Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #376
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Bedankt voor het uppen lieverds!

    Ik kreeg zojuist een telefoontje dus moet snel weg, vervolgje komt er sowieso alleen zal dit laat worden.

    Excuses.

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  2. #377
    Bijna Lid

    Reacties
    157
    18-12-2007

    Je doet het Geweldig. Ga snel veder meid.

  3. #378
    Bijna Lid

    Reacties
    157
    18-12-2007

    Hmmm...Je kunt erg goed schrijfen, de manier hoe je het over brengt de actie de emotie enzv. Erg goed en sterk. Vaak als ik hier andere verhalen lees is het te veel van het goede ze proberen zo goed hun best te doen dat het gewoon mislukt. Maar bij jouw lijkt het gewoon simpel en leuk. Ik vind het leuk dat er van alles wat is dus het harde maar toch ook het zachte, wat ik erg leuk vind.

    Ga vooral verder met schrijfen

  4. #379
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Bezoekersuur

    Het wereldje waar ik sinds mijn jeugd al in leef. De omgeving waarin ik mezelf heb ontwikkeld, overtroffen en soms tegenkwam. De belevenissen die me altijd zullen bij blijven en die me uiteindelijk hebben gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben. Er werd bij deze een punt achter gezet.

    Het pand werd grondig onderzocht, Rosa nam zo alle waardevolle spullen van Benito mee. Als alles leeg is gehaald sluit ze het pand. Bij deze handeling wordt ze overspoeld door tranen, want ook zij besefte dat het spelletje niet voort werd gezet.

    De dagen verlopen echter vermoeiend, ondanks dat ik er sterk overna dacht te stoppen had deze gebeurtenis een grote impact op me gehad. Want hoe graag ik ook stoppen wou en hoe graag ik mijn leven wou verbeteren gaf nog niet aan dat ik werkelijk klaar was met duistere zaken.

    Ik staar denkend voor me uit, ik hoor de vogels fluiten, het water van de kanaal stromen en honden in de verte blaffen. In al die jaren heb ik buit geteld, verzameld en opgeborgen. Gespaard voor de toekomst en uit voorzorg. Mijn vingers bespelen elkaar terwijl mijn hersencellen worden gekraakt. Hoe nu verder? Was de vraag die er alsmaar door mijn gedachtegang heen galmde. Alleen jammer genoeg galmde er geen antwoord terug.

    Verslagen kijk ik mijn moeder aan die om zich heen staat te zwaaien, ze schreeuwt de longen uit haar lijf dat ze haar man meer dan zat is. Ze niet tevreden is met haar leven en hoe verschrikkelijk ze het vind om elke keer als voetveeg gebruikt te worden. De tranen die langs haar wangen waggelen creëren al gauw een irritatie bij me op die zich lijkt uit te breiden tot woede. Diezelfde dag nog maak ik een afspraak voor de eerst volgende bezoekgelegenheid om bij hem langs te gaan, niemand liet haar huilen, niemand.

    Het is een tijdje terug dat ik hier was en ondertussen was mijn kijk op de detentie flink veranderd. Dat het niet prettig is om vast te zitten voor de gevangene zowel voor zijn naaste was me allang duidelijk en zeker niet onbekend. Alleen leek het alsof ik er dit keer veel beter bij stil stond. Nonchalant stap ik binnen en meld me, de procedure loopt zoals altijd en uiteindelijk zit ik tegen over hem. "Hallo Nora." Zijn schorre stem zorgt al direct voor irritatie. Ik ben hier niet voor een thee kransje, wat is dat met mijn moeder. Beantwoord ik hem streng. Zijn blik staat leeg, hij grinnikt even en legt zijn hand op de mijne. "Het spijt me, het spijt me echt. Maar begrijp dat ik hier gek wordt. Weetje hoelang ik hier al zit en weetje hoelang ik nog moet?" Zegt hij op een gebroken toon. Je kan slap lullen wat je wilt, je zit hier je straf uit, ga niet doen alsof je hier onschuldig zit. Zij hoeft niet op te draaien voor jouw fouten, heb je dat begrepen? Sis ik hem toe terwijl ik mijn handen onder die van hem trek. Hij lijkt hier erg van te schrikken, "Nora.." Probeert hij, maar ik ben er niet over te spreken. Mijn moeder is mijn moeder, ze is heilig. Hij heeft het fout als hij denkt dat hij met zijn praatjes wegkomt, dan kent hij mij niet. In de loop van het bezoekersuur vraag hij me om vergevenis, hij doet beloftes en smeekt me om haar te vertellen hoe ziels veel hij van haar hield. Na een tijdje besluit ik hem mijn woord te geven, stroef zeg ik hem gedag. "Nora" roept hij me terug. Ik werp een blik naar achter en zie dat zijn ogen betraand zijn. "Bedankt" piept hij. Ik kijk hem slechts seconden lang aan en besluit door te lopen. Ik liep door met een steek, een steek van emotie.

