1. #1
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium

    kinderfeestjes

    Wil je je kind een leuk verjaardagsfeestje geven, maar ben je niet zo creatief of heb je gewoon geen tijd.
    Zoek dan niet langer verder. Ik organiseer kinderfeestjes.

    Van samen koken en lekker oppeuzelen tot kinderdisco's. Voor elke leeftijdsgroep heb ik wel een leuk idee. Tevens verzorg ik traktaties voor school.

    Ik kan het feestje bij jou thuis houden of bij mij thuis. Prijs in overleg. Ik woon in de provincie Utrecht.

    Lijkt dit je wat of heb je vragen stuur me dan een pm.

  2. #2
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ja zonder kinderen geen feestje!

  3. #3
    lachen is gezond

    Reacties
    30
    15-12-2003

    heb je ook voorbeelden van traktatie die je maakt? binnenkort word me zoontje 4 en ben me al vast aan het voorbereiden op ideeen voor zijn traktatie. oke ik hoor het wel

  4. #4
    lachen is gezond

    Reacties
    30
    15-12-2003

    krijg ik nog antwoord op mijn vraag of ben je me vergeten

  5. #5
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    sorry ik ben druk geweest met wat bruiloften. Ik verzorg namelijk ook wel eens koekjes en salades enzo voor feesten.

    Maar traktatieĀ“s voor je zoontje die 4 wordt. Allereerst alvast van harte gefeliciteerd.

    Je kunt bijvoorbeeld. snoepkettingen maken of schatkistjes gevuld met iets lekkers of spookjes (als je het gezond wilt houden) of geglazuurde appels, of spiesjes met snoep en fruit. Verder kun je van cake ook bootjes maken met op het vlaggetje de naam en leeftijd van je zoon.

    Ik heb genoeg ideeen

  6. #6
    lachen is gezond

    Reacties
    30
    15-12-2003

    dank je wel voor je ideeen maar ik ben er uit wat ik voor hem ga maken, en sorry trouwens voor mijn ongeduldigheid...

  7. #7
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    geeft niet hoor meisje. Het is je vergeven

  8. #8
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Heb je ook ideetjes voor 2-jarigen? of zijn die te klein voor dat soort dingen?
    Feestje is gewoon bij mij thuis en dan ook iets voor de volwassenen die meekomen?
    Niets is wat het lijkt

  9. #9
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    voor 2 jarigen wordt het moeilijker. Je kunt een knutselfeestje geven. eerst kadootjes verstoppens samen er naar zoeken en daarna liedjes zingen. Bijvoorbeeld zakdoekje leggen of schipper mag ik overvaren. Daarna samen iets knutselen als dat lukt.

    2 is eigenlijk te jong voor een echt feestje