1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-10-2009

    Moslim Media zoekt administratieve stagiaires! Lees snel verder…

    Gezocht administratieve stagiaires!

    Bedrijfsnaam:
    Moslim Media/ Moslim Vandaag

    Locatie:
    Amsterdam (Sloterdijk)

    Stage informatie:
    Type stage = Meeloop stage - Afstuderen
    Aantal uren = 24- 32 uur (bespreekbaar)
    Vereist opleidingsniveau ¬= MBO


    Bedrijfsprofiel:
    Moslim Media geeft sinds oktober 2010 een gratis maandkrant (de Moslim Vandaag) uit die wordt verspreid in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag met een oplage van 25.000.

    De Moslim Vandaag wordt verspreid via winkels, scholen en moskeeën in alle grote steden van Nederland. Daarnaast geeft de krant de moslimgemeenschap in Nederland een eigen stem en informeert moslims over de belangrijkste ontwikkelingen in de moslimgemeenschap en de maatschappij waarin ze leven.

    Functieomschrijving:

    Tijdens je afstuderen of je meeloopstage wordt je onderdeel van het team en draai je volledig mee in de dagelijkse gang van zaken.

    De werkzaamheden zijn onder andere:

    Ondersteuning van de Verkoop binnendienst.
    Mailing versturen.
    Administratieve werkzaamheden.
    Orders invoeren.
    CRM systeem beheren.
    Leden administratie.

    Je hebt intern contact met de afdeling Verkoop binnendienst.

    Wij bieden:

    Professionele ondersteuning en sociale werksfeer met gemotiveerde collega´s. Gebed op de werkplek en gelegenheid voor het vrijdagsgebed. Onkosten vergoeding

    Wij vragen:
    Administratieve studenten van de MBO opleiding. Wij zijn daarnaast op zoek naar studenten die nauwkeurig zijn tevens moet hij/ zij nauwkeurig, accuraat, initiatief nemend, taalvaardig, professioneel, flexibel, sociaal, meedenkend, enthousiast en leergierig zijn. Je bent sterk gemotiveerd en helpt het bedrijf mee met je daadkracht!

    Neem snel contact op met: mw. Birgül Topcuoglu- Bayrak op nummer 020-6823367 en/ of stuur je recente Curriculum Vitae en je sollicitatiebrief naar birgul@moslimmedia.com

    Nieuwsgierig? Neem dan een kijkje op www.moslimvandaag.nl of wordt lid van de Facebook pagina van Moslim Media!

  2. #2
    Ben Tayeb

    Reacties
    497
    03-12-2007

    jammer je hebt zeker geen stage plekken voor hbo niveau

    Het is het bekijken waard!
    http://www.youtube.com/watch?v=j08GII19DIc


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-10-2009

    Wij hebben juist het liefst leerlingen van het HBO! Welke opleiding volgt u als ik vragen mag? Ik heb ook nog twee andere vacatures geplaatst op marokko.nl waarvan HBO niveau een vereiste is.

    Ik dacht namelijk dat er op het HBO geen administratieve opleiding was. (Voor administratie maakt het niet uit. HBO of MBO zijn allebei welkom)

    Ik hoor nog van u

    Wa salaamoe alaikoum,