    Ik loop het detentiegebouw uit en loop naar de betaalautomaten van het parkeerterrein als ik opschrik van een stem die mijn trommelvliezen benadert.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  5. #380
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Uplaaaaa
    Bedankt meis!
    Citaat Geplaatst door DanooNtje070 Bekijk reactie
    HHahahaha okey okey dan
    jaa dat vind ik zeker
    mag het een lang verhaaal worden
    en lkkr spannend blijven etc etc
    Haha, ik denk dat hij in de zomer af is..

    Citaat Geplaatst door didi-s Bekijk reactie
    Upp!

    Ik kan alleen zeggen dat je heel snel verder moet gaan omdat je het geweldig doet!
    Dat is fijn om te horen, bedankt .
    Citaat Geplaatst door Maan_ Bekijk reactie
    Ik verwachte gister al een vervolgje But I don't blame you! Hoop vandaag toch nog een stukkie te lezen
    Hij staat er op schat, excuses voor de vertraging.
    Citaat Geplaatst door Nora-B Bekijk reactie
    uupppp
    Veel leesplezier meid!

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  6. #381
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door aysham Bekijk reactie
    oepaa
    Citaat Geplaatst door DanooNtje070 Bekijk reactie
    Upske Upske
    Veel leesplezier dames .

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  7. #382
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie
    !
    Haha, ik denk dat hij in de zomer af is..
    hahaha mag nog wel langer hooor blijft leuk om te lezen

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  8. #383
    --

    Reacties
    558
    03-01-2008

    Je schrijft geweldig meid. upp

  9. #384
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Erg bedankt voor alle lieve comments, kritiek opbouwende pm's en uiteraard de vrolijke groene puntjes!

    Ik heb nieuwe lezers gespot, hen wil ik van harte welkom heten en ze nog veel leesplezier wensen.

    Op het moment ben ik bezig, mogelijk staat er later deze avond een vervolgje.

    Keep enjoying

    HOOD

    Ps: vergeet de poll niet in te vullen indien je dit nog niet hebt gedaan.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  10. #385
    MAmine <3

    Reacties
    1.047
    04-02-2012

    heej lieve schat
    ben een tijdje afwezig geweest op je topic
    maar heb alles in gehaald
    ik wil je zeggen

    continue with the story and keep going on writing because you're great!
    BiG Kiss off The3sisters

    Citaat Geplaatst door Mesrine Bekijk reactie

    Jij hebt vaak plezier in het leven, jij gaat er alles aan doen om alleen happy te zijn.
    Soms pak je het positief aan en soms negatief.
    Als je je bewust bent van het feit dat je niet correct gehandeld hebt, dan onderdruk je dat.
    Paardenfluisteraar Mesrine heeft het op het juiste eind.


  11. #386
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    aaaah, wat haak je af? Haha, zied ik wil het weten!

  12. #387
    Born to be cool.

    Reacties
    39
    26-12-2011

    Flawless, just like always.
    She builds those walls up, 'cause she doesn't want anyone to reach her heart.

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    36
    25-04-2011

    Up! Je schrijft nog steeds prachtig meid.

    Soms lief, soms niet!


  14. #389
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Super verhaal

    Uuupppssaaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #390
    --

    Reacties
    558
    03-01-2008

    upp! Nogmaals je schrijft geweldig!