1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-03-2003

    Exclamation

    Citaat Geplaatst door zeytoena
    He he, eindelijk iemand die op een normale en fatsoenlijke manier kan reageren. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat Sinouh's gedrag gisteren zwaar te wewnsen over liet.

    Jammer, echt jammer!

    Ja inderdaad, zijn optreden gister was behoorlijk beneden niveau. Mijn advies aan hem zou dan ook zijn: VERSCHIJN NOOIT MEER IN EEN PRAATPROGAMMA!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    25
    25-09-2003

    Hey ANISSA het is wensen en niet wewnsen.

  3. #18
    Chica

    Reacties
    54
    18-03-2003

    Citaat Geplaatst door zeytoena
    Dag kindje, bij deze wuif ik jou nu weg. Ga jij nu maar fijn in de zandbak spelen.

    Toedels almtiwia del gla.
    ah gossie meisje toch..... kan je niks zinnigs meer zeggen ?? niet dat je dat voorheen al deed maar dag kindje ga spelen in de zandbak?? aaaah dat is zeker vaak tegen jou gezegd in het verleden triest hoor.... dit zegt al genoeg over je kleurrijke woordenschat....

    en mtiewie del gla... meisje toch ga je mond wassen pas op met wat je zegt... maar dit zegt genoeg over jou persoontje...

    ahaha en oh ja je vindt me intressant he.... helemaal mijn profiel gaan zitten bekijken... terguist ahahahah

    nou meid succes met je hopeloze maar zeer fantasierijke leventje!!!

    Ciaooo
    In The Event of My Demise When My Heart Can Beat No More I Hope I Died For A Principle Or A Believe That I Had Lived 4

  4. #19
    Chica

    Reacties
    54
    18-03-2003

    Citaat Geplaatst door zeytoena
    He he, eindelijk iemand die op een normale en fatsoenlijke manier kan reageren. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat Sinouh's gedrag gisteren zwaar te wewnsen over liet.

    Jammer, echt jammer!
    ahaha eindelijk iemand die fatsoenlijk kan reageren ...??? tsja je kan nog veel leren van ons meid...*****oll maar eens naar boven a meskiena met je mtiewia del gla... je moet echt veeeeeeeeel leren... kom je hier intressant doen... daaaaag
    In The Event of My Demise When My Heart Can Beat No More I Hope I Died For A Principle Or A Believe That I Had Lived 4

  5. #20
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    ik heb hem gister ook gezien bij barend en van dorp en ik vond het wel zielig hoor voor hem toen hij zo emotioneel werd. het werd hem ff te veel en dat kan ik me wel voorstellen.
    ik vond hem wel goed praten. het is ook wel erg moeilijk hoor om daar toch wel een beetje de marokkaanse gemeenschap en de islamtische te verdedigen...natuurlijk heeft hij wel dingen gezegd waarvan ik dacht dat hij dat beter niet kon zeggen maar ik vond hem over het algemeen goed praten.

    BD
    La vie est belle!

  6. #21
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Khalid is de Moderne moslim van heden , en toen ze nog zeiden je vrouw is een moderne hahaha ik zou me schamen , maar goed 50% moslims(makkelijke doen , moeilijke nalaten) zijn er zat tegenwoordig.

  7. #22
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Het is moeilijk hoor om bij BvD defensief op te stellen. Hij heeft het in ieder geval beter dan Ali B en Mimmoun Ouissa gedaan

    Ach jáh, je kunt het ze niet kwalijk nemen. De vertegenwoordigers van moslimverenigingen moeten ons juist verdedigen, het is hun taak. En niet slijmen voor overheidsubsidie
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  8. #23
    I Like Spanish Ladyz

    Reacties
    30
    12-08-2004

    Onze mokers weten het altijd weer beter he

    Damnn beetje respect voor Khalid Sinouh ik vond dat ie t goed deed tuurlijk het kan altijd beter, maar ja je kan niet alles hebben he......

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    30
    30-05-2004

    nee ik moet eerlijk zeggen hij was goed. althans slimmer dan ik had verwacht. Ali-b was wel gewoon stom bijna net zo stom als Jan Mulder. Sinouh deed het wel goed knap van hem. ( en hij heeft een mooie vrouw )
    Je hebt ze niet nodig om te zien, ze hebben jou nodig om gezien te worden

  10. #25
    Pavel Nedved

    Reacties
    206
    11-05-2004

    Citaat Geplaatst door donjuanM
    nee ik moet eerlijk zeggen hij was goed. althans slimmer dan ik had verwacht. Ali-b was wel gewoon stom bijna net zo stom als Jan Mulder. Sinouh deed het wel goed knap van hem. ( en hij heeft een mooie vrouw )
    Ja tuurlijk heeft hij een mooie vrouw.Hij is een bekende Nederlander/Marokkaan he.Al leek ie op Mr Bean dan nog had hij een mooie vrouw

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-03-2003

    Citaat Geplaatst door Hajar24
    Hey ANISSA het is wensen en niet wewnsen.

    Hey schele muppet ik heb dat niet getypt!!!! Begrijpend lezen, en rustig lezen en rustig nadenken Hajar!!!! hahah Wat heb ik jou gezegd voordat je wat typt 7 keer nadenken blijkbaar was dat niet genoeg ik verhoog het bij deze naar 14 keer nadenken.

  12. #27
    I LOVE MOROCCO

    Reacties
    2.601
    20-04-2003

    Hij lijkt niet op mister Bean, hij lijkt op Tony Montana


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-03-2003

    waar is die muppet nou????

  14. #29
    www.rifryders.tk

    Reacties
    42
    09-08-2004

    Citaat Geplaatst door karomagirl
    Nou nou.... marokkanen zijn zo goed om elkaar onderuit te halen. Ik heb het gister gezien en ik vond Sinouh top!!

    Zeytoena ga jij maar ff bij barend en van dorp zitten en kijk jij eens hoe jij het er vanaf brengt. "Ik hoop dat hij acteerde?" mens wat weet jij er nou van!! gadverdamme. Ieder heeft toch zijn eigen mening en die heeft hij geuit.... bevalt het je niet ?? dan heb je dikke pech!!!
    Theo van gogh uitte ook zijn mening... en het eindigde met een brief en een mes ...
    Kijk hoe sweety

  15. #30
    Chica

    Reacties
    54
    18-03-2003

    Citaat Geplaatst door lacoste16
    Theo van gogh uitte ook zijn mening... en het eindigde met een brief en een mes ...

    Ja dus?? shit happens
    In The Event of My Demise When My Heart Can Beat No More I Hope I Died For A Principle Or A Believe That I Had Lived 4