1. #61

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    591
    06-09-2011

    Mijn vrouw werd steeds zieker ,ziet dingen en medisch niks te vinden maar zie wel dat ze er op.achteruit gaat een paar keer roqia laten doen alleen zie ik haar dan zo lijden ,moet ik met haar door een hel en dat trek ik niet,wij zijn pas een paar maandjes getrouwd na de bruiloft letterlijk begon ze te spugen en werd ze heel ziek sindsdien gaat het nog slechter,met handvragen veranderde ze ook...het lijkt hoe dichter ik kwam hoe zieker ze werd bestaat dat




    Mijn vrouw werd steeds zieker van handvraging tot aan huwelijk roqia helpt in haar geval niet voor lang,tijdens roqia word ze ziek en lijkt het een epileptische aanval daarom meegestopt ,zou een djin elasiq haar ziek maken?

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    1.294
    26-02-2002

    Beste broeder,
    de kans is groot dat de djin die het lichaam van je vrouw overneemt ziek word door rouqia en niet je vrouw.
    Broeder weet dat rouqia genezing enkel helpt voor jezelf en je vrouw geheel over te geven aan Allah swt.
    je dient overtuigd te zijn van de islam. je dient dagelijks bezig te zijn met de islam zoals het hoort.
    zodra je dit op orde hebt, zou ik rouqia laten verrichten. Het lijkt alsof jou vrouw lijd, maar echter is het de djin die aan het lijden is.
    een djin word gepijnigd door de koran verzen. je moet het zo zien dat als jij ergens bent en dagelijks word geslagen, jij op een gegeven moment daar weg zult gaan. dus broeder zorg ervoor dat er dagelijks koran ten horen word gebracht in huis en omgeving en vermijd muziek. Na genezing dien je de islam en je overgave tot Allah swt niet los te laten.

    succes toegewenst en moge Allah swt je bijstaan

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    43
    19-02-2007

    Salaam aleikoem.

    Ik ben ook getroffen door sihr in mijn jongere jaren. Ik ben de huwelijksmarkt al jaren voorbij. 30jaar alweer en nog geen huwelijk. Ik werd rond mijn 15? 16e? wakker met hennavlekken. Tot de afgelopen 2 jaar kom ik erachter wat er moest zijn. Na een gesprek met een imam te hebben gevoerd wat de hennavlekken moesten voorstellen. Rond mijn tienerjaren ben ik wakker geworden met oranje vlekjes die niet weg waren te krijgen. Na n paar dagen was t weggetrokken. Ben ik een half leven verder bi idni Allah, en na heel wat bezoekjes te hebben gehad van huwelijkskandidaten, heb ik mij met angst steeds moeten weren. Na de bezoekjes kreeg ik spijt. Ik nam mijzelf voor dat ik de ware gewoon nog niet ontmoet had. Ikzelf ben erg angstig ingesteld als n kerel mij benadert. Mijn hart gaat te keer en voordat de persoon mij bereikt, knap ik op de persoon af. Alhoewel t om nette kerels gaat die mij met respect hebben benaderd.
    Terug naar de imam die mij vertelde dat ik bezeten zou zijn. Ik wilde t niet accepteren. Wie zou mij dat willen aandoen?
    Bij de imam aangekomen met mahram erbij, heb ik via n stereo met koptelefoon zo'n 3 uur achter elkaar zitten luisteren. De imam vroeg mij na de luisterperiode n aantal vragen m.b.t sihr. Heb ik last van wisselende buien(haat/ruzie maken in thuissituatie), rugpijn ,extreme haaruitval, harde buiken, veel gas in de buik.
    Ik kon veel herkennen want sinds mijn tienerjaren heb ik veel last van obstipatie, ik kon niet veel hebben qua etenslust. Eten met kruiden kon ik niet meer hebben en al helemaal geen olijfolie. Ik kon opeens geen vlees meer eten. Echt bizar subhana Allah.
    ik kreeg n cd mee van bijna 2uur roqya en die zou ik 3x moeten beluisteren op n dag rond fajr, asr en maghreb.
    Na thuiskomst heb ik mij van de rest afgezonderd en ben ik gaan luisteren na asrgebed. Er gebeurde nog steeds niets. Na het maghreb gebed heb ik weer de koptelefoon op en raad eens wat er gebeurt?
    Mijn benen gingen de lucht in en ik kon nix uitrichten. Soubhana Allah, als ik terug moet kijken naar de pijn, onmacht, de ogen van familieleden die mij toekeken en nix konden verrichten. T heeft mijn leven overhoop gehaald en ik heb alhamdoelilah na vele depressieve gevoelens mijn geloof/iman erg versterkt. Ik heb de djin zo erg met rokia en dua's gepijnigd, dat kan ik beamen want t heeft mijn lichaam totaal gesloopt. Ik ben uiteindelijk zelf gaan starten met de roqya, nl sourat baqarah hardop reciteren. Tijdens de recitaties kreeg ik aanvallen die niet te beschrijven zijn, alhamdoelilah 3ala ***** 7aal. Ik ben nu 2 jaar verder met roqya en ik kan zeggen dat t minder is geworden. Je geloof in Allah subhana wa ta 3ala wordt sterker of zwakker. De djin zal je influisteren om je zwak te maken en je zal met vragen komen die niemand kan beantwoorden. Waarom jij? Waarom duurt t zolang voor je heelt van de sihr? Waarom krijg ik geen antwoord op mijn gebeden?etc.
    Ik ben een mens met zwakheden, maar alhamdoelilah keert alles wat leeft terug naar Allah subhanahoe subhanah. Wat mij heeft geholpen is de duas voor bescherming in fajr en na asr gebed te leren. Ik lees elke dag wel een aantal sourats en anders beluister ik deze. De stap ligt bij de mens zelf, in hoeverre is je iman/geloof in Allah en wat wil je er aan doen om dichter bij Allah swt te komen.
    T heeft mij altijd pijn gedaan om te weten dat ik achteraf fout bezig was met t afweren van huwelijkskandidaten. Je wordt nl geacht te trouwen om je deen af te maken.
    Dit is n deel van mijn verhaal, misschien herkent iemand iets in zichzelf terug.
    Om t af te ronden "qoul lan yousibana*illa*ma*kataba allahou lana*houwa mawlana*wa^ala*allahi falyatawakkali almou/minoun".
    Allah ie shafiina min qoeli shar.


