1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    588
    20-04-2010

    Citaat Geplaatst door brafari Bekijk reactie
    salaam
    iets wat allah je geeft moet je geen spijt hebben,zeg lhamdoeilillah,thuis zitten word je ook ziek van.
    geef hem gewoon een lepel puur olijfolie de echte ,niet die je gewoon van de winkel koopt..dat is beter dan die siroopjes
    na paar minuten hoor je hem niet meer inshallah.en in de nacht smeren op zijn rug en borst..
    Klopt alles is el mektabe. Maar als het je op dat moment overkomt ben je echt boos op je zelf en verwijt je je zelf toch alles.
    Nee wij hebben echte pure olijfolie.Tot nu toe is het echt goed aangeslagen, hij neemt het wel moeilijk in, omdat het niet lekker smaakt. Maar is voor een verkoudheidje echt de beste medicijn.
    [IMG][/IMG][IMG] Ashel7ie
    2 gebruikers,zusjelief

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    588
    20-04-2010

    Citaat Geplaatst door lief12 Bekijk reactie
    Alhamdolilah dat t weer wat beter gaat met je kind, geeft je nu ook wat rust.
    Hamdolah het geeft echt innerlijke rust, ik kan weer lachen.
    [IMG][/IMG][IMG] Ashel7ie
    2 gebruikers,zusjelief

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    62
    17-02-2010

    Die zetpillen zijn denk ik niet in nederland te krijgen, ik ken ze in ieder geval niet, en zelf werk ik met medicijnen. Denk misschien iets van belgie? Lijkt me wel apart, en handig! Zouzou7t als je een naam hebt van die zetpillen zou echt fijn zijn! Misschien dat ze hier wel te krijgen zijn maar bij andere groothandels...

  4. #94
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Salaam,

    mijn dochtertje van 2 maanden heeft ook een erge verkoudheid en hoestbui. Volgens mij Door die dktp prik. Heb haar net een lepeltje olijfolie geven. Ze slaapt gelukkig nu. Honing moet je absoluut niet geven. Zitten schadelijke stoffen in zogenaamde botulisme. Kan je kind aan sterven.
    Na een jaar of twee kan het wel.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    3.894
    06-10-2004

    Citaat Geplaatst door sannaaa Bekijk reactie
    Sommigen mensen hebben mij honing aangeraden,maar dat durf ik niet. Omdat hij 1maand oud is.
    m'n zoontje had t ook, niets hielp helaas.. Hij moet echt uitzieken. Ik gaf wel olie om z'n keeltje te verzachte

    Heel gelukkig elhamdoelillah..

    Trotse mama van mijn prinsesjes en prinsje


  6. #96
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Hoestsiroop wordt zelden voorgeschreven bij pasgeborene omdat sommige artsen een verband leggen met het diep slapen door de siroop en wiegendood.

    Beter een beetje lauwe/warme olijfolie op hun borstje wrijven.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #97
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    geef hem een beetje olijfe olie wel opwarmen smeer zijn borst en rug er ook mee in en dan inbakkeren en in sha allah zal het minder worden allah chafih

  8. #98
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Hoestsiroop wordt zelden voorgeschreven bij pasgeborene omdat sommige artsen een verband leggen met het diep slapen door de siroop en wiegendood.

    Beter een beetje lauwe/warme olijfolie op hun borstje wrijven.
    oh je was me al voor hihi

  9. #99
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Talking

    Ik gooi even een topic van 3 jaar geleden omhoog haha

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Ik zou war olijfolie geven. Voor het slapen een hete douche. Het stoom zorgt ervoor dat alles wat loskomt. Daarna goed inpakken. En eventueel een ui door midden in de slaapkamer.