Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #391
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppssaaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  2. #392
    ♥ Live,laugh,love.

    Reacties
    390
    02-02-2010

    Mooi verhaal! Ga zo door.

  3. #393
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Als een verliefde puber

    Ik hoorde hoe hij zijn telefoongesprek voort zette, hij had zo te horen een warm gesprek. Zijn lichte gelach horen klonk me als muziek in de oren. Zou hij me nog herkennen? Wil ik eigenlijk wel dat hij me herkent? Dacht ik bij mezelf. Ik trok de parkeerkaart uit het automaat en draaide me om. Hij had geen oog voor me, hij was te druk bezig met zijn telefoon. Ongemakkelijk werpt hij geld in het automaat. In zijn ene hand houdt hij zijn koffertje vast, tussen zijn hoofd en schouderblad houdt hij zijn mobieltje vast terwijl hij het muntgeld in het automaat stopt. Ik kijk hem even na maar besluit naar mijn auto te lopen.

    Als ik de motor heb opgestart wordt de passagiersdeur opengetrokken en neemt hij naast me plaats. Er zijn al wat jaren verstreken, maar deze handeling zorgde ervoor dat het leek alsof de laatste keer gister was. "Nora, hoe gaat het met je?" Vraagt hij me bezorgd terwijl hij zijn blik over me heen laat glijden. Gaat prima, beantwoord ik zijn vraag. Hoe gaat het met jou? Hij tovert een glimlach op zijn smoel, zijn perfecte gebit valt zoals altijd op. De tintelingen lijken hun slag zoals de eerste keer te slaan. "Waar ben je al die tijd geweest? Ik heb naar je gezocht, maar mijn complimenten je weet jezelf goed verborgen te houden." Even wordt mijn lach me de baas. Ach, ik was drukjes. "Je was de laatste keer niet echt gezellig vertrokken.." Zegt hij voorzichtig. Maar ik wuif zijn opmerking aan de kant om hem te vragen hoe hij de afgelopen jaren ervaren heeft.

    Voor we het door hebben zitten we knus in een café. We praten alsof twee beste vrienden elkaar eeuwen niet hebben gezien. Zo verteld hij me dat zijn studie helemaal rond is en dat hij vorig jaar na een maand huwelijk uit het huwelijksbootje is gestapt. Zijn schoonfamilie deugde niet, ze wouden bij hem witwassen en wouden misbruik van hem maken. Hij vraagt mij of ik in de tussentijd een vriend of verloofde heb gehad, ik schud mijn hoofd en geniet van zijn aanwezigheid.

    Uiteindelijk hebben we daar ruim vier uur gezeten, bij het afscheid werd al gauw duidelijk dat we elkaar de volgende dag weer zouden ontmoeten.

    Met een plof beland ik op mijn bed, de vlinders slaan hun slag terwijl er zonder besef een glimlach mijn mond siert. 'Kappen nou Noor, je lijkt wel een verliefde puber.' Probeer ik mezelf streng toe te spreken. Maar als mijn mobiel twee maal een piepend geluid maakt als teken een sms te vangen grijp ik naar mijn hart en open deze.

    "Ondanks de tijd die verstreken is, ondanks alle gebeurtenissen, je weet keer op keer voor rillingen te zorgen. Ik weet het zeker, jij bent niet zomaar een vrouw. Nee jij bent mijn toekomstige vrouw. Als je slaapt wil ik mezelf excuseren, ik kan namelijk niet in slaap vallen. Daar was deze dag te bijzonder voor. Tot morgen prinsesje."

    Keer op keer lees ik het smsje, uiteindelijk slaak ik een kreet van vreugde. Nabil, hij is geweldig!

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  4. #394
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Erg bedankt voor alle comments, pm's en groene puntjes.

    Mijn excuses dat het enkele dagen stil heeft gelegen rond het verhaal, alleen heb ik drukke dagen achter de rug.

    Ik heb zojuist een klein vervolgje gepost, maar er wordt hard aan een groter vervolgje gewerkt. Als het goed is zien jullie deze morgen middag tegemoet.

    Keep enjoying .

    HOOD

    Ps: vergeet de poll niet.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    20
    26-03-2012

    I love your story! Oeeeeeeeeep!
    Leven is een les, zeker als je niet oplet.

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    744
    23-03-2009

    thnx voor het vervolg! uuup
    Niet actief

  7. #397
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Dankjullie wel, er wordt aan een vervolgje gewerkt .

    Keep enjoying!

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  8. #398
    Bezet.

    Reacties
    252
    17-01-2010

    Up

    2gebruikers.

  9. #399
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Die Sms doet me denken aan me ex

    Up Dikke duim voor u madame

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  10. #400
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Varen

    De zonnenstralen verlichten mijn kamer, opgewekt sta ik op en loop naar mijn mobieltje.

    "Ik verheug me op straks! Tot straks engeltje."

    Las ik zijn smsje. Het smsje zorgde voor een glimlach.

