1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    170
    15-04-2004

    Citaat Geplaatst door toprakkizi
    Selaam mensen,

    Ik heb een vraagje k praat nu met een jonge waarvan k hoop dat het wat wordt,we kunnen het heel goed samen vinden en Insallah spreken we zaterdag af.Ik ga natuurlijk niet alleen ik neem mijn vriendin mee,wil namelijk niet alleen afspreken...gelukkig heeft hij er begrip voor...

    Nu zit ik met het volgende ik heb dus niets met nu maar hij praat alsof wij al wat hebben...Ik hoop eigenlijk wel dat het wat wordt...

    Maar hij is echt gewoon geil weet ik veel zegt hij van ik zou dat wel willen doen en dat en gewoon zijn fantasie en al hoe moet ik erop reageren...

    Hij zegt ook van ik hou van je schatje en al we hadden 2 dagen geen contact met elkaar beetje ruzie door een vriendin en hij zei meteen ik heb je echt gemist en al ... maar hij zegt wel van je hoeft niet bang te zijn ... ik doe niets voordat we getrouwd zijn ... ( we hebben niet eens iets ) ... dan zegt hij wel van maar als we getrouwd zijn halen we wel meteen alle schade in ... ...

    Nu is mijn vraag meer meiden jongens wat denken jullie hierover ...

    Alvast bedankt voor jullie reactie's ...
    ik heb echt medelijden met 'jullie' goed gelovige dames..geen een jongen is serieus met je..totdat ie een ring om je vinger heeft geschoven, dus ik zou maar niet raak opkijken als ie genoeg van je heeft
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #17
    platinum lid

    Reacties
    550
    26-10-2003

    Voor die mensen die haar adviseren om af te spreken, besef goed dat je haar adviseert naar hetgeen wat Allah heeft verboden.

    Ook zegt de starter inshAllah spreken we zaterdag af. InshAllah = Als God het wil. Ik denk niet dat God met Zijn Barmhartigheid zou willen voor Zijn dienaar dat jij dingen zal doen die Allah verbiedt. Net alsof je zegt inshAllah ga ik vandaag naar een disco of een biertje drinken. Dat is krom.

    Zuster besef goed, dat het enige pad naar geluk. het pad van Allah is. Alle andere wegen leiden naar zondes. Het belooft niet veel goeds dat hij al op die manier tegen je praat. En weet ook goed dat er heel wat jongens zijn die hier misbruik van zouden kunnen maken. Ik denk niet dat de jongen in kwestie het fijn zou vinden als een jongen dit ook tegen zijn zussen,tantes of nichten zegt.

    Hoe wil je een relatie(huwelijk!) aangaan zonder de zegeningen van Allah? Besef goed wat je doet zuster. Als deze jongen echt serieus is dan zijn er andere manieren om jou te leren kennen. Volgens de wettige manier.

    Denk goed na,hoe verleidelijk het ook is,weet dat de wegen van de sjitaan leiden naar nog meer verderf.

    Behoor niet tot de meisjes die spijt zullen hebben van hun verleden.
    Laat je leiden door Allah niemand die je misleidt.

    De ramadan is voorbij,maar Allah leeft nog.
    Allah schonk ons het huwelijk, wij bouwden hoerenhuizen. Allah schonk in de natuur atoomenergie, wij bouwden daar bommen van. En dan durven wij Hèm de schuld te geven van alle ellende?

  3. #18
    MerCi=Fijn

    Reacties
    2.168
    02-08-2004

    Citaat Geplaatst door mister_ano
    Voor die mensen die haar adviseren om af te spreken, besef goed dat je haar adviseert naar hetgeen wat Allah heeft verboden.

    Ook zegt de starter inshAllah spreken we zaterdag af. InshAllah = Als God het wil. Ik denk niet dat God met Zijn Barmhartigheid zou willen voor Zijn dienaar dat jij dingen zal doen die Allah verbiedt. Net alsof je zegt inshAllah ga ik vandaag naar een disco of een biertje drinken. Dat is krom.

    Zuster besef goed, dat het enige pad naar geluk. het pad van Allah is. Alle andere wegen leiden naar zondes. Het belooft niet veel goeds dat hij al op die manier tegen je praat. En weet ook goed dat er heel wat jongens zijn die hier misbruik van zouden kunnen maken. Ik denk niet dat de jongen in kwestie het fijn zou vinden als een jongen dit ook tegen zijn zussen,tantes of nichten zegt.

    Hoe wil je een relatie(huwelijk!) aangaan zonder de zegeningen van Allah? Besef goed wat je doet zuster. Als deze jongen echt serieus is dan zijn er andere manieren om jou te leren kennen. Volgens de wettige manier.

    Denk goed na,hoe verleidelijk het ook is,weet dat de wegen van de sjitaan leiden naar nog meer verderf.

    Behoor niet tot de meisjes die spijt zullen hebben van hun verleden.
    Laat je leiden door Allah niemand die je misleidt.

