1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    286
    25-03-2002

    salaam allemaal

    selaam allemaal

    ik heb mijn moeder verloren toen ik een jaar of vier was
    ik heb haar nooit gekend
    ik ben nou 20 jaar enhet wordt steeds moeilijker voor mij

    ik zou heel graag willen mailen met iemand die een dierbaar persoon in zijn/haar leven heeft verloren.
    elke dag gelachen is weer een dag geleefd

  2. #2
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Leila19 toen ik jou berichtje hier las zag ik dat je wel cool doet maar toch een aardige meisje bent die trouwens meer respect voor mij moet opbrengen liefs Dienaar van het licht

  3. #3
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    He daar niet mee stoppen het licht is alleen allah swt kijk dit bedoel ik zulke dingen moet je juist wel serieus nemen.en als je aardig bent waarom merk ik niks alleen mijn proberen te beledigen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    er zijn 2 mensen in de hele wereld die ik voor geen goud zou willen missen en dat zijn mijn ouders, meid ik ken ook mensen die geen moeder of vader hebben allebei niet. dat is pas erg.

    nou meid ik wens je veel sterkte.

  5. #5
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    rizlane heb jij je ouders meer lief dan allah swt en z'nprofeet

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    nee ik bedoel als ik mijn ouders niet had, dan zou ik niet weten wat ik moest doen, allah is belangrijk heel belangrijk.. dat hoe ik niet te zeggen. maar toen mijn ouders naar mekka gingen weet je hoeveel verantwoordelijk er op je af komt. en dat bedoelde ik ermee.

  7. #7
    Angél

    Reacties
    1.173
    11-04-2002

    HE OHH IK MOET ER ECHT VAN HUILEN IK ZOU OOK NIET MEER WETEN WAT IK MOEST DOEN TOEN MIN OUDERS NAAR MEKKA GINGEN HAD IK PRECIES HETZELFSE WAT RIZLAN HAD IK WAS TOEN DOLGELUKKIG TOEN MIJN OUDERS TERUGKWAMEN IK WEET ECHT NIET WAT IK MOET DOEN ALS MIJN OUDERS ER NIET WAREN EN MEISSIE ALLAH HELPT ALS ALLAH IETS WEGHAALT VAN JE BRNGT HIJ ALTIJD IETS ANDER TERUG VEEL STERKTE

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    het ziet er naar uit dat niemand weet hoe je je voelt, maar ik denk ik wel. ik ben namelijk mijn vader verloren toen ik heel jong was, heb hem ook niet gekend. En ik vind het nog steeds moeilijk om er over te praten...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-03-2002

    ahhh...meid ik wens je alle sterkte van de wereld toe!!




    liefs jamila