    Wa salaam aleikoem

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    44
    07-04-2015

    Citaat Geplaatst door samya_21 Bekijk reactie
    Salaam aleikoem.

    Ik ben ook getroffen door sihr in mijn jongere jaren. Ik ben de huwelijksmarkt al jaren voorbij. 30jaar alweer en nog geen huwelijk. Ik werd rond mijn 15? 16e? wakker met hennavlekken. Tot de afgelopen 2 jaar kom ik erachter wat er moest zijn. Na een gesprek met een imam te hebben gevoerd wat de hennavlekken moesten voorstellen. Rond mijn tienerjaren ben ik wakker geworden met oranje vlekjes die niet weg waren te krijgen. Na n paar dagen was t weggetrokken. Ben ik een half leven verder bi idni Allah, en na heel wat bezoekjes te hebben gehad van huwelijkskandidaten, heb ik mij met angst steeds moeten weren. Na de bezoekjes kreeg ik spijt. Ik nam mijzelf voor dat ik de ware gewoon nog niet ontmoet had. Ikzelf ben erg angstig ingesteld als n kerel mij benadert. Mijn hart gaat te keer en voordat de persoon mij bereikt, knap ik op de persoon af. Alhoewel t om nette kerels gaat die mij met respect hebben benaderd.
    Terug naar de imam die mij vertelde dat ik bezeten zou zijn. Ik wilde t niet accepteren. Wie zou mij dat willen aandoen?
    Bij de imam aangekomen met mahram erbij, heb ik via n stereo met koptelefoon zo'n 3 uur achter elkaar zitten luisteren. De imam vroeg mij na de luisterperiode n aantal vragen m.b.t sihr. Heb ik last van wisselende buien(haat/ruzie maken in thuissituatie), rugpijn ,extreme haaruitval, harde buiken, veel gas in de buik.
    Ik kon veel herkennen want sinds mijn tienerjaren heb ik veel last van obstipatie, ik kon niet veel hebben qua etenslust. Eten met kruiden kon ik niet meer hebben en al helemaal geen olijfolie. Ik kon opeens geen vlees meer eten. Echt bizar subhana Allah.
    ik kreeg n cd mee van bijna 2uur roqya en die zou ik 3x moeten beluisteren op n dag rond fajr, asr en maghreb.
    Na thuiskomst heb ik mij van de rest afgezonderd en ben ik gaan luisteren na asrgebed. Er gebeurde nog steeds niets. Na het maghreb gebed heb ik weer de koptelefoon op en raad eens wat er gebeurt?
    Mijn benen gingen de lucht in en ik kon nix uitrichten. Soubhana Allah, als ik terug moet kijken naar de pijn, onmacht, de ogen van familieleden die mij toekeken en nix konden verrichten. T heeft mijn leven overhoop gehaald en ik heb alhamdoelilah na vele depressieve gevoelens mijn geloof/iman erg versterkt. Ik heb de djin zo erg met rokia en dua's gepijnigd, dat kan ik beamen want t heeft mijn lichaam totaal gesloopt. Ik ben uiteindelijk zelf gaan starten met de roqya, nl sourat baqarah hardop reciteren. Tijdens de recitaties kreeg ik aanvallen die niet te beschrijven zijn, alhamdoelilah 3ala ***** 7aal. Ik ben nu 2 jaar verder met roqya en ik kan zeggen dat t minder is geworden. Je geloof in Allah subhana wa ta 3ala wordt sterker of zwakker. De djin zal je influisteren om je zwak te maken en je zal met vragen komen die niemand kan beantwoorden. Waarom jij? Waarom duurt t zolang voor je heelt van de sihr? Waarom krijg ik geen antwoord op mijn gebeden?etc.
    Ik ben een mens met zwakheden, maar alhamdoelilah keert alles wat leeft terug naar Allah subhanahoe subhanah. Wat mij heeft geholpen is de duas voor bescherming in fajr en na asr gebed te leren. Ik lees elke dag wel een aantal sourats en anders beluister ik deze. De stap ligt bij de mens zelf, in hoeverre is je iman/geloof in Allah en wat wil je er aan doen om dichter bij Allah swt te komen.
    T heeft mij altijd pijn gedaan om te weten dat ik achteraf fout bezig was met t afweren van huwelijkskandidaten. Je wordt nl geacht te trouwen om je deen af te maken.
    Dit is n deel van mijn verhaal, misschien herkent iemand iets in zichzelf terug.
    Om t af te ronden "qoul lan yousibana*illa*ma*kataba allahou lana*houwa mawlana*wa^ala*allahi falyatawakkali almou/minoun".
    Allah ie shafiina min qoeli shar.


