum !!!


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    769
    11-09-2007

    hahaha,
    dat gedeelte met het vito-busje was ook kapotg lachen
    Waarom speel je de vedette als je niet kan Scoren?!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.116
    05-07-2010

    Leuk interview en goed om zijn kant van het verhaal eindelijk te horen.
    De Boer en zijn media vriendjes lopen wekenlang uit hun duim te zuigen dat El Hamdaoui zo onhandelbaar is. Bas Dost die hetzelfde doet en zelfs scheldend van het veld afloopt verdedigen ze in elke uitzending of nieuwsbericht.

  15. #15
    Milan per sempre

    Reacties
    33.913
    14-10-2008

    MVC Premium MVC Premium
    laat al die ajax fans maar de media napraten met werkweigering en te groot voelen voor de club etc

    iedereen met een gezond verstand weet dat de media 90% bullshit is

    mounir was rond met zowel espanyol als fiorentina, en kijk wat ajax dit

    meest hoerige club van nederland