    De ramadan is voorbij,maar Allah leeft nog.
    Ik heb geen woorden alles is hierbij gezegd alleen maar stilte van mij kant

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    110
    08-02-2004

    Hmm t is niet goed te praten..maar besef ook dat ze niet alleen gaat dus met een derde persoon..wie weet waar t heen leid..Allah oe 3lem..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #20
    Naimaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    114
    23-01-2004

    Waarom zijn jongens zo snel Geil????
    ik snap het niet als ik een jongen normaal aankijk, krijgt hij al een stijve.
    TFOE dat haat ik van jongens, ze denken maar aan 1ding


    Wat een lekker wijf.....

  6. #21
    Wat Kijk Je ?¿?

    Reacties
    77
    20-08-2004

    Citaat Geplaatst door Naima101
    Waarom zijn jongens zo snel Geil????
    ik snap het niet als ik een jongen normaal aankijk, krijgt hij al een stijve.
    TFOE dat haat ik van jongens, ze denken maar aan 1ding
    waaa je hebt gelijk ook


  7. #22
    Me and You!!!!!

    Reacties
    600
    19-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hmm oei toch een gevaarlijke jongen volgens mij ...pas maar op!!!
    S.
    You think you know but you have no Idea ...

  8. #23
    mevrouw voor jou!

    Reacties
    1.515
    16-10-2003

    oh god kill me.. wat een domme gepraat hier...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    Citaat Geplaatst door Naima101
    Waarom zijn jongens zo snel Geil????
    ik snap het niet als ik een jongen normaal aankijk, krijgt hij al een stijve.
    TFOE dat haat ik van jongens, ze denken maar aan 1ding


    Ik durf al te wedden hoe jij eruit ziet...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    10-11-2003

    Hoe zie k eruit dan Just_me???

    Maar volgens mij is hij serieus want hij heeft al wat vertelt aan zijn moeder en aan zijn zussen ... als ik bijvoorbeeld bel of hij belt hoor ik zijn zussen en zijn moeder van ey zit je weer met haar te praten leuk joh...

    Maar ja k ga dus niet alleen en als we andere keren ook afspreken ga k niet alleen ... maar k heb zoiets van k wil iemand goed leren kennen voordat ik het huwelijk in ga ... daar is toch niets mis mee ... en we kunnen het heel goed vinden met elkaar ... Dus ja nu weet ik het ook niet meer ...

  11. #26
    Ik laat je genieten

    Reacties
    435
    19-11-2003

    Vrees Allah swt.

    dumpen die handel en ga je leven leiden.
    Een jongen die na 2 dagen al over dat soort dingen praat zal niet jou echtgenoot worden. Die zal immers respect hebben voor jou als zijn (aanstaande) vrouw.

    Als hij serieus wil komt hij naar je ouders. Anders moet hij gaan spelen. Geile puber die hij is. Die is nog lang niet klaar om als serieus echtgenoot de lasten te dragen die van hem worden verwacht.

    En dat argument van leren kennen is pure b.ullshit. Je leert iemand pas kennen als je 24 uur per dag samenleeft. En elkaar zowel bij goede als bij slechte tijden treft. Heb het geloof in Allah swt, dan zal hij je belonen met een goede echtgenoot. Jongens die je op straat aanspreken zijn in 90% van de gevallen gewoon aan het dollen. Laat jij met je dollen?

    Ik hoop dat mijn punt hiermee duidelijk is.

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    563
    23-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mister_ano
    Voor die mensen die haar adviseren om af te spreken, besef goed dat je haar adviseert naar hetgeen wat Allah heeft verboden.

    Ook zegt de starter inshAllah spreken we zaterdag af. InshAllah = Als God het wil. Ik denk niet dat God met Zijn Barmhartigheid zou willen voor Zijn dienaar dat jij dingen zal doen die Allah verbiedt. Net alsof je zegt inshAllah ga ik vandaag naar een disco of een biertje drinken. Dat is krom.

    Zuster besef goed, dat het enige pad naar geluk. het pad van Allah is. Alle andere wegen leiden naar zondes. Het belooft niet veel goeds dat hij al op die manier tegen je praat. En weet ook goed dat er heel wat jongens zijn die hier misbruik van zouden kunnen maken. Ik denk niet dat de jongen in kwestie het fijn zou vinden als een jongen dit ook tegen zijn zussen,tantes of nichten zegt.

    Hoe wil je een relatie(huwelijk!) aangaan zonder de zegeningen van Allah? Besef goed wat je doet zuster. Als deze jongen echt serieus is dan zijn er andere manieren om jou te leren kennen. Volgens de wettige manier.

    Denk goed na,hoe verleidelijk het ook is,weet dat de wegen van de sjitaan leiden naar nog meer verderf.

    Behoor niet tot de meisjes die spijt zullen hebben van hun verleden.
    Laat je leiden door Allah niemand die je misleidt.

    De ramadan is voorbij,maar Allah leeft nog.


    WauW Prachtig gezegd :verliefd:
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #28
    Free!

    Reacties
    448
    14-02-2003

    Negeer die handel!

  14. #29
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Bla bla bla respectloos... vraag je af waarom je deze vraag steld. Mannen die er ovet beginnen direct afstand en blokken!!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Hahaha waarom reageer jij op topics uit 2004???