    Wa salaam aleikoem
    Je doet alsof je nu te oud bent om te huwen. Voor sommigen begint het rond jouw leeftijd pas, dus niet getreurd.
    Allahoemma rabba haadhihi ad-da3wati at-taamma, wa s-salaatie l-qaa-ima, aati Moh’ammeden al-wasielata wa l-fadhielata wa ab3ath-hoe maqaamen mah’moeden alladhie wa 3adtah. (Innaka laa toeglifoe l-mie3aad).

  6. #66
    Alhamdoulilah

    Reacties
    13
    12-10-2015

    Notificatie.

    Never miss an opportunity to put a smile on someone's face.


  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    459
    18-02-2010

    Tis eeen oude topic zie ik

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    9
    12-12-2016

    Salam ben je er al vanaf n hoe?

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    9
    12-12-2016

    Bij welke raki ben je geweest?

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    29-03-2010

    Het is het best om eerst the achterhalen op welke wijze de sihr is toegepast. Op die wijze kun je effectiever te werk gaan.

    Google eens Soennah dokter. Ik kan je die raaqi aanraden. Hij runt samen met een aantal broeders een winkel en doet daarnaast gratis roqiyah. Maar de roqiyah is enkel bedoeld om the diagnostiseren om op basis daarvan een behandelplan op te stellen. Men dient dat behandelplan zo nauwkeurig mogelijk te volgen.

    Je kunt dan om de 4 á 5 maanden terug om de voortvang te monitoren.

    Wat betreft sihr, bezetenheid, al ‘ayn en hasad; er zijn genoeg mensen die daarmee rondlopen zonder dat zij daar van bewust zijn. Mensen beginnen het meestal te ‘voelen’ wanneer ze zich ziek beginnen te voelen, met psysiche problemen beginnen te kampen en/of wanneer er te veel dingen tegenzitten.
    Smeekbede voor wanneer u iets te moeilijk wordt:
    '' O Allah, er is niets makkelijker dan hetgeen wat U vergemakkelijkt.
    Als het u behaagt, dan maakt U zelfs moeilijkheid makkelijk''.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Zoveel mensen hebbem dit

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018



    Kern van deze boodschap is dat het tot de volmaaktheid van tawhid is om geen vrager te zijn, geen ruqya en geen andere zaken opdat jouw vertrouwen (tawakul) volledig bij Allah ligt.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Ondanks dat sihr bestaat is het een zeer zwakke symptoom.

    Allah zegt in soera Yoenes vers 81:

    اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

    فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ

    صدق الله العظيم

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie


    Kern van deze boodschap is dat het tot de volmaaktheid van tawhid is om geen vrager te zijn, geen ruqya en geen andere zaken opdat jouw vertrouwen (tawakul) volledig bij Allah ligt.
    Maar je moet juist dua doen en vragen bij Allah

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Ondanks dat sihr bestaat is het een zeer zwakke symptoom.

    Allah zegt in soera Yoenes vers 81:

    اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

    فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ

    صدق الله العظيم
    Ja je hebt wel verschillende gradaties
    En je kan ook alleen bexeten zijn weer door verschillende djins met gradaties