    In mijn tas graai ik naar mijn agenda. Maar mijn hand lijkt een andere vangst dan de agenda te hebben, mijn werktelefoon. Even dringt een somber gevoel tot me door. Ik was nog steeds radeloos. Het sombere gevoel leek zich al gauw om te zetten tot een naar gevoel. Want ergens diep van binnen, wist ik het zeker. Ik wist het zeker.. "Nora!" Het geschreeuw van mijn moeder haalde me uit gedachte. Ik open een la en gooi hier de telefoon in. Zo snel als ik kan huppel ik de trappen af. Ja? Vraag ik haar haastig. "Ontbijt staat in de keuken, ik heb zo een afspraak dus ik ga nu. Doe je voorzichtig?" Ze praat tegen me terwijl ze al haar spullen bij elkaar raapt om te vertrekken. Aandachtig volg ik haar handelingen. Ze staat in de deuropening en kijkt me streng aan. "Doe je voorzichtig, vroeg ik je." Zegt ze verontwaardigd. Sorry, ja ik doe voorzichtig mompel ik afwezig. Ik zie hoe ze haar wenkbrauwen vervormt. Ze schud haar hoofd en verlaat het huis.

    Ik stond al ruim een kwartier naar mijn kast te staren. Door de spanning wist ik maar niet de juiste combinatie te maken, 'Noor kom op, het is maar een date.' Sprak ik mezelf geïrriteerd toe. Zuchtend grijp ik naar wat kledingstukken. Uit de schoenenkast trek ik bijpassende stilettos.

    Als ik de douche uitstap en naar mijn kamer loop hoor ik beneden gekraak. Ik stop met lopen, ga tegen de muur aan staan en hou mijn adem in. Voorzichtig loop ik langs de muur naar mijn kamer. Mijn rug blijft tegen de muur aan, tot ik bij mijn kast kom. Ik trek een vuurwapen tussen mijn kleding vandaan en grijp naar kogels in de sokkenla, zo stilletjes mogelijk klik ik deze in het wapen. Sluipend ga ik de trappen af. Erg geconcentreerd loop ik door mijn huis, ik raak opgelucht als ik zie dat de afwas voorzichtig van elkaar afglijdt en dit de oorzaak van het gekraak was. 'Verdomme Noor, je bent aan het doordraaien' mompel ik boos.

    Aangekleed en al rij ik naar de afgesproken plaats.

    Even lijken alle zorgen me ontnomen te worden bij het zien van zijn lach. Het aanschouwen van zijn donkere glinsterende ogen doet me meer dan goed. Hij verteld me dat we gaan varen, met vlinders in mijn buik loop ik achter hem aan.

    Als de boot over het water lijkt te vliegen staan hij en ik op het dek. Mijn haren wapperen heen en weer. Hij vangt deze op en houdt ze met een hand vast. Onze kijkers hebben contact, de wind zorgt voor een sfeervol moment. Hij heeft nog steeds mijn lokken beet. Zachtjes voel ik hoe zijn tedere lippen een kus op mijn voorhoofd planten. Zorgzaam trekt hij me tegen zich aan, zijn borstkast waar mijn hoofd op rust voelt vertrouwd aan. Een warm gevoel bespeelt mijn lichaam, zijn hand die hij om mijn middel heeft geslagen en de andere hand die door mijn lokken strijken zorgen voor duizenden tintelingen. 'Is dit nou verliefd zijn?' Vroeg ik mezelf af. Ik snuif zijn geur in me op en beantwoord mijn eigen vraag, 'ja, dit is verliefd zijn.'

    De boot is inmiddels tot stilstand gekomen, hij pakt me bij mijn hand en begeleid me tot de oever. Een knus restaurantje valt me op. "Heb je trek?" Vraagt hij me terwijl hij een kusje op mijn haar drukt. Ik knik en glimlach, het kusje voelde zo goed, bijna te goed.

    Gezellig eten we vis in het restaurantje en praten over mijn studie en zijn drukke baan. Hij vraagt nog naar mijn thuissituatie en naar mijn vader maar ik schuif die onderwerpen zo onopvallend mogelijk van tafel. Zo belanden we algauw in een discussie over alledaagse dingen. Maar zelfs deze discussie zou ik niet willen missen. Alles leek perfect aan Nabil, alles. Iets wat ik totaal niet gewend was..

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  11. #401
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Bedankt voor alle up's en mijn excuses dat ik mijn belofte niet ben nagekomen, deze werd namelijk door privé omstandigheden belemmerd. Nogmaals mijn excuses.

    Voor de nieuwe lezers, van harte welkom en allen nog veel lees plezier.

    Keep enjoying

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  12. #402
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door DanooNtje070 Bekijk reactie
    Die Sms doet me denken aan me ex

    Up Dikke duim voor u madame
    Ik hoop niet dat dit confronterend voor je is?
    Bedankt lieverd .

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  13. #403
    Bijna Lid

    Reacties
    157
    18-12-2007

    Perfect.

  14. #404
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppssaaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #405
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    aaahw echt leuk voor nora oepaa